Så er der PIZZA!

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Hvad synes du... Vanvid eller Genialt?

Vanvid
3
75%
Genialt
1
25%
 
Afgivne stemmer: 4

Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Tror jeg bestiller pizza derfra til min 18-års fødselsdag.. 8) Bor ½ time fra Esbjerg, det må pizzaerne da kunne hode til! :P
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Ocean skrev:... så hellere 3 pizzaer fra Milano med pølser og ananas :D
Hvis der er frugter på, så er det en kage! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Mums den ser sgu god ud :-P
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

TheJackal skrev:
Ocean skrev:... så hellere 3 pizzaer fra Milano med pølser og ananas :D
Hvis der er frugter på, så er det en kage! :D
Lige en rettelse... Tomat som saucen laves af er jo også en frugt. Men den har så også fået dispensation til en masse andre ting, hvor almindelige frugter ikke må lege med... Ej få det ananas væk og erstat det med krydderiet "bacon"
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Crap, faldt lige over topic :( It's times like these i regret not beeing a jyde.
BØH
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Godt man lige har spist :)
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af goafreak »

Atter engang falder jeg over denne tråd ... Klokken 1:39... Det er ikke sundt :(
BØH
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af Sig-Mund »

goafreak skrev:Atter engang falder jeg over denne tråd ... Klokken 1:39... Det er ikke sundt :(
Fik også lyst til pizza da jeg så topic ;)

Der findes iøvrigt en lang række gode pizzariaer i københavnsområdet:

Pizza Candido på Godthåbsvej (http://www.candido.dk/menukort/pizza) - Én pizza er nærmest nok til 2, de er rimelig store og smager rigtig godt

Costa Smeralda på Gentofte Hovedgade eller Strandvejen (http://www.costasmeralda.dk/) Den i Gentofte er min personlige favorit, yderst velsmagende pizzaer, betjening er ikke skide god, og der er ofte travlt - men smagen kan man ikke tage fra dem

Gastronomia ligger en lang række steder i kbh (http://www.gastronomiaitaliana.dk/) Ikke lige så god som de to ovenstående, men stadig bedre end de fleste "standard" steder. Mener iøvrigt de benytter sig af rigtig stenovn alle steder

Forno A Legna på Falconer Alle (http://www.aok.dk/restaurant-og-cafe/forno-a-legna) Ved at mange betragter dette sted som et af de bedste, og det er det skam også, velsmagende og utrolig gode pizzaer. Der er iøvrigt ofte utrolig lang kø omkring middagstid, så det kan betale sig, at bestille over telefon.

Mother i Kødbyen (http://www.mother.dk/) Adskiller sig fra de andre ved, at det er økologiske pizzaer bagt på surdej. Et sted man sagtens kunne invitere en date hen, da det fungere som en restaurant. Har aldrig selv været der, så kender ikke til kvaliteten, men har hørt, at det skulle være ganske ok.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af Fairground »

Så tilføjer jeg da lige Vesterbro's favoritter

Ciao Ciao på Gl. Kongevej. Enkelte, men lækre italienske pizzaer. Udefra ser det ikke lovende ud. Så mine forventninger var lave første gang jeg gik derind, men nu køber jeg ikke pizza andre steder.

Itzi Pitzi Pizza på Sønderboulevard. Lækkert italienske pizzaer og pasta retter. BONUS: De hører Essential selection med Pete Tong hvis man kommer forbi om fredagen. Så god musik og brandvarme pizzaer.

Mit pizza forbrug har dog været helt nede på et minimum de sidste år hvor den ellers har stået på rå fisk og ris.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af Maunus »

.. har også fråder på nu :(

Hvis man skulle være så heldig som mig og Will så kan jeg anbefale Mario som laver dejlige pizzaer til en god pris! Desuden er hans pizza-sandwich rigtige store og gode for 25,- !

Så er der det "nye" sted som vel snart har været der et års tid. Flammen skulle vist nok være det eneste sted på hele Lolland og Falster med en stenovn - og det giver rigtig gode pizzaer! mums.

Er man ikke til Pizza så er der pita kebab på Banen til 20,- og 25,- hvis man skal have en sodavand med. De er kæmpe store, og hvis man beder dem pænt om det, bytter de salaten ud med ekstra kebab! Skulle man ha været stødt ind i Sahin i Søndergade så gå udenom, selvom en Durum kun koster 20,- og et Pita koster 15,- så er de godt nok også små og fesne!
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af amh »

Maunus skrev:

Er man ikke til Pizza så er der pita kebab på Banen til 20,- og 25,- hvis man skal have en sodavand med.
Det var sgu' ellers billigt nok, dem har vi ikke hér i Roskilde, desværre. Der har vi Pizza King hedder det vidst som har Pita kebab til 15 .- i frokost timerne, med sodavand 30.- for en dåse Cola af deres eget Türka eller hvad det hedder det dérsens Cola på dåse.. :)
Skaw
Ses vi i Assens din ækle bryder?
Indlæg: 158
Tilmeldt: 27 sep 2002, 13:11
Geografisk sted: bag dig

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af Skaw »

I har det godt. I Slagelse finder man næppe en kebab til under 25 (og de er satme små) eller durum til under 45, det er helt vanvittigt...
Jeg har engang købt olie!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af Maunus »

Banen i Nakskov har nu også hjemmelavet pita til 25,- og hjemmelavet durum til 35,- de er gigantiske! :D rullen er rigelig stor til en voksen mand :)

ville sgu gerne prøve trådstarters pizza! :D
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Så er der PIZZA!

Indlæg af amh »

Det skal også være en ordenlig kødkikkert !! :) Bare se i nat, i Roskilde, her til aften koster en Dürum 45 for alm. men i nat når folk skal hjem fra byen er prisen lige hævet med en 10'er...
Besvar