VA_Chart_Attack-Tunes_of_the_Month_October-2CD-2007-CA

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

VA_Chart_Attack-Tunes_of_the_Month_October-2CD-2007-CA

Indlæg af 3dotz »

Så er oktober måneds udgivelse oppe. Link kan findes under Generelt om musik.

Min egen vurdering er, TotM crewet er sluppet rimelig godt fra det denne måned. Der er et par missere i mine ører, men ellers en opsamling, som er milevidt fra Dance Chart udgivelserne, men til gengæld er fed at have kørende som baggrundsstøj derhjemme eller i bilen.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Re: VA_Chart_Attack-Tunes_of_the_Month_October-2CD-2007-CA

Indlæg af Dj Pantheon »

3dotz skrev: Der er et par missere i mine ører...
Må man høre hvilke det er ? :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg har ikke fået lyttet endnu.. men jeg savner generelt et CD-LABEL til alle ToTM!
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
rea
Indlæg: 91
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:55

Indlæg af rea »

Heyyy UP... længe siden... (hvad sker der for cirkus?)

Jeg har gået og haft den CD label i tankerne, men da ingen rigtigt efterlyste den troede jeg egentligt at den ikke var savnet.

REA
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Synes det er lidt spøjst af John Dahlback - Don't Speak har fundet vej til samlingen når den har et år på bagen, og Everywhere er en hel del mere aktuelt
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar