In Bruges

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

In Bruges

Indlæg af FrZ »

In Bruges er ÅRETS "undergrunds" film. Så er det sagt, har lige stenet den efter opfordring fra utallige sider, der udnævner den til årets "skjulte" diamant. Den levede fuldt op til forventningerne (eller havde ikke rigtigt nogen), men den levede op til det ry, den har på nettet!

Fyldt med sort engelsk / irsk humor, men alligevel ret rå. Den har en masse dialoger, som man kan forestille sig en irsk tarantino ville have. Super morsomt.

Kort handler den om to lejemordere, der er nødt til at tage til Brügge (Bruges på engelsk) efter de har fucket et hit op. Deres syn på byen er vidt forskelligt, hvilket leder dem ind i forskellige problemer - udover dem de har på hjemmefronten efter deres fuck-op.

Har man ikke noget at lave her i juledagene, så er det virkeligt en must-see. Er kun ked af, at jeg opdagede den så sent :)

Billede

:5af5
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Enig det er en overset perle.. meget anbefalingsværdig
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
sokat
Indlæg: 32
Tilmeldt: 30 apr 2002, 20:17
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af sokat »

In Bruges er genial underholdning, elsker den måde Colin Farrell siger "In fucking Bruges" på. Helt sikkert en af årets sjoveste og bedste film.

Colin Farrell er også nomieret til en Golden Globe for "Bedste mandlige skuespiller i en komedie". Så helt uset er den ikke
Brugeravatar
DJ LAU
Indlæg: 818
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:30

Indlæg af DJ LAU »

Efter din opfordring FrZ har jeg også lige set den, og må indrømme at den er pisse fed, og rigtig god. Synes slutningen er rigtig god også.

Så tusinde tak for tippet!


***SPOILER ALERT***!!!!!!!!!!



Den fedeste scene i filmen er klart der hvor Ken skal dræbe Ray, hvor han så opdager at Ray skal til at begå selvom, og han så stopper ham, total komisk scene, virkelig godt fundet på :D
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

God og sjov film, men 5/5 vil jeg dog ikke give den.
BØH
naRf
Indlæg: 695
Tilmeldt: 25 aug 2005, 22:21

Indlæg af naRf »

Havde aldrig hørt om filmen før, men nu er den bestilt på Blu-ray. Håber jer herinde, IMDb og filmz.dk har ret :)
Billede
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Fin lille film. :)
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Lige røget i bestillingskurven hos dvdstrax på bluray. Så nu håber jeg den er pengene værd.

Ved samme lejlighed røg Die Hard Quadrology på bluray ned til 179.- Helt sikkert en misprice, men det kan jo være den går.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Lige røget i bestillingskurven hos dvdstrax på bluray. Så nu håber jeg den er pengene værd.

Ved samme lejlighed røg Die Hard Quadrology på bluray ned til 179.- Helt sikkert en misprice, men det kan jo være den går.

...
Boxen med eller uden blod og bandeord? Der er så meget forskel, den ene box skal man holde sig LANGT fra!!!!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Der findes da kun en bluray boks

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Der findes da kun en bluray boks

...
Det skal jeg ikke gøre mig klog på - så er det med garanti den uden blod og "motherfucker". De har voldtaget den box på det skræmmeligste.

DVD-boxen findes i flere udgaver.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Ved det. Jeg har Die Hard Trilogy Collector's Edition.

Den skulle være med bandeord.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Ved det. Jeg har Die Hard Trilogy Collector's Edition.

Den skulle være med bandeord.

...
Han skal jo sige "Yippee Ki Yay Motherfucker" og ikke bare "Yippee Ki Yay" :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
zorro^
Indlæg: 166
Tilmeldt: 23 nov 2003, 22:56
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

I den første Die Hard film kravler han inde i en ventilationsskakt hvor han siger "I'm the pain in your ass" det blev oversat til
"Jeg er gruset i din vaseline"

Angående In Bruges er jeg helt enig, en rigtig fed film med en masse sjove scener.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: In Bruges

Indlæg af Fairground »

FED FILM. Kører på TV1000 i øjeblikket...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: In Bruges

Indlæg af QrazyLeg »

Det er en fin film. Men jeg ved ikke helt om jeg vil mene den er toppen af poppen. Det er ved at være noget tid siden jeg så den sidst. Ham jeg så den sammen med røvkedede sig hele filmen igennem... - men så dårlig mener jeg nu heller ikke den er :) Lidt over middelmådig for genren, og ja, klart overset.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Re: In Bruges

Indlæg af PsyClone »

QrazyLeg skrev:Det er en fin film. Men jeg ved ikke helt om jeg vil mene den er toppen af poppen. Det er ved at være noget tid siden jeg så den sidst. Ham jeg så den sammen med røvkedede sig hele filmen igennem... - men så dårlig mener jeg nu heller ikke den er :) Lidt over middelmådig for genren, og ja, klart overset.
Har det på akkurat samme måde. Det er en go' film og så er det vist dét. :)
Besvar