Rosie Mcgee's

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

dwr skrev:Problemet er, at man jo er lidt hæmmet, når man har en flok piger og en dreng med, der synes at "det dær tæækno er noget værre noget" og så skulle det øvrigt være i nærheden af rådhus-pladsen.... og så kan min kæreste desværre godt lide stedet.

... og så kan man ryge indenfor!

Hvad angår de 5 kroner, så er det ikke noget jeg har tænkt over, men heller ikke noget jeg gider tage mig af.
Du hænger bare ud med de forkerte så :)

Slæb dem ud i kødboderne næste gang - de lærer at værdsætte det!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Jeg bor jo lige ved siden af - men tror sgu ikke jeg får dem overtalt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

dwr skrev:Problemet er, at man jo er lidt hæmmet, når man har en flok piger og en dreng med, der synes at "det dær tæækno er noget værre noget" og så skulle det øvrigt være i nærheden af rådhus-pladsen....
Kender det alt for godt... derfor jeg har flere grupper af venner jeg hænger med. Der er dem man tager ibyen med for at høre noget godt musik på nogle fede venues og så dem man tager med for at drikke sig en stolpe i øret hvor man så må prøve at ignorere musik og de tarvelige mennesker man møder!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Præcis... Nu ender det så bare med, at jeg ikke så tit tager i byen for at høre musik.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Fairground skrev:
dwr skrev:Problemet er, at man jo er lidt hæmmet, når man har en flok piger og en dreng med, der synes at "det dær tæækno er noget værre noget" og så skulle det øvrigt være i nærheden af rådhus-pladsen....
Kender det alt for godt... derfor jeg har flere grupper af venner jeg hænger med. Der er dem man tager ibyen med for at høre noget godt musik på nogle fede venues og så dem man tager med for at drikke sig en stolpe i øret hvor man så må prøve at ignorere musik og de tarvelige mennesker man møder!
Har været god til at si den sidstnævnte gruppe fra - men ikke desto mindre kan man aldrig undgå dem. Så er det kollegaerne fra job, så er det gamle gym venner - hele tiden altid skal man forholde sig til det. Derfor varmer jeg tit op med en gruppe, men når det er bytid, så smutter jeg over til de andre - at spille på begge heste kan sagtens lade sig gøre :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
zorro^
Indlæg: 166
Tilmeldt: 23 nov 2003, 22:56
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

Kender det godt, heromkring hedder stedet dog arkaden og det skal for alt i verden undgåes, haha.
Zivago
Indlæg: 1510
Tilmeldt: 24 apr 2002, 16:06

Re: Rosie Mcgee's

Indlæg af Zivago »

Hvis man ikke kan lide stedet, så lad være med at komme der.
Man kan jo prøve at finde et sted, som spiller lidt af hvert - så der lidt for hver smag i den gruppe man er sammen med. Så kan man da sagtens "overleve" en aften i byen, uden absolut at høre ens yndlingsmusik hele aftenen /natten.

Det er muligt at Rosie McGee´s ikke er et fedt sted.(og det er ok at lave et review). Jeg kender det ikke. Men det har vel sin eksistensberettigelse. Der er mennesker som kan lide at komme der, ellers kom de der ikke - og stedet vil hurtigt gå nedenom og hjem. Der skal være plads til alle.

Off topic. Jeg synes det er lidt deprimerende, at læse indlæg hvor nogen mennesker nævner andre mennesker som "tarvelige". I mine ører, lyder det som om, at man vurdere sig selv til at være et finere - bedre menneske med højere værdi, end dem som man betegner som "tarvelige". Det er sku et uhyggeligt egoistisk menneskesyn at have.

Eller er det mig der er underlig ?.

God´weekend :-)

Zivago
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Rosie Mcgee's

Indlæg af Fairground »

Zivago skrev:Off topic. Jeg synes det er lidt deprimerende, at læse indlæg hvor nogen mennesker nævner andre mennesker som "tarvelige". I mine ører, lyder det som om, at man vurdere sig selv til at være et finere - bedre menneske med højere værdi, end dem som man betegner som "tarvelige". Det er sku et uhyggeligt egoistisk menneskesyn at have.
Jeg har ingen moralske skrupler ved at kalde plastic-rockere, folk der kun kommer ibyen for at slås, golddiggers og østeuropæiske prostituerede for tarvelige eksistenser. Ja jeg føler mig finere og som et bedre menneske end dem da de strider imod mine principper for hvordan man opfører sig.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Rosie Mcgee's

Indlæg af DjMail »

Er det ikke janteloven der endnu engang viser sit grimme fjæs ?
Hvis man mener at man er bedre end et andet menneske, så skal man vel bare holde på sit.
krislicoque
Indlæg: 67
Tilmeldt: 20 nov 2008, 13:58

Re: Rosie Mcgee's

Indlæg af krislicoque »

Rosie McGee's er msåke også noget af det værste der findes når det kommer til musikken, det skulle da lige være slået af Strecker's. Tilgengæld er der massere af chicks der er lidt ældre end de sædvanlige 16-19 årige, og det er jo et plus.

Mht. IN så er der vidst ingen grund til at tage derind, medmindre klokken er seks om morgenen og der ikke er andet åbent.
Besvar