Rosie Mcgee's

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Rosie Mcgee's

Indlæg af odder »

Ja som nogen nok ved, så er jeg kommet til øen, og det skulle dwr og jeg selvfølgelig indvie med en bytur.

Jeg vil inden reviewets begyndelse sige, at det her er det Københavnske natteliv set med en ærke jydes øjne.

Efter vi havde været ude at spille pool besluttede vi os for at gå videre til Rosie Mcgee's, som jo ikke er i sin storhedstid mere. Først måtte vi vente i guderne må vide, hvor lang tid, fordi køen ikke var lang nok åbenbart. Så kommer vi ind og betaler og det er såmænd også fint nok. Jeg antager ikke at det er ligesom i den berygtede Jomfru Ane Gade, hvor det er gratis at komme ind over alt, med en eller to undtagelser.

Vi kommer derind og der bliver selvfølgelig spillet lidt røvballemusik, og jeg kan lige så godt sige det, som det er, men jeg havde den opfattelse, at djs ikke kunne blive værre end de var i Gaden. Men der måtte jeg tage fejl.

Der blev sprunget så voldsomt rundt i genrene, og tit tænkte jeg, at det kunne simpelthen ikke være rigtigt! Et eksempel er at han spillede røvballe, hvorefter han går over i Tiësto - Flight 643 og så hopper han dælme over Rune RK - Calabria bagefter!

Resten af aftenen brugte han ligeledes på at springe rundt i genrene og det var ganske forfærdeligt at høre på, hvilket også er årsagen til at dwr og jeg stod og svinede ham til, alt imens vi skålede hver gang han satte ny rekord for, hvor bunden egentligt er.

Vi blev ret hurtigt fulde.

Derudover var der kvindeslåskamp og masser af udlændinge, som mente at de da skulle skubbe til alt og alle, når de gik forbi.

Det eneste der rent faktisk trak op var at der var en del rigtigt pæne trunter derinde, og det gider man jo altid kigge på.

Så derfor følgende karakter:

:1af5

Jeg brokker mig aldrig mere over Gadens djs efter det her. Han er uden tvivl den dårligste jeg nogensinde har oplevet.

Men ud over det havde vi en sjov aften. Det er jo altid skægt at blive enige om, hvor dårlige andre er til noget :)
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Måske Dj Una var på besøg

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Jeg siger lige til mit forsvar, at jeg havde advaret ham på forhånd, men det var dér pigerne gerne ville hen - og så var der jo rygning inden for :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Næste gang så tag turen på IN =)

The Dancefloor = Dance & Trance.
La Hacienda = R&b og hvad der nu ellers liggerpå dancecharten.
Jukeboksen = Bestem selv hvad der skal spilles.

Og massere af lækre damer at se på og top proff. djs, f.eks DJ Sash er en del af dj teamet derinde.
iværtfald på Dancefloor hvor jeg altid er =).

Og velkommen til ø'en hehe.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

IN er imo noget af det værste du finder i kbh..
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Jeg stemmer nok I med mr. finn her...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er heller ikke hamrende tosset med IN... Har faktisk været selskabet der har holdt mig der, de gange jeg har været der. Oftest i CA-regi..
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Hehe okey, men smag og behag er jo forskellige =).
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jep, ellers ville Rosie Mcgee's sandsynligvis være tomt ifølge hr. Odder. Det samme ville IN være efter andres hoveder. ;)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Rosie McGees er da også den største turistfælde sammen med Streckers i den københavnske natteliv. Er som at spise i en lufthavnsrestaurant og så tror man har fået noget af landets kultur. Klientellet på Rosie er turister og forstadstosser.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Det var sikkert Anton eller Casper der spillede - ingen af dem ved noget som helst om musik (har arbejdet derinde).

Stedet er så elendigt, at man ikke tror på det, før man er derinde. Det er uden tvivl et provinsdiskotek - sjovt nok kendt for at være der, politiebetjente går i byen (når de har fri).

Det er dyrt, dårligt og pigerne har set bedre dage. HVAD LAVEDE I DER? Selv at arbejde der kan IKKE anbefales!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Den ene gang jeg har været der, var heller ikke lige min smag..
Desuden fik jeg et chok da jeg gik op og bestilte en fadøl til mig, men da 5 gutter råber jeg skal tage en med til dem "fint nok tænker jeg" altså 6 ialt.. jeg bestiller 6 fadøl og kosten bag disken siger så 300kr.. 50kr pr stk.. hmm..
mig1
Indlæg: 588
Tilmeldt: 13 sep 2006, 12:36
Geografisk sted: sjælland

Indlæg af mig1 »

T-Mazz skrev:Den ene gang jeg har været der, var heller ikke lige min smag..
Desuden fik jeg et chok da jeg gik op og bestilte en fadøl til mig, men da 5 gutter råber jeg skal tage en med til dem "fint nok tænker jeg" altså 6 ialt.. jeg bestiller 6 fadøl og kosten bag disken siger så 300kr.. 50kr pr stk.. hmm..
Så smagte de vel også godt??
hilsen
M.I.G.1
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Tjoo.. som man nu tager det, man vil dårlig nok drikke det. Senere på aftenen står du jo og pisser 50kr ud i pisoaret (Stav).

Men måske er det bare mig, når jeg taget på in er der jo fri øl når du har betalt indgangen.. så det virker måske meget at betale 50kr pr. fadøl inde på rosie.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

50kr for en øl er da ikke specielt dyrt...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
mig1
Indlæg: 588
Tilmeldt: 13 sep 2006, 12:36
Geografisk sted: sjælland

Indlæg af mig1 »

det må jeg prøve......
hilsen
M.I.G.1
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Fairground skrev:50kr for en øl er da ikke specielt dyrt...
Meget andet er dårligt derinde, men jeg synes nu heller ikke 50,- for en øl er så slemt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

dwr skrev:
Fairground skrev:50kr for en øl er da ikke specielt dyrt...
Meget andet er dårligt derinde, men jeg synes nu heller ikke 50,- for en øl er så slemt.
Det jeg mener. Der er så mange andre nedern ting ved Vosie(udtales med vestegns R=V dialekt) Klientellet er super skravet, Du kan være sikker på at rende ind i øretæver hvis du kigger for meget på en af steroide drengenes dukker.. sorry kærester!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

dwr skrev:
Fairground skrev:50kr for en øl er da ikke specielt dyrt...
Meget andet er dårligt derinde, men jeg synes nu heller ikke 50,- for en øl er så slemt.
Nej, det er vel 10% dyrere end flertallet af steder?! Synes ikke at det koster mere end 45 de fleste steder, de 5 kroner er ligegyldigt.

Stedet er og bliver noget nær det aller-ringeste inden for dansk byliv (udover det du finder i ALLE provinsbyer.. Udover... OK DK HAR ET SKOD BYLIV!). Men når det er sagt så skal man ikke lede alt for længe på facebook, før man har fundet en piratfest i en parkeringskælder eller des lige - hvilket jo er hands up nice :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Problemet er, at man jo er lidt hæmmet, når man har en flok piger og en dreng med, der synes at "det dær tæækno er noget værre noget" og så skulle det øvrigt være i nærheden af rådhus-pladsen.... og så kan min kæreste desværre godt lide stedet.

... og så kan man ryge indenfor!

Hvad angår de 5 kroner, så er det ikke noget jeg har tænkt over, men heller ikke noget jeg gider tage mig af.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar