jDownloader

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

jDownloader

Indlæg af dwr »

Hvis I står og skal bruge et program til at downloade med af og til, så vil jeg anbefale det her...
Det er genialt... Det kan omgå næsten alle rapidshare, megaupload, etc captcha'erne.
Integrationen er desværre ikke helt 100% effektiv som f.eks. Internet Download Manager til Windows, men til gengæld er den langt mere effektiv end IDM.
Det er et java-program og fungerer til de fleste platformer og sidst men ikke mindst, så kan den selv pakke de fleste formater ud, når man har downloadet dem alle - og dem med kodeord - og slette zip/rar filerne bagefter.

Nåja - og så er det freeware.

http://jdownloader.org:8080/download/index

:5af5
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: jDownloader

Indlæg af Sunshine »

nice, tak for tippet. Det kan jo godt være, det går hen og bliver aktuet snart ;)
Billede
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Re: jDownloader

Indlæg af Silian^ »

dwr skrev:Hvis I står og skal bruge et program til at downloade med af og til, så vil jeg anbefale det her...
Det er genialt... Det kan omgå næsten alle rapidshare, megaupload, etc captcha'erne.
Integrationen er desværre ikke helt 100% effektiv som f.eks. Internet Download Manager til Windows, men til gengæld er den langt mere effektiv end IDM.
Det er et java-program og fungerer til de fleste platformer og sidst men ikke mindst, så kan den selv pakke de fleste formater ud, når man har downloadet dem alle - og dem med kodeord - og slette zip/rar filerne bagefter.

Nåja - og så er det freeware.

http://jdownloader.org:8080/download/index

:5af5
Nu har jeg det til mac, men jeg har det problem at programmet ikke registrerer når jeg kopierer et rapidshare-link - det gjorde den engang?
Har du et bud på hvad der kan være slået fra, eller være årsag til det ikke fungerer?

Men helt klart et super godt program.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: jDownloader

Indlæg af dwr »

Jeg bruger det også selv til Mac... Du skal nok sætte den til at overvåge dit clipboard og huske at installere updates hver gang de kommer.

Den kan desværre ikke selv finde ud af at deduktere tekst til html-kode og opsnappe a href-tags og tage linket derfra. Derfor er det ikke så nemt at kopiere lange rækker af links fra f.eks. boards, der bruger link-forkortere (som f.eks. Chart Attack). Der højereklikker jeg på hvert link og vælger "Copy Link Location" hvorefter jDownloader automatisk opsnapper linket fra mit clipboard og gemmer det til download i en pakke indtil jeg accepterer pakken og mener jeg har addet nok links til den.

Så gå ind i indstillingerne og sikrer dig, at du har slået overvågelse af clipboard til.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: jDownloader

Indlæg af dwr »

Det skal iøvrigt også tilføjes at jDownloader understøtter brug af diverse addons/addins, hvilket gør, at man f.eks. kan understøtte, at den udover at pakke ud også kan merge HJsplit-filer og diverse andre funktioner. Jeg kæmper stadig lidt med context-integrationen i Firefox... Men jeg satser på, at de får det fikset med tiden.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
mig1
Indlæg: 588
Tilmeldt: 13 sep 2006, 12:36
Geografisk sted: sjælland

Re: jDownloader

Indlæg af mig1 »

er jeg den eneste der ikke kan få det til at virke?? jeg indsætter rapidshare links og den gør intet med dem... burde den ikke gå igang med at hente eller er der noget jeg har misforstået??
nej jeg har ikke rs konto men den sætter dem offline...
hilsen
M.I.G.1
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: jDownloader

Indlæg af mimic »

Der er kommet en ny version i dag.
Det har fået noget af en overhaling!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: jDownloader

Indlæg af dwr »

Ja... Det er blevet endnu bedre idag :)

For dem, der ikke har en collectors/premium account hos RS, så kunne dette sikkert bruges til at anskaffe sig nogle af gaverne fra CA's 10 års fødselsdag.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
thesheep
Indlæg: 213
Tilmeldt: 04 aug 2004, 22:48

Re: jDownloader

Indlæg af thesheep »

fandme genialt det program
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: jDownloader

Indlæg af DoMiNaToR »

Super nice program, tak for tippet :-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: jDownloader

Indlæg af amh »

Hmm når man henter fra RS, så tæller den ned til den får en "ticket" og så henter den, den pågældende fil? Og ikke lige med det samme. Er det sådan det skal forstås ?
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: jDownloader

Indlæg af DoMiNaToR »

Yupp, med mindre man har en premium konto.

Men i alt enkelthed gør den så du kan sætte 200 eller mere RS links i kø hvor den så selv indtaster kode/venter på en ny gyldig ticket, og derefter download.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
wernermeyer
Indlæg: 414
Tilmeldt: 04 jun 2007, 02:21

Re: jDownloader

Indlæg af wernermeyer »

Så sweet... Super nemt setup, og det kører bare. Great! Tak for link dwr..
Zorgh
Indlæg: 1
Tilmeldt: 02 jun 2009, 14:38

Re: jDownloader

Indlæg af Zorgh »

tak for det :D
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Re: jDownloader

Indlæg af raffay »

Jeg ved godt jeg er en kegle men jeg kan sku ikke regne den ud... Hvordan filan virker programmet? Har hentet og installeret add-on til FF. Hva nu??
Skal man skrive noget her?
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: jDownloader

Indlæg af dwr »

Du kopierer en lang række rapidshare-links (som du finder f.eks. her eller andre steder)
Og istedet for at åbne hver enkelt af dem, så markerer du bare dem alle. Det skal være den fulde URL, da den kan ikke finde ud af forkortede URLer (f.eks. er http://rapidshare.com/files/342...jdsjf.rar et no-go fordi det ikke er viser hele URLen).
Derefter åbner du jDownloader.
Klik ude til venstre på "LinkGrabber"
Kopier dine links ind i tekst feltet til højre (det gør ikke noget at der er alt muligt andet tekst iblandt - det klarer den selv).
Herefter kan du se, hvilke links der stadig fungerer.
Hvis du ikke vil have dem alle kan du markere nogle enkelte og klikke (ude til venstre) på Add Selected Packages eller Add All Packages, hvis du vil have dem alle.
Derefter klikker du på "Play-knappen" i toppen af programmet og herefter burde det køre af sig selv.

Det kan gøres smartere, men det orker jeg ikke at forklare og det finder du nok også hurtigt ud af. Det her er den idiot-sikre løsning, hvis man er rigtig gumpe-tung.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Re: jDownloader

Indlæg af raffay »

Super, jeg er nemlig lidt gumpetung nogengange. Jeg tjekker op på det og vender tilbage hvis jeg stadig har ?
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Re: jDownloader

Indlæg af raffay »

Nu ved jeg hvorfor jeg ikke lige kunne finde det til at hænge sammen... Jeg fik installeret add-on'et istedet for selve programmet - så din forklaring ovenover gav ikke rigtig nogen mening før jeg fik hentet selve programmet :)
Skal man skrive noget her?
Besvar