DENNIS FERRER - HEY HEY

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Iwers »

Fatter ikke at den sang får så meget opmærksomhed... En der kan forklare mig hvad det er der gør at den har over en million views på youtube... syns den er røv kedelig :D

I er meget velkommen til at poste links til nogle fede remixes af den (hvis de findes) Indtil videre er karakteren herfra: 0/5
:0af5
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tænkte at hvis den var så set og samtidig så dårligt måtte det være en fantastisk video (læs hotte trunter). Men det har den heller ikke. Jeg kan godt holde ud til at høre på den, men jeg er enig med dig et langt stykke af vejen. Den er sådan lidt plat faktisk.


Og lidt YouTube til folket, der i øvrigt kan "nydes" i HD 720p ved at glugge den på YouTube:

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af DjMail »

har spillet det nummer ude mange gange, og det rykker folk RUNDT, mere end de fleste andre tracks.
Men det er da lidt små specielt, men det er i min verden et rigtig skarpt club track, som skal lyttes på en club og ikke derhjemme.

Det har fået support fra nærmest alt der kan smide en CD, LP eller MP3 på.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Fairground »

Super super fed!

Dejlig lyd og fed kvindevokal.

Kan da godt forstå at den kan syntes hvis en kende kedelig hvis man er til det elektro helvede som hærger DK!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Iwers »

Fairground skrev:Super super fed!

Dejlig lyd og fed kvindevokal.

Kan da godt forstå at den kan syntes hvis en kende kedelig hvis man er til det elektro helvede som hærger DK!
Det jeg godt kan lide ved dig er at man altid får din ærlige mening, helt inde fra hjertet :mrgreen:
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Deejay_Wonder »

rigtig behagelig sang med fed vokal.

Hvad angår videoen, så bliver han nødt til at være på stoffer - sjældent har jeg set magen til et svedsvin af en raver
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Deejay_Wonder »

kan den komme op?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Sunshine »

Uh, dén der koster næsten en advarsel - SLASK!

http://chartattack.dk/viewtopic.php?f=3 ... nis+ferrer

;)
Billede
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Deejay_Wonder »

fuck you asshole :P
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Maunus »

Vidste slet ikke nummeret var så hypet og nu læste jeg lige igennem fra DDJA at det havde vundet noget. Jeg trykker på linket rigtig spændt på at høre hvad det er for et nummer - og så genkender jeg med det samme at det er sgu det samme nummer som jeg har hørt længe herhjemme, elsker den - den er virkelig behagelig den stemme sammen med beatet.

jeg er næsten på nippet til at give den 5/5 da den er en smule ny tænkende, men alligevel ikke helt. Den tager os lidt væk fra det meget elektro præget ved høre for tiden, denne kræser mere for os, og den har nogen fede beat markeret effekter jeg ikke kan huske navn på men som lyder som vinden som jeg rigtig godt kan lide. Den er hvert fald fed. (:
IdEaL
Indlæg: 346
Tilmeldt: 28 maj 2002, 17:00
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af IdEaL »

Fandt det for et godt stykke tid siden, da jeg ledte efter en opdateret minimal house liste. Jeg er godt nok heller ikke til det ensartede elektrohelvede der kører herhjemme, synes det er et lækkert nummer, og kvindevokalen er fed...
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Fairground »

Iwers skrev:En der kan forklare mig hvad det er der gør at den har over en million views på youtube... syns den er røv kedelig :D
En af grundene er helt klart at Pete Tong har hypet den som man kan høre Qrazylegs video. Den mand er en af de største magtfaktorer indenfor elektronisk musik. Siger han god for et track og spiller det i sit Essential radioshow kan det næsten kun blive et hit. Han er bl.a. en af grundende til at Deadmau5 er kommet så hurtigt frem.

Hans indflydelse var større for nogle år siden, men man må endelig ikke undervurdere ham!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: DENNIS FERRER - HEY HEY

Indlæg af Iwers »

Fairground skrev:
Iwers skrev:En der kan forklare mig hvad det er der gør at den har over en million views på youtube... syns den er røv kedelig :D
En af grundene er helt klart at Pete Tong har hypet den som man kan høre Qrazylegs video. Den mand er en af de største magtfaktorer indenfor elektronisk musik. Siger han god for et track og spiller det i sit Essential radioshow kan det næsten kun blive et hit. Han er bl.a. en af grundende til at Deadmau5 er kommet så hurtigt frem.

Hans indflydelse var større for nogle år siden, men man må endelig ikke undervurdere ham!
Takker og bukker :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Besvar