Portishead - Over (HABSTRAKT Dubstep Refix)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Portishead - Over (HABSTRAKT Dubstep Refix)

Indlæg af dwr »

I en lille koger over mit Bachelorprojekt igår og søgte efter lidt Portishead på Soundcloud, for at have lidt at lytte lidt. Her stødte jeg ind i et Dubstep remix af Portishead's "Over".
Normalt er jeg slet ikke til Dubstep, men remixet er så vildt, at jeg synes, jeg skulle informeret jer andre om det.
Det er lavet af Adam Habstrakt, som er en fransk producer, der selv har lagt det online på Soundcloud.

Remixet indeholder mange elementer fra det oprindelige nummer. Elementerne er dog ikke taget fra nummeret, men reproducerede.

Karakter:
:5af5



Lad mig høre, hvad I andre synes.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: Portishead - Over (HABSTRAKT Dubstep Refix)

Indlæg af dwr »

Jeg vil også lige fortælle om endnu et remix. Det er af The Beatles - Come Together og er også et Dubstep Remix.

Det er lavet af produceren "Omega" og er også ret godt lavet.

The Beatles - Come Together (Omega Remix)
:4af5


Samme producer har også lavet et remix af Portishead.

Portishead - Western Eyes
:4af5
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Portishead - Over (HABSTRAKT Dubstep Refix)

Indlæg af Sunshine »

Til at starte med vil jeg gerne sige, at dubstep absolut ikke er noget for mig! Men okay, jeg valgte at lytte med åbent sind og er egentlig overrasket! Det første track, altså Portishead - Over (HABSTRAKT Dubstep Refix) er klart det bedste. Det næste, altså The Beatles - Come Together (Omega Remix) er bestemt ikke noget for mig. Det er lidt i stil med Morten Breum remixet af Waterline; nogle klassikere skal man bare lade være med at pille ved! Havde det nu været ethvert andet ukendt track, havde jeg heller ikke brudt mig om det. Men skal man absolut lave et dubstep remix af et Beatles track, kan jeg sagtens forstå, at man vælger Come Together. Det sidste track, Portishead - Western Eyes (Omega Remix) er også ganske ok.

Alt i alt vil jeg give dem følgende karakterer i kronologisk rækkefølge:

:3af5
:1af5
:3af5

Og foretrækker til enhver tid Portishead unmixed! ;)
Billede
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Re: Portishead - Over (HABSTRAKT Dubstep Refix)

Indlæg af CCK^ »

Der er ikke nogle af numrene der er helt oppe at ringe ved mig, men det først er udmærket. Hvis man er stor fan af Portishead er det måske endnu federe :)

The Widdler har lavet et rigtig fedt mix af western eyes, der i lang tid har været en fast del af min playlist uden at vide at det var Portishead der stod bag originalen.
Besvar