hjælp med et skridt videre.

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
mrlittlebrown
Indlæg: 163
Tilmeldt: 13 maj 2010, 17:19

hjælp med et skridt videre.

Indlæg af mrlittlebrown »

Nu har jeg spillet i mit værelse i rigtig lang tid og har spillet til enkelte fødselsdage og fester.

Men hvad er lovligt og hvad er ikke lovligt, må man brænde købt tracks ? spiller i med musik herinde fra. lidt fakta om det, det ville glæde

Bakke. :)
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: hjælp med et skridt videre.

Indlæg af dwr »

Der gælder almen sund fornuft.

Du må godt brænde numre du har købt. Du må ikke bruge numre herinde fra.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: hjælp med et skridt videre.

Indlæg af FrZ »

Det har været diskuteret herinde siden tidernes morgen - hvad er ok, og hvad er ikke ok...

Alt i alt kommer det an på din egen samvittighed. Meget kan du ikke "nå" at købe, da det ikke er udkommet.. Er det så ok at spille? Skal man vente og så købe? Hitter man som DJ, hvis man kun har det gamle?

Gør hvad du føler for - lad være med at bygge hele dit repetoir på brændt musik, så kommer du nok ikke så langt. Omvendt så bliver du nok "presset" ud i at spille musik du ikke "ejer" en gang i mellem.

Med såden noget som APPLE-LORT ejer du reelt aldrig den musik du har købt. Og er derfor EVIGT fucked.. Fatter ikke apple brugere! (ja jeg hater på apple, fat det er noget lort alle sammen nu tak!)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
mrlittlebrown
Indlæg: 163
Tilmeldt: 13 maj 2010, 17:19

Re: hjælp med et skridt videre.

Indlæg af mrlittlebrown »

tak, jamen jeg vil gøre hvad selv synes så.

Btw, apple er sgu heller ikke lige mig.
Besvar