Er p2p ved at uddø?

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Er p2p ved at uddø?

Indlæg af Maunus »

Hej - det er måske et stort slag at sige det er "dødt" men jeg søger meget via google efter p2p sider og synes efterhånden at rigtig mange af dem er døde herefter megaupload er blevet lukket. Jeg søger mest musik.. faktisk kun musik.. er der andre som føler det samme?
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: Er p2p ved at uddø?

Indlæg af Pesimisten »

nu er jeg ikke heeelt skarp på det område, men hvad har p2p med MU at gøre?

er MU ikke mest brugt på warez sider? og er p2p ikke eMule og sådanne programmer?

jeg finder det meste af min musik ved at spotte det på dupenet.com og så finde det på warez-bb

der er der 2-7 brugere/bots der bare spytter de nyeste releases ud - primært på megashare og depositfile

fileserve og sonic er nede for tiden, for ellers søgte jeg til tider efter rls fra sparhawk.

håber det måske gav et svar? (tit er wdk også et godt sted at finde musik - specielt danske rips af intetsigende musik :P)
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Re: Er p2p ved at uddø?

Indlæg af zoonestar »

Der er mange p2p sites der er blevet "bange" efter MU blev raided.. Du kan evt. læse mere om det på http://torrentfreak.com/ Så ja det kan meget vel passe, at du kan have sværere ved at finde links end førhen.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Er p2p ved at uddø?

Indlæg af FrZ »

Desuden er lovlige tjenester ved at nå et niveau, hvor de fleste er tilfredse.

Der bliver næsten ikke released danske titler længere, det siger vel en god del om, hvor piraterne har deres fokus, og det er ikke længere musik.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Er p2p ved at uddø?

Indlæg af Maunus »

Ja det kunne være, jeg køber også mere musik end jeg har gjort tidligere.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Er p2p ved at uddø?

Indlæg af FrZ »

Dansk released musik i år - 6 album, alle fuldstændig uden interesse. Danske musikpirater er i hvert fald ikke organiserede længere. WDK må stå for langt den største del af udbredelsen af piratmusik i DK.

Pato_Siebenhaar-Ca._Lige_Her-DK-2012-pLAN9x
Annette_Heick-Graenseloes-DK-2012-pLAN9x
Keld_Og_Hilda-Dengang_Og_Nu-DK-2012-pLAN9x
Jacob_Tingleff-Guide_Til_Parforhold-DK-2012-pLAN9x
VA-MGP_2012-DK-2012-pLAN9x
Christian_Broens-Under_Overfladen-DK-2012-pLAN9x
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar