TOTM again!

Herunder hører kun snak omkring Chart Attack - Tunes of the Month.

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

TOTM again!

Indlæg af Dj Pantheon »

Hey til alle jer der kan læse dette :)

Jeg har spurgt NCO om det var okay at dette projekt blev startet op igen...

Jeg vil gerne høre hvor mange af jer, har lyst til at deltage?

Vi kan køre det nogenlunde som før, eller vi kan prøve at gøre det på en anden måde. Måske lave mere end en cd (hvis vi er nok) og bagefter kan alle de andre ca-bruger stemme hvilken cd, der skal være TOTM, eller det kan være noget helt andet..

Håber der er nogen som er friske på det, og lad os sammen finde ud af hvordan det skal være.

/Dj Pantheon

(Skal siges at hvis vi kun er 2 eller 3 vil projektet stadigvæk blive starter op igen, men jo flere jo bedre.)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Hvis det er mere struktureret end sidst, er jeg på. Dvs. overholdte deadlines osv.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Skal i bruge releaseren så sig til, den har jeg stadig liggende skulle jeg mene.

(For dem der ikke lige ved hvad det er, er det den der danner nfo, m3u, sfv, samt navngiver numre og mappen)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

QrazyLeg ville være super hvis du kunne smide den op :)



Sig-Mund

Det skal være mere struktureret end sidst.. Jeg håbede vi kunne starte helt frisk, så vi laver et helt nyt reglsæt, og sammen finder ud af hvad det skal være...

Men jeg laver et emne om at vi søger folk til TOTM og om en uges tid kan vi skrive sammen om hvordan det skal køres....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

Altså jeg er klar. Gider bare ikke det ender som sidst overhovedet. Vil godt smide noge sange op osv.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Har det på samme måde som Bakko. Jeg synes idéen om TOTM er god, men selve udførelsen af projektet skal godt nok være mere struktureret før jeg siger ja til at forsøge endnu en gang.

Jeg synes, vi skal blive enige om fælles retningslinier og regelsæt FØR vi tager kontakt til resten af boardets medlemmer. Jeg forudser nemlig, at reaktionen vil blive kritik, kritik og kritik af den måde det kørte på sidst, og at der derfor ikke vil være ret mange, der melder sig, og at dem der melder sig, vil sige, at de ikke gider med mindre der kommer bedre retningslinier og regler.
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Nemlig, jeg spurte herinde først, for så at kunne vi se hvor mange der ville være med af de "gamle"

Jeg vil helst at vi starter helt fra bunden. Vi glemmer alt fra sidst og prøver helt forfra.

Der skal laves et klart reglsæt som man skal acceptere før man kan være med, og overholder man ikke aftaler er det ud (Med mindre man har en god grund selvfølgelig)

Man hvad siger i til at jeg skriver et nyt sæt regler, smider dem op herinde og så kan i komme med tiltag og hvad i synes der er dårligt?

Nogle af de gamle indlæg vil også blive slettet, da de mest er mudderkast, virker ikke særlig prof. hvis de nye medlemmer kan læse dem :)

Men super i klar, det skal nok blive godt :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Lav en Google Calendar alle medlemmer af TOTM kan se. Deri skrives deadlines. Og sørg for at opgradere med Google Labs, så tasks-funktionen også er tilgengængelig. Så er der opgavestyring for folket. Så kan man ikke rende fra sit ansvar, eller ikke lige sige man ikke kunne finde indlægget hvor deadline stod, hvem der stod for hvad, eller man ikke havde fået noget at vide.

Det er måske fair nok folk ikke kan være med en enkelt måned i ny og næ pga. eksamener eller 17 andre ting. Men der skal bare være mere konstant opbakning.

En anden interessant ting er at hvis brugerne på boardet måske kunne give forslag til månedens udgivelse. "Jeg har lige hørt dette enormt fede NYE nummer, som jeg ikke mener resten skal snydes for, så derfor kunne det være en god idé at have med. Haps - et styk link til rapidshare, zshare eller lignende, og så er der indsamlet materiale. Det gør det hele så meget lettere.

Få fat I nogle af de ivrige kræfter herinde. Brugere som Chreddy følger sgu rimelig godt med i tidens toner, og det er der andre der også gør.

Lav det alsidigt. Ikke kun eurodance, men åben mulighederne for eksempelvis dobbelt-cd eller en tema-måned, hvor der kan være månedens rock/pop/opera/bootlegs. Det appelerer til så mange flere brugere og diversiteten kan være med til at holde gejsten oppe. Et andet eksempel var at lave en cd med produktioner lavet af CA's brugere. Dwr, Deejay Wonder, Fairground, og hvem jeg ellers har glemt...

Og der er ÉN, der har det sidste ord. Den samme person - og uden at det bliver Tyskland fra 1929 - 1945 om igen. Bare så der er en klar struktur på det hele fra start :) Det tror jeg vil kunne gavne TOTM.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Super ide QrazyLeg, det støtter jeg i hvert fald op om...

Jeg har også ændret regler, så hvis i kan læse dem og så komme med forslag til hvad der mere skal skrives og hvad der skal ændres...

Og det er kun et forslag det jeg har skrevet :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Dj Pantheon skrev:Jeg har også ændret regler, så hvis i kan læse dem og så komme med forslag til hvad der mere skal skrives og hvad der skal ændres...
gerne, men hvor er det lige jeg finder dem??
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Mere og mere musik, for ikke at sige næsten alt udkommer i VBR med 192 kbps offset, og giver bedre resultat end 192 cbr. Så der er jeg dybt uenig i henhold til kvalitet. Intet udkommer med 256 kbps, medmindre det er hjemmerip...

Og hvad med dem der har 320 releases? Skal de nedskalere kvaliteten? :/
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ahh tak, jeg ledte bare efter emner startet af dig, var ikke klar over du havde redigeret Cokeline's gamle ;)

Det er meget fint med mig, at du er overordnet ansvarlig.

Jeg synes også, at det med at stemme skal droppes, således vi f.eks. skal vælge 3 sange hver, og så står vi selv med ansvaret for at vælge de 3 vi synes er bedst for den pågældende måned. Vi skal ikke blande os i hinandens valg, med mindre der er dobbeltgængere.

Mht. kvaliteten af musik synes jeg vi bare skal sige, at det min. skal være 192, og så er der frit valg opefter. Jeg ved ikke hvor rigtigt det er, det som qleg siger, med at næsten alt musik udkommer i VBR med 192 som offset, næsten alt jeg henter er 320 (trance), så jeg vil selvfølgelig ikke nedskalere det til 192, og jeg er sikker på, at alle vil foretrække 320 fremfor VBR. Men da det ikke er alle sange der kan skaffes i 320, og det ikke er alle folk der har kilder og mulighed for at skaffe musik i den kvalitet, synes jeg som sagt, at reglen skal være min. 192.
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Det var faktisk også en fejl, der skulle stå 192 og opefter :) Er rettet nu..

Men skal jeg lave et emne hvor vi søger flere folk, og når vi ved hvor mange der vil være med, kan vi tage den derfra?
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Dj Pantheon jeg synes du skal copy paste alt for cokelines regltråd og lave din egen og så slette cokelines!
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Har slettet den gamle, men hvordan laver jeg et indlæg til opslag ? :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

laver vel bare en ny tråd :)
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Ja troede jeg også, men så står det bare som et normalt emne, kan ikke se hvor jeg kan lave det til et opslag :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Jeg ville da være frisk på at være med igen :)
[EDIT]
Bliver der lavet en tråd med oversigt over regler, deadlines og medlemmer som tidligere?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Ja alt kommer op når vi har et overblik over hvor mange der kan hjælpe.. men det ser rigtig godt ud, tror allerede vi er en 6 stykker og en der kan hjælpe med cover :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Besvar