[2009-07] Hvad har du valgt?

Herunder hører kun snak omkring Chart Attack - Tunes of the Month.

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: [2009-07] Hvad har du valgt?

Indlæg af QrazyLeg »

Tunes of the Month er vel ikke lig med Top of the Month? Er der kun 11 sange, der er reelt gode i en måned, mens måneden forinden måske havde 17 sange, så må de tre sange i overskud kunne gå til måneden efter. Tunes of the Month er som jeg ser det, de sange der vælges at sætte fokus på i en given måned.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: [2009-07] Hvad har du valgt?

Indlæg af Sunshine »

Er reglerne/retningslinierne for hvad det her projekt går ud på, uklare?
Billede
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: [2009-07] Hvad har du valgt?

Indlæg af T-Mazz »

"Sangene skal hellere være lytterbare fremfor det nyeste nye, hvis man en måned er helt vild med fx. Spacefrog - Follow me er det i orden at have den som sit ene valg"

Som jeg forstår det, Så det gør jo ikke noget sangene er for evt. 3-4 mdr gamle eller mere, som et eksempel. Hvilket jeg syntes er en god regel....
det er jo ikke fordi at der kommer store hits måned efter måned... så er det vel meget rart kunne komme med en god klassiker som folk måske har glemt.. også bliver vilde med den igen.. så er det jo en "tunes of the month igen" :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: [2009-07] Hvad har du valgt?

Indlæg af Sunshine »

Præcis T-Mazz. Vi går mest efter lytterbar fremfor nyeste nye, idet TOTM skal repræsentere hvert enkelt crewmedlems favoritsang for den forgangne måned. Har du været helt vildt hooked på en eller anden Alex Megane klassiker, så er det bare den, du smider på som dit ene valg.
Billede
Besvar