Idétråden

Herunder hører kun snak omkring Chart Attack - Tunes of the Month.

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Besvar
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Idétråden

Indlæg af Sunshine »

Er der plads til forbedringer, forslag til sådanne, ændringer osv. - kom med forslagene her, så diskuterer vi dem :)
Billede
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: Idétråden

Indlæg af T-Mazz »

Jeg har tænkt på at hvis alle har sangene klar til d.20.. og man evt skulle lave et megamix, altså alle sangene mixed... og lave en decideret totm intro.. også man kunne både udgive en mixed part også en part med alle sangene enkeltvis. (som vi gør nu)

Bare hvis man skulle fornye totm lidt :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Idétråden

Indlæg af Sunshine »

Hmm.. Det vil i hvert fald som minimum kræve, at de sange vi vælger SKAL være 320 CBR, og at de alle skal være extended versioner, ellers tvivler jeg på det kan lade sig gøre at mixe dem sammen, så det lyder bare nogenlunde anstændigt. Dernæst skal vi finde en, der gider bruge de sidste 10 dage af hver måned på at mixe dem sammen... Jeg tvivler på det er særlig realistisk, men det er da et godt forslag og jeg er åben for jeres andres meninger?
Billede
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: Idétråden

Indlæg af T-Mazz »

Ja det skal være extended versioner, og når jeg tænker på mix, tænker jeg ikke brug af mange samples osv... kun overgange, men ja det er et bud :P.
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: Idétråden

Indlæg af chreddy1 »

Jeg tror meget nemt at det ville blive lidt forvirrende hvis man skulle gå fra house (128-130 bpm) til trance (135-138 bpm) og måske helt op til dance (140-142 bpm) i et mix..
Jeg ville dog omvendt sagtens kunne gøre det, dog kun i noget Virtual DJ, da mine skillz ikke rækker langt nok til at gøre det i Acid Pro eller lign.. og Ableton har jeg ikke, og aner desuden heller ikke hvordan man bruger det.. :)
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Re: Idétråden

Indlæg af Bakko »

Helt enig Chreddy1
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: Idétråden

Indlæg af T-Mazz »

Hvis man syntes det er for besværligt, så kunne man lave "Parts", men da genren ikke er så bred så ville det ikke kunne gå lige pt...
Man gør ligesom med CA yearmix.. en del med Dance, en del med Electro osv osv...så er det ligetil i Acid at lave..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Idétråden

Indlæg af Sunshine »

Jeg har skrevet en PM til cyrus og spurgt, om han har lyst til at være med.
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Idétråden

Indlæg af Maunus »

Strålende. =)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Idétråden

Indlæg af Sunshine »

cyrus har sagt ja til at være med, så det er bare super :) jeg har tilføjet ham til gruppen.
Billede
Besvar