[2010-03] Tunes of the Month Marts

Herunder hører kun snak omkring Chart Attack - Tunes of the Month.

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Maunus »

Ye
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af chreddy1 »

Jeg kan heller ikke se den.. Ved ikke hvor du har fundet den Maunus? :?
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Bakko »

skal den evt. ikke se at komme op? synes vi er ved at falde af på den. Synes sku heller ikke jeg er god til at holde den, Men hvis vi ikke kan holde den burde vi stoppe det her projekt
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Sig-Mund »

Bakko skrev:skal den evt. ikke se at komme op? synes vi er ved at falde af på den. Synes sku heller ikke jeg er god til at holde den, Men hvis vi ikke kan holde den burde vi stoppe det her projekt
Synes måske ikke der er grund til at male fanden på væggen allerede. Såvidt jeg husker har vi overholdt deadline de sidste mange måneder, så en enkelt svipser er hvad der kan ske. Mon ikke den kommer op i løbet af ugen, også er vi klar til næste omgang
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af T-Mazz »

Hva er grunden til at den ikke er kommet op ?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Maunus »

Sunshine skrev:Deadline plejer at være den 20. ;) men den 22. er helt okay med mig.
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Bakko »

Sig-Mund skrev:
Bakko skrev:skal den evt. ikke se at komme op? synes vi er ved at falde af på den. Synes sku heller ikke jeg er god til at holde den, Men hvis vi ikke kan holde den burde vi stoppe det her projekt
Synes måske ikke der er grund til at male fanden på væggen allerede. Såvidt jeg husker har vi overholdt deadline de sidste mange måneder, så en enkelt svipser er hvad der kan ske. Mon ikke den kommer op i løbet af ugen, også er vi klar til næste omgang

Helt enig Sigmund.

Men siger også bare hvis vi fremover ikke kan holde den :)
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Bakko »

Så blev det den 4. Marts ?
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg har lige smidt en PM til solskin. Har ikke set hende på msn de sidste par dage, men mon ikke hun svare på den :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Sunshine »

Jeg er lige her. Jeg undskylder mange gange, at jeg først er på banen nu. Jeg har bare været så stresset det sidste stykke tid pga. arbejde, og jeg har nok taget munden for fuld. Jeg troede jeg kunne nå det hele, men med arbejde fra 7 til 23 har jeg ikke kunnet magte det. Jeg burde have meldt ud tidligere, men jeg har bare glemt det.. Jeg er kommet på det midt i en vagt, men har så glemt det igen når jeg har haft pause eller fri.. Det beklager jeg virkelig, og det skal ikke ske igen.

Det kommer op i aften.
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Sunshine »

Hvem er det i øvrigt der har smidt et Katoalbum på serveren?

Jeg kan desværre ikke få mimics numre og maunus' ene nummer med. Linksene er døde, og jeg opfordrer endnu en gang til, at I smider det på ftp'en. Den kan tilgås fra alle ftp programmer eller browsere, og det vil simpelt hen lette arbejdet så enormt meget. Som det er nu, er det enormt svært for mig at finde rundt i hvem der har uploadet hvad og hvor, fordi nogle smider på ftpserveren, andre smider det her i tråden som svar, men måske i to forskellige, med forskellige links som bliver fjernet hurtigt pga. ophavsret..
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af chreddy1 »

Det er DJ DK.. Det var meningen at han ville smide det et eller andet sted til mig, det blev så åbenbart denne server og så ville han selvfølgeligt slette det bagefter.. Men hvorfor han åbenbart ikke har slettet det, kan jeg ikke svare på.. :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Sunshine »

Nåå okay. Var bare i tvivl om, om det var noget der var meningen skulle med.. :) jeg har lige lidt problemer med releaserprogrammet, men ellers er det oppe om lidt, så snart jeg finder ud af, hvorfor det skaber sig :)

edit: fejlen er, at "Jay-Z Ft. Mr Hudson - Young Forever" ikke kan arbejde sammen med releaseren, af en grund jeg ikke kan finde ud af. Den er derfor ikke med i selve releaset, så jeg smider den op separat sammen med det nye topic, som kommer lige om lidt.
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Sunshine »

Så er den oppe http://chartattack.dk/viewtopic.php?f=3 ... 56#p232056

hjælp til alternative links modtages meget gerne, ftp'en er åbenbart nede, men jeg arbejder på at få fat i Domin.

edit: så virker ftp'en igen, nye links er oppe.
Billede
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Bakko »

kom forever young ikke på?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: [2010-03] Tunes of the Month Marts

Indlæg af Sunshine »

Den funker ikke på min computer, den siger at filen er ødelagt når jeg prøver at afspille den. Så nej,det gjorde den desværre ikke.
Billede
Besvar