[11.03.2006] Clubabove - One Night at the Kremlin

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Næste gang er jeg på banen igen. Ville supergerne have hørt Manson denne gang men sådan skulle det altså ikke være :(

Men håber da også man kan nyde musikken derinde uden at behøve at være omgivet af 28 folk fra Chart Attack?
me2... Jeg gad bare ikke rigtigt køre 5 timer alene i toget, da jyderne generelt svigtede herovre.. Så jeg tog en lidt mere afslappende weekend.
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg ville gerne ha været der, men blev nød til at prioritere anderledes og da der havde været samme fest for 2 måneder siden, var festen desværre ikke top prioritet. men jeg er klar på den næste.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg måtte sørgeligt nok lade mig bukke under for det økonomiske pres.. nogle mener det er en dårlig undskyldning.. men desværre for mig, var der ingen anden udvej...

jeg kan ikke andet end sige sorry til dem jeg har skuffet.. men håber også på forståelse...

ses næste gang... hvis datoen vel at mærke passer.. har en del planer de næste mange weekender... :s

lad os så få de pics op!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev: Men håber da også man kan nyde musikken derinde uden at behøve at være omgivet af 28 folk fra Chart Attack?
Nu nyder jeg bare ikke hardstyle specielt, og kom for at møde folk man sjældent ser.

Mødte da Mail og daclown, ace & thesheep & zorro, 0ne, McBigmac, Mike van Dyke og Beck --> og ellers ikke flere tror jeg.

Ikke mange :/ - slet ikke nok!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Heldigt for dig blev der max spillet 5 hardstyle numre frz og det var i løbet af de 4½ time mig og rasmus spillede.

TIl feffe så at sige at det var samme fest, holder ikke. Du har tydeligt ikke sat dig ind i denne fest.
Men det er fair nok at du prioterer anderledes.
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

DjMail skrev:Heldigt for dig blev der max spillet 5 hardstyle numre frz og det var i løbet af de 4½ time mig og rasmus spillede.

TIl feffe så at sige at det var samme fest, holder ikke. Du har tydeligt ikke sat dig ind i denne fest.
Men det er fair nok at du prioterer anderledes.
En fest er aldrig den samme det gir jeg dig ret i. mwn i forhold til prioriteringen, så jo. Desværre ramte datoen et arrangement som var aftalt før nytår, men jeg er klar næste gang!
Besvar