[21/07-2007] Billy Rave @ Docken

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

[21/07-2007] Billy Rave @ Docken

Indlæg af FrZ »

Lørdag:

http://www.aok.dk/profile/32363

Klart værd at tjekke ud, tror det bliver super cool, tiltrods for at mine foretrukne genrer ikke ligger inde for; nu-rave og electro-clash. Der kommer dog nogle store gode navne som har det med at spille lidt minimal, elektro mv. som vi kan lide det.

Hvad siger I drenge og piger? Var det noget.

(FrZ den nye event poster)
Senest rettet af FrZ 29 okt 2008, 16:34, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Syntes det virker lidt gøgler agtigt. Så vil jeg hellere ind og se Armand van Helden på Renome samme aften :D
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Kæresten er blevet syg, og jeg skal møde 7.30 søndag. Jeg tager en slapper weekend. Men post endelig flere events Frz.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Fairground skrev:Syntes det virker lidt gøgler agtigt. Så vil jeg hellere ind og se Armand van Helden på Renome samme aften :D
Det er rigtigt, det var det der var i morgen aften.. Grrr, hader når jeg mixer events sammen.

Oh well.. Billy Rave vinder kan man sidde på docken og æde lidt grill (givet godt vejr) inden. Det skal nok blive godt :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

FrZ skrev:
Fairground skrev:Syntes det virker lidt gøgler agtigt. Så vil jeg hellere ind og se Armand van Helden på Renome samme aften :D
Det er rigtigt, det var det der var i morgen aften.. Grrr, hader når jeg mixer events sammen.

Oh well.. Billy Rave vinder kan man sidde på docken og æde lidt grill (givet godt vejr) inden. Det skal nok blive godt :)
Du er jo også en gøgler ;)
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

hurtigt review

Indlæg af FrZ »

Ankommer til Billy Rave, jumper hele køen, og er inde på 5 sekund. Nice. En kæmpe hal med MASSER af god musik, folk vælter rundt, og giver den max gas. Udenfor er der ligge stole over alt på stranden, og da solen stod op kunne man bare ligge og slappe heeeeelt af.

Giver arragementet 4/5 stjerner. Det var sgu fedt, og masser af god mad (hvis man lige hoppede ud af en af de lukkede døre). hehe. Men der manglede lige lidt ekstra for den sidste stjerne. Måske lidt flere folk?

Anyhow. I skulle have været der :]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar