[31 AUGUST 2007] Green Beats @ Halvandet

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

FrZ skrev:
gentlemanfinn skrev:
Sig-Mund skrev:Ærger mig så meget over jeg ikke kom derud. Havde købt billetten, men har ligget syg hele weekenden :(
Nedtur, forresten andre end mig der skal ind og hører Axwell og Tim Andresen give den gas på Renome her den 27. september?
Renome = Envy = Luux... Holder mig fra de steder pr. definition. Gider ikke alle de grimme polet negere.
Ville nu mene at Axwell stadig opvejer det, at der kommer sådanne typer..
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Silian^ skrev:
FrZ skrev:
gentlemanfinn skrev:
Sig-Mund skrev:Ærger mig så meget over jeg ikke kom derud. Havde købt billetten, men har ligget syg hele weekenden :(
Nedtur, forresten andre end mig der skal ind og hører Axwell og Tim Andresen give den gas på Renome her den 27. september?
Renome = Envy = Luux... Holder mig fra de steder pr. definition. Gider ikke alle de grimme polet negere.
Ville nu mene at Axwell stadig opvejer det, at der kommer sådanne typer..
Ville jeg ikke :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

FrZ skrev:
Silian^ skrev:
FrZ skrev:
gentlemanfinn skrev:
Sig-Mund skrev:Ærger mig så meget over jeg ikke kom derud. Havde købt billetten, men har ligget syg hele weekenden :(
Nedtur, forresten andre end mig der skal ind og hører Axwell og Tim Andresen give den gas på Renome her den 27. september?
Renome = Envy = Luux... Holder mig fra de steder pr. definition. Gider ikke alle de grimme polet negere.
Ville nu mene at Axwell stadig opvejer det, at der kommer sådanne typer..
Ville jeg ikke :)
Tja når der er ordentlig musik på programmet kan jeg godt leve med det :-) Det var i hvert fald en cool nok aften til MTV Selected der inde på trods af det lå på en tirsdag
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg vil tildels give Frz ret i at axwell ikke opvejer det.

Der er tale om et helt andet crowd når venuet er et mainstream populært sted. Det giver en anden stemning og pleasing af crowden vil foregå på nogle segmenter som de mainstreame gæster synes er meget cool, men som de mere dedikerede house gæster vil finde lidt for cheasy.


Jeg ville klart heller høre axwell på et sted fyldt med dedikerede houseravere, end på et sted hvor 50% af gæsterne kommer fordi det er smart og populært. Det slog Celcius ihjel, og gør det sikkert også med renome. Intentionerne er fine nok, men ikke rentable i længden.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Nu må vi se, tror nu ikke Axwell spiller meget anderledes fordi det er Renomé idet han jo spiller super mainstream i forvejen det er jo netop hands in the air house han er kendt for.

Tror nu i hvert fald på en god aften, polet negere eller ej :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar