[13/10-2007] Gratis Steve Angello & Ingrosso @ Renome

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

[13/10-2007] Gratis Steve Angello & Ingrosso @ Renome

Indlæg af gentlemanfinn »

Tænkte jeg lige ville dele dette tilbud med jer:
http://www.housemusik.dk/forum/showthread.php?t=12164
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: kom gratis til Steve Angello & Sebastian Ingrosso på

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Tænkte jeg lige ville dele dette tilbud med jer:
http://www.housemusik.dk/forum/showthread.php?t=12164
Mine to største stjerner :O~~~

Det kan jo være, nu da Nathan var FAKE i lørdags :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Ja det var skidt han aflyste, men festen skulle efter sigende ha' været ret fed alligevel.

Men fredag bliver bomben, Axwell den 27. var fedt men tror nu det her topper den fest.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

http://ibyen.dk/restauranter/article391565.ece

Hmm, hvad så med Billy 4 :/

http://www.housemusik.dk/forum/calendar ... e=2502&c=1

Ihh, alt bliver også så skudder mudret - for hvem gider jo i bund og grund Renomé... Argh :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Tja synes nu ikke Renomé er så slemt igen, men har også kun været der til Oven Ready, MTV Selected og Axwell, plus venuet ikke rør mig så meget når det er Angello & Ingrosso der spiller.

Men Billy Rave kunne jeg også godt finde på at dukke op til, trods alt kun 100 kr også kan man gå amok i guld øl og sprut.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Tja synes nu ikke Renomé er så slemt igen, men har også kun været der til Oven Ready, MTV Selected og Axwell, plus venuet ikke rør mig så meget når det er Angello & Ingrosso der spiller.

Men Billy Rave kunne jeg også godt finde på at dukke op til, trods alt kun 100 kr også kan man gå amok i guld øl og sprut.
Det er jo ikke stedet, det er alle de bruncreme's drenge der står derinde, som end ikke ved hvad de hører :(

FØJ SIGER JEG.. FØJ!

Btw. festen på boxen uden Nathan Fake var bestemt ikke noget at skrive hjem om!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Jeg kan godt følge dig men synes ikke det har været så slemt de gange jeg har været der sammenlignet med f.eks. envy.

Det hjælper selvfølgelig også på det når man er afsted med en flok venner og man er i god stemning så skal der alligevel mere en et par bruncreme drenge til at ødelægge det for mig :-)

Ærgeligt med Nathan Fake festen, så bare alle tosserne på hifly var godt tilfredse.
Men Luciano kommer jo her den 19.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Jeg kan godt følge dig men synes ikke det har været så slemt de gange jeg har været der sammenlignet med f.eks. envy.

Det hjælper selvfølgelig også på det når man er afsted med en flok venner og man er i god stemning så skal der alligevel mere en et par bruncreme drenge til at ødelægge det for mig :-)

Ærgeligt med Nathan Fake festen, så bare alle tosserne på hifly var godt tilfredse.
Men Luciano kommer jo her den 19.
Tja, det var vel primært dem bag pulten der havde det sjovt? Gad godt vide hvor mange der var taget derind, hvis Fake var dukket op. Vi havde mange forskellige teorier omkring, hvor mange i DK, der egentligt kender mr. Fake.

Tror faktisk at jeg IKKE tager i byen i aften, bare idéen om Renomé gør mig lidt skidt tilpas - måske man er blevet snobbet ;P

Og så ved man at der kommer HELT vildt mange mennesker - de har jo 10x personer på listen end der er plads til... Det kan jeg heller ikke lige overskue. - Gratis entré hiver folk, som end ikke ville derind, hvis ikke det var. So sad :(

Der er to plusser (drinks til 40, og housemafien), men bare for mange minusser. Ser dog frem til at høre om det, og så må denne weekend stå i guldøllenes tegn til BILLY :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Hehe det er så også iorden, min tolerancegrænse er ikke helt opbrugt endnu så giver Renomé en chance.

Bare af ren nysgerrighed men hvor tager du normalt i byen?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Hehe det er så også iorden, min tolerancegrænse er ikke helt opbrugt endnu så giver Renomé en chance.

Bare af ren nysgerrighed men hvor tager du normalt i byen?
Tror vi går meget de samme steder :]

Primært går jeg efter arrangementerne, som ikke ligger faste steder - andet end boxen og vega. - Har været på alt fra Docken til Odd Fellow på det sidste :)

Og endeligt står den også ofte på K3 (og gik jeg ud om torsdagen, ville det med garanti være SLIK). - Men de dage er ovre...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Ja det lyder meget lig mig, går også mere efter events end bestemte steder, selvom jeg altid er glad for Culture Box.

K3 har jeg dog til gode da de kører 23+ grænse
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Ja det lyder meget lig mig, går også mere efter events end bestemte steder, selvom jeg altid er glad for Culture Box.

K3 har jeg dog til gode da de kører 23+ grænse
Som de overholder... - hehe.. NOT. Sidste gang havde flere "yngre" medlemmer med (dog over 18) men heller ikke meget mere...

Så længe man kommer tidligt, og ser ok ud i tøjet, så bliver der ikke stillet mange spørgsmål :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Okay jamen det lyder jo fint nok hehe er 21 år så det nærmer sig da, så kunne godt være man skulle prøve lykken snart.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Gal aften er helt smadret i mine ben efter at ha hoppet rundt, crowdet var som forventet ikke super fedt men musik var i top selvom jeg synes stemningen til Axwell var bedre,

Nu skal jeg bare forsøge at få lidt søvn og finde ud af om den står på Billy Rave i aften
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Gal aften er helt smadret i mine ben efter at ha hoppet rundt, crowdet var som forventet ikke super fedt men musik var i top selvom jeg synes stemningen til Axwell var bedre,

Nu skal jeg bare forsøge at få lidt søvn og finde ud af om den står på Billy Rave i aften
Glæder mig bare til at drikke mig et hul i jorden til Billy, men det lød da meget fedt med Ingrosso og Angello :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Hehe gør jeg også hvis mine aftaler går igennem, har heller ikke lige hørt nogle af de navne der spiller før, men det ser meget nu rave agtigt ud
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Hehe gør jeg også hvis mine aftaler går igennem, har heller ikke lige hørt nogle af de navne der spiller før, men det ser meget nu rave agtigt ud
HAHA, DØD aka Jakob Guldager var for fed. FUCK en nice fest. Seriøst optur, sjældent har jeg drukket så meget efter jeg var kommet i byen. Var så næsten ædru da jeg kom - et smart move fandt jeg senere ud af. Havde konstant en kold guldøl i hånden :)

Håber Billy 5 er på samme princip :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Lyder super, kom desværre ikke selv afsted i denne omgang,
Men næste fest skulle være den 22. december, så må vi se om det er samme princip :D
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Lyder super, kom desværre ikke selv afsted i denne omgang,
Men næste fest skulle være den 22. december, så må vi se om det er samme princip :D
Slå dig selv RIGTIG mange gange. Det var en RIGTIG RIGTIG god fest!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Ja det ærger mig sgu også, men mine venner kan godt være lidt døde af og til så må nok heller banke lidt fornuft ind i dem istedet for :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar