Velkommen til det nye "Events area"

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Velkommen til det nye "Events area"

Indlæg af QrazyLeg »

Fra dags dato går dette nye area i luften. Det handler om at få et samlet overblik over fremtidige events, arrangementer, koncerter og evt. klubfester.

I første omgang kører dette area på prøve. Ikke forstået at det nødvendigvis skal spammet til med kommentarer og indlæg, men forstået således, at vi fra administrator- og moderatorgruppen vil vurdere ud fra hvordan det bliver brugt. Dermed er der fokus på kvalitet frem for kvantitet.

God fornøjelse

På vegne af moderatorer og administratorer

//QzL
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg synes måske vi skal lave en regel om, at datoen for eventet skal stå sådan [30-11-2007] inden eventets navn eller noget i den stil. Bare så det er til at holde styr på.
BØH
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

goafreak skrev:Jeg synes måske vi skal lave en regel om, at datoen for eventet skal stå sådan [30-11-2007] inden eventets navn eller noget i den stil. Bare så det er til at holde styr på.
Det lyder som en go ide. lad os prøve det
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ups, så ret mit til 22-12-2007

*EDIT* Hov allerede rettet :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Du er smart nok, goabræk. :D
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

goafreak skrev:Jeg synes måske vi skal lave en regel om, at datoen for eventet skal stå sådan [30-11-2007] inden eventets navn eller noget i den stil. Bare så det er til at holde styr på.
Som Mail skulle man måske også skrive - BY efter titel. Han er smart ham postmanden :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Han er bare vandt til at folk antager at elektroniske events foregår i kbh :)
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

lige et spørgsmål.. er det kun elektroniske events og alt det der, der må tilføjes..? eller må det oss godt være "normale" koncerter..?
naRf
Indlæg: 695
Tilmeldt: 25 aug 2005, 22:21

Indlæg af naRf »

chreddy1 skrev:lige et spørgsmål.. er det kun elektroniske events og alt det der, der må tilføjes..? eller må det oss godt være "normale" koncerter..?
Uden at vide det - er jeg næsten sikker på det er alle slags musik-relaterede events.
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

naRf skrev:
Uden at vide det - er jeg næsten sikker på det er alle slags musik-relaterede events.
KORREKT!
Besvar