[06-06-09] Tiesto i Forum

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Re: [06-06-09] Tiesto i Forum

Indlæg af gentlemanfinn »

DjMail skrev:Synes du skal tage ud i verden og opleve noget nyt istedet for kun at se denne ene DJ.
x2
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: [06-06-09] Tiesto i Forum

Indlæg af Pesimisten »

DjMail skrev:Synes du skal tage ud i verden og opleve noget nyt istedet for kun at se denne ene DJ.
Jamen tror sgu kun jeg er i "opstartsfacen" i denne genre! Derfor jeg nok mener at han er så vild! Plus at jeg desværre ikke har de store penge, og jeg synes generelt danmark er dårlige til at hive nogle man kender herop :( Nok bare min mening, men ønsker mig noget "trampe" i Danmark! Ikke kun de store, men også de små - og helst gerne uden for København....
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: [06-06-09] Tiesto i Forum

Indlæg af Fairground »

Pesimisten skrev:jeg synes generelt danmark er dårlige til at hive nogle man kender herop
Der har ALDRIG været så mange internationale dj's og elektroniske artister i DK som i øjeblikket. Sidste weekend var Supermayer, Axwell, Roger Sanchez, Angello, Ingrosso, Eric Prydz, Tiesto, Mutiny, Ellen Alien osv. i landet og indenfor de sidste par måneder har der været navne som Paul Kalkbrenner, Dj Hell, David Guetta. Kunne dog godt lyde som om du er mere til de hårdere elektroniske genrer når du bruger bæ ord nummer et "trampe", men det har der absolut heller ikke været kedeligt på den side D-Block & S-te-fan, Neophyte, Blutonium Boy, Deepack, Showtek, Headhunterz, Coone og Outblast bla.

Så forstår ikke din kommentar om at vi er dårlige til at hente dj's op man kender. Man skal bare være klar på at opsøge festerne.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: [06-06-09] Tiesto i Forum

Indlæg af Pesimisten »

Fairground skrev:
Pesimisten skrev:jeg synes generelt danmark er dårlige til at hive nogle man kender herop
Kunne dog godt lyde som om du er mere til de hårdere elektroniske genrer når du bruger bæ ord nummer et "trampe"

Så forstår ikke din kommentar om at vi er dårlige til at hente dj's op man kender. Man skal bare være klar på at opsøge festerne.
Er nok lidt svær og blive klog på. Skriver bare det grimme ord trampe fordi jeg ikke har mere viden om genren end det. Men elektronisk/dance. Og ved godt at Danmark har været overfyldt inden for de sidste par måneder, men mange af dem du nævner blev tilgengæld også fyret af på meget kort tid ( nemlig i weekenden :( ) Jeg forsøger at finde festerne hvis jeg kan! Gør jeg meget, for elsker sgu den genre!
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Re: [06-06-09] Tiesto i Forum

Indlæg af gentlemanfinn »

Nu fremgår det ikke helt hvilken genre du efterlyser, men ellers er der jo fester med elektronisk musik hver weekend i kbh.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [06-06-09] Tiesto i Forum

Indlæg af DjMail »

Jeg synes det er en skam at du siger "og jeg synes generelt danmark er dårlige til at hive nogle man kender herop".
Hvis man kun går ud for at opleve dem man kender, så udvider du jo aldrig din horisont.

Der er ikke noget bedre end at tage ud og opleve en artist/dj som man ikke selv kender i forvejen, og så få en positiv oplevelse. Du risikerer selvfølgelig også at få en dårlig oplevelse, men det må man jo tage med.

Der sker som sagt en masse ting rundt omkring i DK, og specielt i kbh.
Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men der er næsten altid noget sjovt at finde rundt omkring, måske ikke hver weekend hvis du bor i jylland - men så hver 2.
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: [06-06-09] Tiesto i Forum

Indlæg af Pesimisten »

DjMail skrev:
Der sker som sagt en masse ting rundt omkring i DK, og specielt i kbh.
Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men der er næsten altid noget sjovt at finde rundt omkring, måske ikke hver weekend hvis du bor i jylland - men så hver 2.
Der må gerne ske en masse i Odense :)

Ved godt jeg ikke kan forvente noget hver weekend! Og bliver nok også nød til at deltage i nogle ukendte arrangementer. Er jeg også helt frisk på, hvis jeg da bare kan finde dem :)
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Besvar