[1.11.08] SIMPEL Præsenterer Martin Eyerer - Aalborg

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

[1.11.08] SIMPEL Præsenterer Martin Eyerer - Aalborg

Indlæg af DjMail »

Billede

SIMPEL er tilbage i topform - større end nogensinde d. 1 November!
SIMPEL har været udsolgt i forsalg hver eneste gang - så køb din billet nu inden det er for sent.

Audiojack, Kanio, Funkagenda og Noir har du oplevet til SIMPEL indtil videre. Nu er turen kommet til den højt respekterede DJ, producer, og pladeselskabsejer: MARTIN EYERER.

SIMPEL bliver denne gang afholdt for 4. gang - men ikke i Karolinelunden. Vi har skfitet til større og endnu mere attraktive lokaler og afholder derfor SIMPEL på Platform4. Med forøget kapacitet er der endnu mere plads til dig og dine dansemoves. Der er mere plads (og mere strøm) til flere bundkasser og et forøget lyssetup - vi tør godt garantere dig en klub- og undergrunds-oplevelse i absolut topklasse.

Forøget kapacitet betyder, at der er plads til endnu mere festivitas. Udover mere plads til dine dansemoves vil vi garantere, at du får en oplevelse i absolut topklasse! Vi har indført et helt nyt betalingskoncept, som mefører en hurtigere betjening i barene. For at fejre det nye venue har vi sat priserne i barene ned, således du hele natten kan få dobbelte sjusser og shots for kun 50 kr.

Vi har øget indslusningstiden med 33%, således dørene nu er åbne fra 22 til 01. Da vi forventer massivt fremmøde, vil vi anbefale dig at komme tidligt for at undgå køen.

SIMPEL har denne gang bemandet garderoben med ekstra ansatte således du her vil opleve en hurtigere betjening, således du kan koncentrere dig mere om at feste end at stå i kø.

Vi glæder os til at se dig!

-Team SIMPEL
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Billetten er bestilt og foden er rask så jeg er klar på at gøre danskegulvet meget farligt hehe!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Mon ikke man er at finde der. I sær når det er i P4 <3
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Her er lige lidt video til jer fra de forrige fester:

Jacob RT & Esben B warming up @ SIMPEL 1 Marts
http://www.youtube.com/watch?v=5IML7w-8flY

Audiojack @ SIMPEL (Aalborg, Denmark) 1 Marts
http://www.youtube.com/watch?v=YQYMwAc_S_M

Audiojack @ SIMPEL (Aalborg, Denmark) 1 Marts II
http://www.youtube.com/watch?v=jCy0D-PVGHs

Audiojack in the box @ SIMPEL 1 Marts
http://www.youtube.com/watch?v=GiZLg3GTxLE

Kanio (aka Ed Kane) @ SIMPEL 1 Marts
http://www.youtube.com/watch?v=2a3qoPx_mSQ

Kanio & Noir (surprise back2back) @ SIMPEL 1 Marts
http://www.youtube.com/watch?v=mUWPyKk14E4

Kanio & Noir playes last track @ SIMPEL 1 Marts
http://www.youtube.com/watch?v=x-tDZc_i2fY
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Skulle der være nogen der leger med tanken om at joine vores lille fest, men ikke har fået deres billet sikret endnu. Så er det nu der skal rykkes - der er under 100 tilbage og vi har alene i dag solgt 70 billetter i forsalg.

Endnu engang går vi mod et udsolgt SIMPEL, denne gang i større og ondere lokaler - med alt hvad der hører sig til at lyd, lys, røg, damp, rave, gak og gøgl. Og hvem ved - måske har vi lånt nogle sjove gadgets du sjældent ser i DK
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Kunne være man skulle overveje... MetteS spillede ihvert fald super til MusicMatters :)
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Jeg fik lige fikset billet i dag

Håber det bliver godt dernede når nu man har flyttet en masse lort nede i p4 for jeres skyld :)
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg er også så game. Så kan det være jeg endelig kan få mødt dig CCK :)
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Kunne være cool hvis i kiggede forbi..

Ved at mig, odder, daclown, cck og selvfølgelig mail er at finde dernede..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

vær der, eller vær en firkant.. eller.. noget. Jeg er også at finde dernede, i hvert fald et par timer ;)
Billede
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Det var fristende, men turen gik hjem fra Aalborg netop i dag, så må have det til gode, til en anden gang.

God fornøjelse i de fede lokaler.
Billede
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

så er man netop vendt hjem fra SIMPEL, and WHAT A PARTY... jeg vil lige bruge et par linjer på at takke SIMPEL holdet og sensei for en fantatisk weekend med fest, farver og gejling af støvuger ;)

har lige kigget planen for fremtiden og den ser god ud :)
farmer
Indlæg: 244
Tilmeldt: 30 apr 2005, 23:20
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af farmer »

Synes det var vildt fede lokaler og godt arrangement :) men er jeg den eneste der synes volumen var lige 10 % for høj ?? hehe
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Det var dejligt at få sat ansigter på nogle af dem man ikke havde mødt før :)

Synes det var super dernede og P4 passede perfekt til Simpel. Det er altså lækkert at lyden ikke bliver smadret fuldstændig af at lokalet er så stort og ikke er bygget til at spille i.

Men damn hvor morede jeg mig over at se den store diversitet i publikum. Der var godt nok alt fra bønder og brian'er til deciderede trampere.
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Også hyggeligt at møde dig CCK^. Men blev alligevel lidt skræmt, da du kom og prikkede mig på skulderen og vidste hvem jeg var :P Men jeg synes dælme også det var stort at Sensei var mødt op!
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Da Clown skrev:så er man netop vendt hjem fra SIMPEL, and WHAT A PARTY... jeg vil lige bruge et par linjer på at takke SIMPEL holdet og sensei for en fantatisk weekend med fest, farver og gejling af støvuger ;)

har lige kigget planen for fremtiden og den ser god ud :)
Støvsugning.....i love it!

Og tak for en hyggelig weekend clown, sensie og alle jer andre jeg nåede at møde ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Fuck det var en fed aften. stod godt nok i baren det meste af den men er du gal en stemning der sparkede røv.

Mange tak til alle!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

det var en fed aften ja, til trods for min telefon er smadret og jeg mistede mit dankort (som jeg heldigvis har fået igen) og der var -25 grader. Men fed musik og fed stemning, fed aften :)
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Ahhh helt så koldt var der nu heller ikke :)

Men når man bruger det meste af sin tid i døråbningen eller uden for - i november. Så er der koldt :)
Besvar