[24/01/2009] FELIX DA HOUSECAT @ HAL-D

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

[24/01/2009] FELIX DA HOUSECAT @ HAL-D

Indlæg af gentlemanfinn »

Billede

Aftenens lineup:

Felix Da Housecat
Kjeld Tolstrup
Jean Eric Von Baden
Mike Sheridan
Fredski
Waqar & MHM One
Billy Soundsystem
Samir Souid
Massimo
Toketronic
Mikkel Iboga

80 kroners begrænset forsalg gennem Nag, Silkegade 3, 1113 KBH K
100 kr i døren.

24 januar @ Hal D - Strangade 75A 1401 KBH K

Dørene åbnes kl 22 - ??

http://www.myspace.com/felixdahousecat
http://www.xmixprod.com
http://www.rohleder.dk
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hvis jeg hed Kjeld Tostrup, ville jeg seriøst overveje at tage et kunstnernavn.. Det lyder så hillbilly agtigt det der.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Ja for det vigtigste er nemli ens navn.

Og Kjeld har tydeligvis været belastet af hans hillbilly navn - en skam han ikke tog et kunstner navn, han kunne være blevet stor.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ja, det er jo nemlig det jeg mente.. :roll:
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jamen hvorfor så få sig et andet navn ?

Dejlig overfladisk indstilling
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg nævnte da på intet tidspunkt noget om, hvorvidt han eller hans succes har været belastet af hans navn, jeg konstaterede blot, at det lyder latterligt og at jeg ville ændre det, hvis det var mig. Har heller ikke på noget tidspunkt givet udtryk for, at navnet er det vigtigste. Du kan læse havd jeg skriver, i stedet for at lægge ord i munden af mig.
Billede
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

get a roooom
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg ytrer bare en mening, hvilket tydeligvis ikke er tilladt.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

hold nu kæft.

Jeg ytre da også bare min mening, så du kan ikke blive sur og sige "må man ikke ytre sin mening" når du samtidig ikke vil ha at jeg ytre min.


Det virker begge veje fru solskin.
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

Så vil jeg lige prøve med et forsigtigt indkast, her fra sidelinjen, bare lige lægge en blød inderside ind over, og prøve mig med... Hey :-) Det lyder da som et super fedt arrangement !! Gad jeg meget godt opleve, og så er det ovenikøbet billigt :-) ! Godt IN-I-TIV ! :D
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ej nu må det sgu da stoppe..
Billede
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Tag dig sammen mail. Har du nu spist af skraldespanden igen, siden dit sprog er derfra. Det er fint nok man har meninger, men man behøver ikke ytre dem som om det er de eneste rigtige meninger.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Det gør jeg da bestemt heller ikke.

Hvis du læste mit indlæg igen, handler det jo netop om at jeg holder på min ret til at være uenig i sunshines indlæg, ikke at jeg mener min mening er det eneste rigtig. Jeg synes bare ikke hendes indlæg gir meget mening.
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

syns bare ikke "hold da kæft" passer ind :D
vi ses den 7. btw
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Felix er så super cool.. har efthånden set ham en del gange og han skuffer sgu sjældent. Skaber altid en lækker laid back stemning. Men syntes godt nok resten af line up'en er super fesen(udover Kjeld T). Det er jo hele Kødbyens indavlede og kindkyssende "jeg-er-så-smart-fordi-jeg-er-dj" skravl... til at fxcking brække sig over!

Lidt tease fra sidst jeg så Felix da Housecat -> http://www.youtube.com/watch?v=DPoJnTsbw9A
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Fairground skrev:Felix er så super cool.. har efthånden set ham en del gange og han skuffer sgu sjældent. Skaber altid en lækker laid back stemning. Men syntes godt nok resten af line up'en er super fesen(udover Kjeld T). Det er jo hele Kødbyens indavlede og kindkyssende "jeg-er-så-smart-fordi-jeg-er-dj" skravl... til at fxcking brække sig over!

Lidt tease fra sidst jeg så Felix da Housecat -> http://www.youtube.com/watch?v=DPoJnTsbw9A
Den må du godt lige forklare? Udover Samir og Billy Soundsystem er der da ingen "wannabe" djs på det line up..
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Feffe det kunne tænkes at hold nu kæft ikke var ment så hårdt som du tror.

Tager du til aalborg for det på manhatten ?
Du ved godt at det slutter kl 01 ik ?
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Sikke et arrangement, man kunne godt mærke at man var tættere på amager end normalt. Der var både bare maver og snitter i massevis.
Ruminddelingen på hal d, fungerer egentlig ret godt, arrangementet havde godt af at man splittede hallen op og derved også festen.

Den end dog meget sympatiske entrepris (80 kr), tydede det også på at selve arrangementet ville blive en succes, men selvfølgelig kom der malurt i bæret da man rammer baren og kommer til at slippe 40 kroner pr. flaske øl.

Måske var dette blot en kold kalkulation fra arrangørernes side idet de vidste at placeringen af trampemusik nær amager vil medfører en mindre snestorm blandt gæsterne, men når man som undertegnede blot kommer på en recept af øl og cigaretter så mister man endog sympatien med dette arrangement hvilket medførte hyppie ture til nærligende beværtninger grundet store problemer med at holde væskebalancen i nogenlunde ligevægt med den flade januarpung.

Selve sættet som felix spillede var vel okay, hvis det ikke var fordi man gang på gang blev skubbet til af de der coke hoveder som virkelig findes i samme antal som mælkebøtter, hurra for dette årtusind nye underklasse; elektroniske flipproletarer, og dens manglende hensynstagen til andre personer maler et trist ansigtsbogs-billede af en til stadig voksende segment af den danske elektroniske scene anno 2009.

Hvil i fred....

:2af5
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sidst jeg oplevede Felix i Vega var han en så stor skuffelse, at vi max blev en time.

Trist at høre, at "clubberne" nu også er blevet ekstra nedtur. Ohh well.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Jeg var nu ret glad for Felix's set.. det var som jeg forventede lige på og hårdt og publikum var med hele vejen.

Var der kun de 2 timer han spillede, så fik ikke så mange negative oplevelser med.

Garderoben var det værste for mit vedkommen.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar