[07-03-2009] THIS IS ELECTRO på CHURCHILL

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jamen så highlighter jeg da lige det jeg syntes lød sjovt så du ikke er i tvivl. Lyder som hvis jeg provokere min søster nok til hun bliver teenage-tøsesur
Ravnested skrev:Kloojve, det jo så løgn!

Den eneste der er relateret til de overnævnte er Yodo (Jack Dizzle) Men fordi man er producer i de genre - har man så ikke ret til at lave electro events? Du skød lidt dig selv dere..

Simon Gain er top25 house dude på Beatport.

Og jeg håber virkelig, at du som jeg, ved at den musik Eurohawk producere IKKE er de overnævnte genre, ellers er du vist en smule gal i din kordinering.
Du farer op over hvad kloojve skrev hvilket jeg syntes lød sjovt! Men du har stadig ikke svaret mig på om du har noget med eventet at gøre Hr Ravnested

Derudover hedder det en reference når man skriver noget i ( ) bagved dj'en på en line up... og da du skriver
03.30 - Simon Gain (Beatport House top25)


Går jeg udfra det er en reference medmindre dette event også revolutinerer måden hvordan man skriver en line up...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

Kloojve, jeg snakker faktisk pænt? Det bare min måde at argumentere på. Jeg har jo hverken kaldt eller sagt noget "støtnede"?
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Ravnested skrev:Kloojve, jeg snakker faktisk pænt? Det bare min måde at argumentere på. Jeg har jo hverken kaldt eller sagt noget "støtnede"?
det er måden du skriver på som kan få nogle folk op i det røde felt. Og det syntes jeg du skal stoppe med.

En god diskution er ikke af vejen og i det her tilfælde er det endt med en længere diskution, så pas på med at "argumenter" for hårdt, for det kan MEGET nemt misforståes.

dette gælder selvfølgelig alle.
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

Hvis du finder det stødende, eller provokerende, så okay. :-)
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Ravnested - Fairground spørger dig sådan set om noget. :(
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

Ovh, havde bare lige skimtet igennem. Men ja, jeg er eventpromoter hos This Is Electro :-)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

som alle andre har sagt så håber jeg at de får succes med deres event.

Men det er hverken nyskabende, undergrund eller andet af det der skrives.
De laver det samme som en masse andre har forsøgt før, og de forsøger at sælge deres event på løgne og kæmpe overdrivelser.

Det er ihvertfald et event jeg næppe vil støtte, udelukkende pga. den måde de har markedsført det på.

Og hvorfor er det at de død og pine vil til kbh og lave fester - altså de siger de vil sprede kendskabet til electro og give danmark et løft på klubscenen. Og så tager de til det område i DK som har langt mest electro.

Drop de store tanker og ideer, hvis I ikke har tænkt jer at kæmpe for dem - det er pinligt.
Ravnested

Indlæg af Ravnested »

DjMail, det starter jo faktisk på jysk jord? ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Ja, men læs din egen beskrivelse kære Ravnsted.

Eneste fest i jylland foreløbig.

Det er i skrigende kontrast til det fis der står på thisiselectro.dk siden
mt^1
Indlæg: 658
Tilmeldt: 14 apr 2007, 17:24
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

er det ik bare et forsøg på et være smart i en fart... få lov til at sidde ved bordet bag dj'en og drik lidt gratis sprut.. det enste ord jeg mangler på jeres side er " PARTY BUSSER FRA HELE DANMARK "

Hygge Hejsa...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Besvar