[28.02.09] Trance Up North

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hvad der er flueknepperi for nogen, er muligvis mere betydende for andre.
Vi kan ikke alle have den samme reference ramme og jeg mener at sløset og forkert markedsføring er første skridt på vejen til en dårlig oplevelse for mange.

Skulle jeg have taget turen til hjørring for at få en rendyrket trance fest, så ville jeg satme blive muggen over at få serveret dance - og det samme gælder den anden vej. Ville jeg tage til festen for en blanding af dance og trance og så kun få trance, ville jeg også blive gnaven.

handler vel om at love ting, man har tænkt sig at holde.

Det er ok at det er flueknepperi for dig dwr, men det er det ikke for mig.
Og når alt kommer til alt, så har dette land i forvejen for mange små events som ikke er gennemførte og som vil give nogle gæster en dårlig oplevelse. Og der skal ikke mange dårlige oplevelser til før folk dropper at give nye tiltag en chance.

Der står en ganske ok klub tom hver weekend i aalborg, af samme årsag. For mange dårlige tiltag og nu er det ligemeget hvem eller hvad der er deroppe. Så er der tomt. (kun en arrangør har formået at fylde det siden 2007)

Så du må meget undskylde, hvis jeg ligger noget i det her flueknepperi - men det er et område som jeg har en stor passion for - og det er derfor alt andet en flueknepperi for mig.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Spinz skrev:hehe du mener altså jeg ikke har en anelse forstand på musik - det er sku da lidt af en påstand...
Det var bestemt ikke det jeg mente. I lighed med DjMail var der også en ":)" efter den sætning, hvilket betyder at du ikke skal tage det sååååå bogstaveligt som der står.

Men nok om alt det her, jeg ville bare lige indskyde min bemærkning, og så kan du tage den til dig hvis du vil. Grunden til at folk skriver herinde, er at komme med noget konstruktivt kritik til dig/jer, om jeres arrangement. At det så kommer mindre konstruktivt ud ind imellem er hvad det er, men jeg synes du skal tage det fra kommentarerne du kan bruge, og lade resten flyve hen over hovedet på dig.

God fest :)
Billede
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Fair nok Mail.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

dwr skrev:
Fairground skrev:Nej, men det bliver bare lidt trivielt hvis vi skal bitche hver gang der står noget på en flyer som vi ikke lige mener er det 120% korrekte.. For så vil alle events der har "techno" på plakaten jo blive bashet fuldstændig i stykker for er det minimal tech, Berliner, UK techno, Schranz techno eller en af de 117 andre deffinationer.

Derudover syntes jeg Aab har et godt hold, men ikke på niveau med FCK og slet ik' med BIF!
QFT
Jeg er helt enig på dette område. Jeg synes vi er ude i flueknepperi og 80% af dem der kommer til festen, vil sikkert ikke kende forskel på uplifting, progressive eller minimal.

Men nok om det. Held og lykke med arrangementet - jeg synes det er et godt initiativ, men jeg kommer næppe, da jeg bor i københavn.
For at rive plasteret af, og kneppe lidt mere i såret... Jeg er 100% uenig, synes det er DYBT uprofessionelt og meget UPÅLIDELIGT at et "rendyrket trance event" har DANCE skrevet hele vejen henover flyeren. Jeg ville forvente noget direkte ikke-gennemført hvad angik musik, lyd, lys, dørmænd, bar osv. Det virker dessideret amatøragtigt og så bonderøvsagtigt, at jeg ikke ville sætte mine ben der.

Den flyer SKRIGER - BLIV VÆK HVIS DU VED NOGET OM MUSIK - MEN KOM HVIS DU ER EN UVIDENDE BONDERØV, DER GODT KAN LIDE TRAMP. Føj for en lorte flyer - undskyld mig - DET ER EN OMMER.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Jeg er virkelig målløs over hvor primitive enkelte brugere af dette forum er. Jeg har lavet elektroniske rendyrkede events på mindre klubber i snart 8 år, men aldrig har jeg oplevet noget lignende som her hvor en fejl bliver blæst fuldstændigt i vejret!

FRZ kritiserer et event fuldstændigt vanvittigt, et event som han aldrig nogensinde har deltaget i! Nu har jeg skrevet flere gange hvad stil vi kører til disse fester, hvorfor kan man så ikke bare acceptere dette istedet for at blæse det hele fuldstændigt i vejret?

Men for at slå det helt fast, så er stilen til festen melodic, vocal, uplifting, tech og progressive trance - Derfor skal man IKKE forvente at høre Cascada og lignede - altså det man typisk forbinder med dance/harddance/tramp - hvilket jeg personligt slet ikke kan fordrage og desuden er det Futureclub der tar sig af disse arrangementer på stedet.

Og FRZ skulle hellere tage at deltage i eventen og så kan vi to tage en sludder, over et par sjusser, om hvad du mener der ikke er gennemført - for det er alt for nemt at svine andre og deres tiltag til over nettet, og det er satme lavt at svine et arrangement til før man overhovedet har været der...
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Det er også fint at du skriver tilbage hvad der menes, men det ændre jo ikke på den fejl som frz påpeger.

Det burde jo netop ikke være nødvendigt for dig at skulle forklarer dit markedsførings materiale - for så har du fejlet. Forestil dig samme situation med Roskilde festival - du kan klare det med nogle få linier på udvalgte sider - roskilde skulle lave nyt materiale eller smide kassen i damage control tv indslag og radiospots (jeg ved godt det er sat på spidsen, men er for at påvise min pointe så tydeligt at du forhåbentlig forstår den)

Hvis du har lavet events i 8 år så burde du ikke lave denne fejl - sorry to say.
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

Spinz skrev: Men som sagt ta’r jeg det med ”dance” til mig selvom jeg gik ud fra at alle på disse boards kunne regne ud det ikke er de helt kommercielle sager vi snakker om når det betegnes som en trance-event – men fair nok :-)
Har ikke oplevet jeres fester, og når man bor "nordpå" kunne man hurtigt mistænke folk for at holde endnu et halbal med "trance" eller "dance" eller "t3chno" og det ville stadigvæk bare være tattoverede typer med trang til vold der dominerede publikum, og musikken ville være sekundær... Så desværre høre ikke under "alle" på det her board..

Møder samme fordomme i Sønderjylland, her vi bare allesammen bonderøve :-D

Men god fest ! Glæder mig til at se billeder og video matriale, skriv evt. gerne en liste med alle de lys-ting og lyd-ting i vil smide op :-)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg mener ikke FrZ kritiserer eventen (en event, eventen...). Han giver i stedet udtryk for sine forventninger til den, ud fra flyeren og til dels ud fra teksten i indlægget grundet den manglende konsensus mellem flyer og indlæg (dance/trance-kontroversen).

Uden at skulle forsvare, hvorvidt vi på dette forum er primitive eller ej, så kunne synspunktet fra Chart Attacks side også være mere kritisk end de fleste andre steder, hvad angår definitioner og betydninger af trance, dance, techno, etc. Hermed ikke forstået, at der er fora og communities andre steder, der ikke går lige så meget, eller mere op i selv de mindste detaljer, men nu har oftest frekventerende brugere her et næsten perifid forhold til den elektroniske musik.

Hvad angår DjMails første indlæg i denne tråd, så tolker jeg det mere som en undren over ordvalget (dance), når der proklameres noget andet. Netop fordi manden selv har en ret stor erfaring inden for området. Jeg ser på daværende tidspunkt ingen tegn på at folk rakker ned på eventen. Faktisk lige modsat, understøttet af DjMails sidste sætning i sit første indlæg, der ønsker dig/jer held og lykke. Manden ved hvad han snakker om inden for området, så i stedet for at gå i en kvart forsvarsposition, så kunne man vælge at lytte. Hermed ikke sagt at du Spinz ikke selv har forstand på emnet. Erfaringsdeling kan bare sommetider være ret nyttigt for alle parter.

Alt dette skubbet langt væk i erindringen, så håber jeg inderligt at det bliver en succes. Lad os få den monotone intromusik (læs Rn'B i rendyrket form) væk fra mainstreamdiskotekerne. Det er fandme næsten bedre med Sys Bjerre pop end det lort. Selv da jeg hørte rap og hiphop som hovedgenrer begyndte mine ører at bløde ved sådan musik.

Det jeg synes der er lidt synd i henhold til sådan et arrangement er supertilbud på sprut og Cult Shaker tonser lige i øjnene. Kommer jeg for at drikke mig æskestiv eller for at få en musikalsk oplevelse? Jeg ved at det desværre er et onde, der sandsynligvis er nødvendig for at lokke folk til i knap så befolkede områder (læs København).

Jeg håber det bliver en succes. Jeg har ikke selv muligheden for at komme, da jeg selv samme dag skal se 47 kortfilm. Så når det bliver aften/nat er sengen noget mere tillokkende end en mindre køretur og en nat med godt tempo.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

weisz ->

Nu har jeg ikke helt styr på lys og lyden, det lader vi et firma designe og styre på selve aftenen..

Men stedet har i sig selv 8 martin hoveder på dansegulvet + 16 martin 812 fordelt på diskoteket + diverse mindre effekter, men dertil kommer der cirka 12 ekstra martin hoveder samt Led belysning og stedet er måske knapt 200 m2.

På lydsiden er der 1 sæt EV toppe og 1 sæt dynacord toppe samt 1 set EV-bunde, dertil kommer der måske et ekstra sæt bunde afhængig af om vi finder det nødvendigt..

mere detaljeret kan jeg desværre ikke gøre det..

Men du kan se billeder fra tidligere arrangementer på facebook:
http://www.facebook.com/group.php?gid=4 ... 0113349912

Jeg tror ikke jeg lægger billeder eller film op fra selve festen på denne side, men du kan følge med på den facebook gruppe istedet, den vil jeg opdatere :-)
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Spinz skrev: Men for at slå det helt fast, så er stilen til festen melodic, vocal, uplifting, tech og progressive trance - Derfor skal man IKKE forvente at høre Cascada og lignede
Hvorfor har I ikke skrevet det istedet for Dance & Trance ? tænker jeg bare over...
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Da Clown skrev:
Spinz skrev: Men for at slå det helt fast, så er stilen til festen melodic, vocal, uplifting, tech og progressive trance - Derfor skal man IKKE forvente at høre Cascada og lignede
Hvorfor har I ikke skrevet det istedet for Dance & Trance ? tænker jeg bare over...
Det kan skyldes mange ting, såsom målgruppens forventninger.
Nu ved jeg intet om målgruppen og hvilke interessante segmenter der findes i nordjylland, men jeg kunne forestille mig at man anvendte heller een for bred definition af begrebet istedet for at komme til at anvende en al for smal betegnelse af arrangementet. Som ville kunne resulterer i at potentielle gæster fra målgruppen udebliver den pågældende aften, til fordel for andre arrangementer.
.
Det er jo trods alt de færreste af os herinde, der ikke vil være påvirket af et underskud, som en for smal betegnelse af genre vil kunne medføre.

Lad mig lige sluttelig påpege, for god ordens skyld, at en anvendelse af en bred genre betegnelse, aldrig må ske på et fejlagtigt grundlag (så at sige at snyde). Da dette skal undgås, for ellers oplever vi det som postmanden beskrev tidligere, nemlig arrangementer som er dårlige (oplevelser) og/eller fremstår uprofessionelle for slutbrugeren og derved skræmmer præventivt, fra at turde afprøve nye arrangementer.
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Da Clown:
Det er en tekst vi brugte helt fra starten af (altså ved de første trancefester), hvilket måske ikke er så gennemtænkt - men dengang var der ingen råbte op, så vi har bare bibeholdt den, og folk på disse kanter forstod udemærket konceptet på trods af dette... måske end da bedre end hvis vi havde skrevet det andet - der findes jo mange der ikke er så genrelåst og som ikke ville blive skuffet hvis det nu var tilfældet at vores fester ikke var så rendyrket som de i bund og grund er - og dette på trods af location, bonderøve osv...

LeG0lAsDK
Kan godt være det måske har været den oprindelig tanke for at ramme en større gruppe mennesker, men hensigten har altid været at skilde os ud fra lignede arrangementer på disse kanter som fx. dem nox-kæden arrangerer som er meget mere kommercielle end vores..
Men en ting er helt sikkert at vi skulle introducere nattelivets gæster heroppe for noget som egentligt ikke rigtigt er set før på disse kanter, så jeg er lidt i tvivl om at det også var en af grundende til "dance" blev nævnt på plakaten dengang og så har det hængt ved unden at vi har tænkt videre over det... jeg må være dig et svar skyldig...
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Som sagt så er det kun flyeren jeg forholdt mig til - nej kender intet til festen, stedet (og her læses jylland generelt), dig, publikum eller noget særligt til djsne.

Men kan sige så meget, at du ikke har læst kommunikation eller markedsføring i bare 40 sek. Er altså virkelig ked af at påpege det her endnu engang, det er et stykke amatørarbejde. Det svarer til for mig at skrive at I sælger CocaCola©, og når man kommer er der kun Harboe. Og hvis du har gjort det i 8 år, så forstår jeg ikke, at der ikke er nogen der har påpeget det noget før?

Men initiativet er der intet galt med, og det lyder da også som om du brænder for det. Så held og lykke og to tommelfingre op af. Bare få rettet teksten og stop "shaker" tilbud og des lige. Mange ting har jeg set på flyers fra Boxen i København, men Shaker tilbud har dog endnu ikke sneget sig ind....
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Helt ærligt kan et event som Sensation White – The world’s leading dance event, i den grad ikke også misforstås, både for dem der kender og ikke kender arrangementet? Både på grund af sloganet, men også fordi de i begyndelsen lavede de et rendyrkede trance-event som efterfølgende blev til en blanding af house og trance, hvor det nu faktisk kun er house i lande som fx Danmark?

For en fem år siden så jeg tonsvis af videoklip på nettet fra forrige sensation white events, hvor det kun var trance der sprang i øjnene, men da jeg efterfølgende gæstede Amsterdam fik jeg en anden oplevelse end den som der egentligt var blevet blæst op på trailers, film osv. nemlig at trance-stilen til festerne var blevet halveret og house havde overtaget den anden halvdel…

Jeg fik altså en mindre rendyrket fest end jeg egentlig havde forventet, hvilket hverken mig eller andre gjorde det store oprør imod, da det jo var en fed fest… I vores tilfælde er det så bare lige omvendt, for folk der forventer Harboe, får CocaCola..


Vi har altid lavet forskellige tiltag til vores fester før og nu, ud over selve musikken og arrangementet. Dette er selvfølgelig gjort på baggrund af vores erfaringer heroppe, som måske ikke alle kan sætte sig ind i.. Det handler blandt andet om gode og dårlige erfaringer med hensyn til promovering, valg af djs kontra entré, barpriser, hvordan vi får gæsterne tidligere i byen, hvilke tilbud vi vælger at køre og meget mere… Hvilket jeg forhåbentligt ikke behøver at uddybe yderligere...

Desuden synes jeg ikke du kan sammenligne os med Boxen, der er jo meget større grundlag for specielle og minimalistiske arrangementer i storbyerne end der er i en mindre provinsby i Nordjylland – Så vi vælger at spille på flere tangenter for måske at få flere nysgerrige indenfor, som måske ikke helt kender til arrangementet og stilen, hvilket vi har erfaret giver noget positivt til vores arrangementer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Spinz skrev:Desuden synes jeg ikke du kan sammenligne os med Boxen, der er jo meget større grundlag for specielle og minimalistiske arrangementer i storbyerne end der er i en mindre provinsby i Nordjylland – Så vi vælger at spille på flere tangenter for måske at få flere nysgerrige indenfor, som måske ikke helt kender til arrangementet og stilen, hvilket vi har erfaret giver noget positivt til vores arrangementer.
Og det er vel i bund og grund også det vigtigste så - hvis I har fået noget positivt ud af det. Jeg kan kun give dig ret i, at der i de mindre byer som fx. Hjørring skal noget mere til end "bare" DJsene. Og jeg tror, at et tilbud om f.eks. Cult Shaker til x antal kroner sender et lidt anderledes signal heroppe (læs Nordjylland) end det gør i f.eks. København, hvis samme arrangement blev holdt på Boxen. Ved ikke, om det er sørgeligt, men det er i hvert fald sandt. Og i bund og grund skal man vel bruge den markedsføring, der virker.
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Spinz skrev:Helt ærligt kan et event som Sensation White – The world’s leading dance event, i den grad ikke også misforstås, både for dem der kender og ikke kender arrangementet? Både på grund af sloganet, men også fordi de i begyndelsen lavede de et rendyrkede trance-event som efterfølgende blev til en blanding af house og trance, hvor det nu faktisk kun er house i lande som fx Danmark?

For en fem år siden så jeg tonsvis af videoklip på nettet fra forrige sensation white events, hvor det kun var trance der sprang i øjnene, men da jeg efterfølgende gæstede Amsterdam fik jeg en anden oplevelse end den som der egentligt var blevet blæst op på trailers, film osv. nemlig at trance-stilen til festerne var blevet halveret og house havde overtaget den anden halvdel…

Jeg fik altså en mindre rendyrket fest end jeg egentlig havde forventet, hvilket hverken mig eller andre gjorde det store oprør imod, da det jo var en fed fest… I vores tilfælde er det så bare lige omvendt, for folk der forventer Harboe, får CocaCola..


Vi har altid lavet forskellige tiltag til vores fester før og nu, ud over selve musikken og arrangementet. Dette er selvfølgelig gjort på baggrund af vores erfaringer heroppe, som måske ikke alle kan sætte sig ind i.. Det handler blandt andet om gode og dårlige erfaringer med hensyn til promovering, valg af djs kontra entré, barpriser, hvordan vi får gæsterne tidligere i byen, hvilke tilbud vi vælger at køre og meget mere… Hvilket jeg forhåbentligt ikke behøver at uddybe yderligere...

Desuden synes jeg ikke du kan sammenligne os med Boxen, der er jo meget større grundlag for specielle og minimalistiske arrangementer i storbyerne end der er i en mindre provinsby i Nordjylland – Så vi vælger at spille på flere tangenter for måske at få flere nysgerrige indenfor, som måske ikke helt kender til arrangementet og stilen, hvilket vi har erfaret giver noget positivt til vores arrangementer.
Du har da helt ret, hvis formålet er at få så mange til at hoppe på limpinden som muligt, så er det vel en meget god idé at tilbyde billige shakers. Det gør bare, at jeg tænker mit om arrangementet. Der er ikke noget værre end trunte 1 og trunte 2, der ikke fatter en meter, og brokker sig over, at de ikke må høre Lady Gaga.

Du skriver så også selv "forventer Harboe", altså forventer et billigt kopi arrangement, er det virkeligt sådan du vil sælge dig selv?

Ligemeget hvad bør forventninger blive indfriet - at man kan blive positivt overrasket er kun en cadeaux, men først og fremmest skal forventningerne blive indfriet.

Men all in all held og lykke med festen, jeg er sikker på at både trunterne og bonderøvene får en fed aften :)

Ps. så er Boxen med 90% sandsynlighed gået fallit her pr. d. 1 marts, så mere plads er der heller ikke i København til anderledes arrangementer :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Sunshine:
Jeg vil ikke sige det er sørgeligt, folk skal da være glade for sådanne tilbud og hvis det ovenikøbet er et fornuftigt arrangement som fanger folk så er det jo ikke sikkert man behøver at bruge samme metode næste gang...

FRZ:
Formålet er at få flere mennesker til at åbne øjnene op for disse specielle arrangementer og stilarter - Hvis du kalder det at få folk til at hoppe på limpinden, så har du ret! Og når man holder arrangementer på et sted som normalt kører en mainstream stil, tror jeg aldrig rigtigt at du kan slippe af med "trunte 1" og "trunte 2". Det er også en forskel fra de direkte rendyrkede klubber.

Med hensyn til forventningerne har du helt ret og som jeg skrev i mine første indlæg, så er kritikken noteret med hensyn til at nævne "dance" på plakaten..
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Hvordan gik det så med afholdelse af eventen?
Spinz
Indlæg: 34
Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:36

Indlæg af Spinz »

Hey hey :-) her er lidt feedback omkring festen:

Vi tar lige det negative først :-)
I bund og grund var der for lidt gæster til arrangementet og vi er selvfølgelig ved at arbejde på hvordan vi kan gøre denne del bedre :-)
Dette gik selvfølgelig også ud over dansegulvet :-(
En dj "mente" åbenbart på et tidspunkt at der var "kunstnerisk" frihed nok til at dreje stilen over i housegenren, hvilket selvfølgelig ikke kunne accepteres og dette blev der forholdsvis hurtigt rettet op på!

Det positive:
Dygtige tekniske djs
Musikken (lige pånær det ovenstående)
Rigtig god lyd (og tryk)
Stort og flot lyssetup
Spændende visuals på fladskærme
De fremmødte blev der mere eller mindre til en time efter normal lukketid - altså til kl. 06 og så ud til at hygge sig med dans, musikken, sjusser osv :-)


Men vi arbejder i øjeblikket med at finde flere promotorer og give dem fornuftig vejledning i hvordan vi får gjort disse arrangementer synlige heroppe :-)

Derudover har vi et lille arrangement allerede igen i næste måned, dette er dog hvor "housen" er i centrum og jeg smider mere info op snart!
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Det var da fint, altså sålænge I ikke endte med at sætte hus og konen på klods for dette arrangement. Men ja, det med fremmødet til eventen er jo altid den spændende ubekendte faktor :)
Men held og lykke med næste arrangement og hvis I ikke for solgt det ordentlig så må I gøre det balkan style, med nøgne damer og store mafiadrenge som betaler hele gildet :)
Besvar