[08/05/2009] Big Bang @ Parken

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

[08/05/2009] Big Bang @ Parken

Indlæg af gentlemanfinn »

Line up:

Sasha
Laurent Garnier
David Guetta
Mike Sheridan
Armin Van Buuren


meget mærkelig blanding af djs, men regner stadig med at indløse en billet når der kommer mere info
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
mt^1
Indlæg: 658
Tilmeldt: 14 apr 2007, 17:24
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Hmm... lyder interessant ... må se hva kalenderen siger til den tid...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det lyder meget interessant!
Billede
5aint
Indlæg: 117
Tilmeldt: 28 jun 2005, 23:56

Indlæg af 5aint »

Lyder spændende - glæder mig til der kommer lidt mere info. Synes godt nok DK endelig er ved at komme frem med nogle gode elektroniske live navne!
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Det er uden tvivl den mest sorte line up i år... 4 af de største dj's i verden og så en upcomming dansk dj på 16 som mest er hypet pga sin unge alder!

Men Sasha og AVB bliver da spændende...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Sasha og Garnier bliver klart dem der evt trækker mig til.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

AVB YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tøse twance til mig :)
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

AvB 8O 8O 8O 8O
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Sådan set kun AvB der siger mig noget i det lineup - men kunne da være meget spændende at se de andre aswell.
BØH
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

imo er AvB da helt malplaceret i det line up
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Der er jeg helt enig med dig Finn.

Det er alt for bredt det line up.
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Who cares... Det er Armin for helvede :D
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hehe netop - det er armin.
Det er der problemet ligger, en trance djs til en fest der ellers står i house og techéns navn.
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg kan ikke se noget problem i det - Tværtimod.
Det er underligt, ja, men om ikke andet kan det samle folk fra flere genrer på ét sted, hvilket kunne være interessant... :)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Der er fordele og ulemper det, helt sikkert.
Der vil være et langt større marked at hente gæster fra.

Men der vil også være nogen der enten bliver væk, eller går når visse DJs går på. Det rammer jo også arrangøren hvis han ikke kan beholde gæsterne i største delen af festen.

Personligt bliver Armin den DJ jeg vil bruge til at skide, hente øl eller gå hjem på. Hvor imod Sasha og Garnier kommer til at være dem der rykker mig rundt. Guetta ved jeg ikke hvad jeg skal sige - Crazy daisy ? :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg kan et eller andet sted kun se fordele. Det er muligt, at Armin ikke producerer samme slags musik som de andre DJs er kendt for, men hvis man er bare en smule bekendt med ASOT, vil man vide, at det musik Armin spiller som DJ, er mere og mere væk fra trance og over i det tech'ede. Jeg er sikker på, at det er et helt bevidst valg fra arrangørernes side, at de har favnet så bredt som de har, for at ramme så stort et publikum som muligt. Og jeg ville synes som arrangør, og også mig selv som helt personlig privatperson, at det ville være vildt ærgeligt, hvis folk skred fordi de havde forudbestemt sig for, at Armin vil være lort og man kun var kommet for at høre det andet. Man kan jo eventuelt bestemme sig for, at man vil prøve at være lidt åben - det værste der kan ske, er vel at man bliver positivt overrasket :)
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:Jeg kan et eller andet sted kun se fordele. Det er muligt, at Armin ikke producerer samme slags musik som de andre DJs er kendt for, men hvis man er bare en smule bekendt med ASOT, vil man vide, at det musik Armin spiller som DJ, er mere og mere væk fra trance og over i det tech'ede. Jeg er sikker på, at det er et helt bevidst valg fra arrangørernes side, at de har favnet så bredt som de har, for at ramme så stort et publikum som muligt. Og jeg ville synes som arrangør, og også mig selv som helt personlig privatperson, at det ville være vildt ærgeligt, hvis folk skred fordi de havde forudbestemt sig for, at Armin vil være lort og man kun var kommet for at høre det andet. Man kan jo eventuelt bestemme sig for, at man vil prøve at være lidt åben - det værste der kan ske, er vel at man bliver positivt overrasket :)
Mail siger også bare, at han vil gå for at lyde sej. Bare vent og se, han skal nok stå forrest med en "I Lub U Armin" t-shirt og skrige højere end 1.000 12-årige tøser til en N&J koncert.

Udover det så rør det ikke mig, omend Sasha og Garnier klart er mest interessante. Nu må vi se, om der bliver hul i kalenderen sådan en dag. Og om jeg kan overskue tanken om 10.000 ishøj, greve drenge og connie tøser på et sted.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

hehe dog ikke Frz.

Jeg er bare ikke stor fan af så stilforvirret en line up som der er tale om her.

Det er umuligt at armin er mere og mere væk fra trancen, men der er stadig en kæmpe spredning mellem guetta, armin, sasha og garnier. En for stor spredning til en scene efter min mening.

Det vil helt sikkert præge min aften i en negativ retning. Det er muligt at andre vil finde det underholdende, men jeg er ikke stor fan af at trække en typisk kommerciel tilgang ned over et EDM event. For det er præcis hvad det minder mig - noget Crazy Daisy tankegang om at jo bredere jo bedre.

Men måske jeg skulle gi armin en chance i weekenden og se om han er blevet mere eller mindre underholdende end han har været de sidste gange jeg har oplevet ham.
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

Hvor stammer dette aransjamang fra? Synes ikke jeg tidligere er stødt på det ..?
Skal man skrive noget her?
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Så skal der fande festes igennem....

Billede

Kode: Vælg alt

Parken omdannes til verdens største natklub
Fire megastjerner og en dansk komet går på scenen til verdens største natklub-arrangement i Parken den 8. maj. BigBang09 er den mest ambitiøse natklubevent i Danmark nogensinde.

BigBang09 præsenterer det absolut bedste, verden kan byde på indenfor elektroniskmusik og DJ´s med en line-up der tæller: 
• Armin Van Buuren (NL) Kåret til verdens bedste DJ af DJ Magazine i 2007 og 2008
• David Guetta (FR) Fransk lækkerhed og kendt for "F*** Me I'm Famous"-turnéen
• Laurent Garnier (FR) House-legenden fra 80'ernes Hacienda i Manchester 
• Mike Sheridan (DK) Dansk minimal-lyd i storformat. Aktuel med albummet "I syv sind"
• Sasha (UK) Ukronet Deephouse-mester på allertungeste niveau de sidste 10 år

"Vi har samlet et program, som burde få entutiasten til at gå helt amok og den openmindede debutant til at overgive sig totalt til både rytmer og stemning. Det bliver med sikkerhed et vildt, sanserigt syn af hænder, de klassiske neonrør, fløjter, acid-figurer og vilde udklædninger - ganske enkelt alverdens festgladeste typer, der hengiver sig 100% til det allerstørste og tungeste indenfor house- og dancescenen lige nu," siger Adam Falbert, der er en af arrangørerne bag BigBang09.

Natklub i Parken
Det internationale storformat på musikfronten vil blive fulgt dekorativt op af spektakulære rammer, der oser af sexet natklub-feeling - selvføgelig loyalt mod det tunge, dunkende dj-set.
Natklubstemning i Parken med op til 27.000 på dansegulvet er en udfordring, og derfor har BigBang09 allieret sig med et vanvittige team af promotere.
Indretningen skabes af et design team fra London, der har flere af tidens største events på samvittigheden. Lyd, lys og live-acts vil med et vildt arsenal af effekter imponere i takt til musikken og fuldbyrde totaloplevelsen
Fakta:
Billetter
Tirsdag 3. marts sættes de første 5.000 billetter til salg for kr. 395,-. Herefter koster billetterne kr. 495,-. Og i ægte natklubstil indrettes en Golden Circle for gæster, der ønsker at betale lidt ekstra for deres natklub-tendenser og behov for ekstra service, endnu bedre udsigt etc. Billetter kan i øvrigt opgraderes til Golden Circle på aftenen. Billetter kan købes på billetlugen.dk samt på bigbang09.dk

Følg med i programmet og find mere info om kunstnerne på www.bigbang09.dk 
ps. Det ville glæde mig, hvis i ville fortælle vidt og bredt om dette arrangement til dem i mener ville være interesseret. Nogen af bagmændende er venner til CA, som også hjælper os når vi skal bruge diskoteker eller andre spillesteder!!!
Besvar