[02-05-2009] Infinity ’09 i Fredericia Idræts Center

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
NiNJAPiND
Indlæg: 166
Tilmeldt: 31 jan 2009, 12:37

[02-05-2009] Infinity ’09 i Fredericia Idræts Center

Indlæg af NiNJAPiND »

Dørene åbner: 2. maj 2009 kl. 19:00
Show starter: 2. maj 2009 kl. 20:00
Sluttidspunkt: 3. maj 2009 kl. 02:00
Sted: Fredericia Idræts Center Hal 1
Gade: Vestre Ringvej 100
By: Fredericia, Denmark


Billetter på Billetnet.dk
Pt. ikke sat til salg endnu.

Entre: 250,00 kr

Mere info: http://www.infinity09.dk/


Show:

Morten Breum
Den danske innovative DJ, der har lagt hele Danmark og Skandinaviens ungdom i ekstase med hans super smash ”Højere Vildere”.

Kato
Den danske vinder af Danish Deejay Awards - bedre kendt for det europæiske super hit ”My House”.

Kongsted
Med nomineringen til ”Årets Danske Mainstream-Deejay 2009” ved Danish Deejay Awards, bliver Kongsted et af de nye og lovende talenter indefor DJ’s.

Alexander Brown
Med singlen ”Det Her Er Fuckin’ Hem’ligt” fra 2008 satte Alexander Brown sit præg på den danske DJ-scene, og gav publikum en hunger for mere house musik.

Johnson
Den gavflabede og charmerende århusianske rapper, der sprang ind på hitlisterne med ”Kig Forbi”, kigger forbi og får med sikkerhed Fredericia til at bounce.

Burhan G
Med sit gennembrud i 2005, satte Burhan G sit præg på den danske scene med det forførende nummer ”Burhan G”. Nu er han tilbage i topform – lige fra clubbangers til smukke ballader.

Reqlez
Den innovative upcoming rap gruppe, som bl.a. sammensmelter blandingen af house/dance musik og hip hop til ét univers. En kombination ikke set eller hørt før, hvilket er en oplevelse værdig.

Ladies Lounge
Ladies Lounge fik sin første live debut i 2007 på Krudttønden i København – nu er tiden kommet til Infinity ’09, hvor pigerne giver den gas til kendte covertracks fra bl.a. Rihanna, Pink og Jennifer Lopez.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hehe meget cool at det skræmmende electro track lige skal bruges som event titel :)
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Hehe meget cool at det skræmmende electro track lige skal bruges som event titel :)
Passer godt til line-up, noget jeg helst ikke ville være vidne til :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

kato er cool nok, men resten siger mig intet.

Jo måske lige for at få johnson til at sige "ka ik la vææær" hehe.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:kato er cool nok, men resten siger mig intet.

Jo måske lige for at få johnson til at sige "ka ik la vææær" hehe.
Bare at Morten Breum er på listen, er nok til at jeg ville blive langt væk. Han er så ussel.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hehe det ville også være synd at sige at Rich kids FrZ er målgruppen her :)

Væsner som os trvies kun i mørke dystre lokaler med sved løbende ned af væggen og bas der river og flår i vores indvolde :)
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Hehe det ville også være synd at sige at Rich kids FrZ er målgruppen her :)

Væsner som os trvies kun i mørke dystre lokaler med sved løbende ned af væggen og bas der river og flår i vores indvolde :)
Og derfor skal jeg på Boxen i aften, da den nu ikke lukkede som ellers varslet :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

hehe lukke-kortet har de godt nok spillet mange gange.

Men jeg tog også derind iaften, hvis jeg havde muligheden. Men sidder på work nu og skal ha familie på besøg imorgen. Så en tur til kbh er lige presset nok hehe.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:hehe lukke-kortet har de godt nok spillet mange gange.

Men jeg tog også derind iaften, hvis jeg havde muligheden. Men sidder på work nu og skal ha familie på besøg imorgen. Så en tur til kbh er lige presset nok hehe.
Tror heller ikke ligefrem det er en overskudsforretning - i hvert ikke hvis man skal tro ejerne :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Nej det er det helt sikkert ikke.
Men som arrangør der altid skal smid en stor pose penge hos venue ejerne, kan det godt undre mig lidt hvorfor man ikke kan få et fast sted til at løbe rundt.

Men de har det stramt og jeg tror ikke der er en CB om 2 år, med mindre der sker en kultur ændring i nattelivet eller hos kommunen.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Ikke imponerende... INFINITY er åbenbart et buzz word i provinsen!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar