[27/03-2009] Soulwax / 2 Many DJs @ Rust København N.

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

[27/03-2009] Soulwax / 2 Many DJs @ Rust København N.

Indlæg af FrZ »

De belgiske brødre leverer festen på Rust 27. marts

Stephen og Dave Dewaele startede karrieren i bandet Soulwax, men inspireret af sangen "Too Many DJ's" fra albummet "Much Against Everyone's Advice" fra 1998 tog de hul på en dj-karriere, der nu har gjort dem til anerkendte remix-kunstnere og bannerfører for mashup-genren.

2 Many DJs har tidligere spillet på både Roskilde Festival og i Den Grå Hal, men denne gang kan man komme helt tæt på de belgiske brødre, når de i slutningen af marts kommer på besøg på Rust.

Duoens musikalske eksperimenter kan blandt andet høres på en række uofficielle udgivelser samt "As Heard On Radio Soulwax Pt. 2" og "Most Of The Remixes We've Made For Other People Over The Years Except For The One For Einstürzende Neubauten Because We Lost It And A Few We Didn't Think Sounded Good Enough Or Just Didn't Fit In Length-Wise, But Including Some That Are Hard To Find Because Either People Forgot About Them Or Simply Because They Haven't Been Released Yet, A Few We Really Love, One We Think Is Just Ok, Some We Did For Free, Some We Did For Money, Some For Ourselves Without Permission And Some For Friends As Swaps But Never On Time And Always At Our Studio In Ghent".

Billetter til showet 27. marts koster 250,- i forsalg og 270,- i døren. Forsalget begynder i morgen onsdag 25. februar via GAFFA Billet.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGRGGGRRGGRGRG

240 kroner lige ned i afløbet :'(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Nej, de refunderer pengene.
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:Nej, de refunderer pengene.
Yes, det så jeg så til min glæde, dog har jeg haft mange problemer med billetlugen, så jeg venter med at smile, til de rent faktisk står på kontoen.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar