[03/06/09 - 07/06/09] DISTORTION

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

[03/06/09 - 07/06/09] DISTORTION

Indlæg af gentlemanfinn »

Jep så går det snart løs igen

Kode: Vælg alt

///////////////////////
DISTORTION 2009 SNEAK PREVIEW

onsdag aften = CLUBCLASH - "DRUMS NIGHT", monster gårdfest i KUNSTHAL CHARLOTTENBORG
LIVE DRUMS = Hess/Vibskov/MC-Einar + Wildbirds & Peacedrums + more...

torsdag aften = CLUBCLASH - "TECHNO TEMA", ja, rave og torsdag passer saa godt sammen
CARL CRAIG + MANDY + TRENTEMØLLER + DJUNA + ClubClash-Aarhus med LOCO THURSDAYS (aarhus)

fredag aften = CLUBCLASH - "POP TEMA". monster gårdfest + Soundvenue Fest + ClubClash-London med Wet
Yourself

lørdag aften = final party. pure evil. no comment.

søndag aften = efterfest i Kødboderne18. ClubClash-Berlin med Renate.


ud over det vælter vi gaderne kl.16-23 hver dag - men det snart bare rutine ;-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

har vist lovet at møde op lørdag.
Men nu må vi se hvordan det går med projektet først hehe.

Men man kan jo altid flyve ind lørdag eftermiddag og hjem igen søndag og så lige ta lørdag for at få lidt galskab med.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

regner med at troppe op torsdag og lørdag, fredag står den på soundscape.

Glæder mig meget til at få hørt M.A.N.D.Y. og Carl Craig, og der er sikkert også en masse overraskelser klar til Final Party.[/code]
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

ahh er det den weekend, nå jamen så er jeg i kbh om fredagen til soundscape :)
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

line up so far:
Billede
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Fly billetterne er bestilt.
Tror jeg lander i kbh torsdag omkring kl 12.

Så er det direkte videre til et enkelt møde hos nogle af folkene bag distortion og så ud og feste igennem.
Flyver først hjem mandag, så kan få hele distortion med, pånær fredag aften hvor jeg er til soundscape.

Det bliver en smuk weekend
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

AOKs beskrivelse er dejlig :)

http://www.aok.dk/natteliv/distortion-2009
AOK skrev:Distortion er i år oppe på 66 fester i byens gader fra 3. til 6. juni. Sidste år dansede, drak og sang flere end 31.000 i vilden sky fordelt på 56 gadefester.Man kan købe et turpas for 500 kr., der giver adgang til alle fester. Det nye i forhold til sidste år er "Club Clash"-festerne, som hver aften angiveligt samler det vildeste fra det nyeste indenfor international natteliv.

For festaberne, der også er gratister, vil der blive afholdt cirka 40 gratis fester under betegnelsen "Block Party". Øllene koster en flad tier, og folkefesten foregår onsdag i Pisserenden, torsdag på Blågårdsplads og fredag på Enghaveplads.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: [03/06/09 - 07/06/09] DISTORTION

Indlæg af FrZ »

Super første dag - må vi se om de næste bliver ligeså fede :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Re: [03/06/09 - 07/06/09] DISTORTION

Indlæg af gentlemanfinn »

kom ikke forbi gadefesterne.. men citadels fest på dunkel var ganske fornøjelig :-)
i aften står den på carl craig og m.a.n.dy. og i morgen soundscape.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: [03/06/09 - 07/06/09] DISTORTION

Indlæg af nco »

Jeg regner med jeg skal ud en tur i aften og have en pind i øret til Distortion.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Re: [03/06/09 - 07/06/09] DISTORTION

Indlæg af gentlemanfinn »

Genial fest i Korsgadehallen igår, masser af smæk på.. Carl Craig og M.A.N.D.Y. gjorde det godt.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: [03/06/09 - 07/06/09] DISTORTION

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Genial fest i Korsgadehallen igår, masser af smæk på.. Carl Craig og M.A.N.D.Y. gjorde det godt.
Nederen at min kæreste valgte at drikke sig så stiv, at jeg var nødsaget til at tage mig af hende. Ellers en rigtig fed fest nede på Blågårdsplads. Super stemning, god musik - og efter festen i min lejlighed var også godt værd at skrive hjem om :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar