Dj søges, København S, 26 juni [26/6/09]

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Dj søges, København S, 26 juni [26/6/09]

Indlæg af jmunch »

Hej.
Vi afholder årets kollegiefest d. 26 Juni på Amager. I den sammenhæng står vi muligvis og mangler en DJ som har mulighed for at have sit udstyr med. Vi har kun højttalere/sub og en lille lyd fordeler tror jeg det er.
Du skal selvfølgelig kunne spille lidt mere mainstream eller hvad de gerne vil høre, generelt bliver dansegulvet tomt når jeg har haft sat noget Sensation Black på ;)
Anyway, vi vil gerne give nogle coins for det, men da det er et kollegie skal man ikke regne med mere end 1500 - 2000kr (Det faste beløb kan vi snakke om, da jeg lige skal have forhørt mig præcis hvad vi har tilrådighed)

Er det noget for dig, og kan du klare presset fra en Fri-bar fest, som bliver årets fest her, så giv mig en besked her, eller privat !
Gæsterne er mellem 18 og 30, primært 23 - 24.

Skal der bruges mere info, så skriv det, og jeg vil prøve at svare!

Mvh
Jmunch
stefanbabz
Indlæg: 397
Tilmeldt: 26 sep 2008, 09:55
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af stefanbabz »

nederen jeg rejser til miami den dag .. ellers var jeg sgu fresh!
im a sucker for house music
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Når du siger lønnen ikke er mere end 1500-2000kr.. hvad snakker vi så om i tidsrum her? fra hvornår starter det og hvornår slutter det?
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det kunne være meget sjovt at komme og spille for jer - men da jeg bor i Jylland vil dette prisleje være for lavt i forhold til omkostninger ved transport. Ellers kunne jeg sagtens pakke en trailer med udstyr og så banke en god fest op
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Indlæg af jmunch »

Tak for jeres til jer alle! normalt starter vores fester kl 21, og slutter når folk går i seng (Jeg plejer at være en af de sidste, og det er omkring en 4 - 5 tiden).
Men tidsrammen er nærmest op til jer. Peak hours er 23 - 02. men vi kan som sagt snakke om det, hvis det skal være!

Deejay, jeg kan desværre ikke tilbyde mere, da vi ikke får et fast beløb til at afholde fester for :)

Jeg ved én af tøserne har prøvet at snakke med en ven omkring at han skulle komme og spille, men der skal vi sørge for at han får alt til rådighed, og det vil sige at vi skal leje hele lortet.
Leje af pult stod i 750kr mener jeg hun sagde, og så skal han have en slik for at komme og spille.
Men rådighedsbeløbet skal jeg nok prøve at finde ud af, når jeg kommer tilbage til hytten :)
Besvar