[03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

[03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af jmunch »

This July we are celebrating our 10th edition at the Amsterdam ArenA by launching a sexy new theme – Wicked Wonderland – and revealing our housetastic DJ team.

The anniversary takes place on both Friday the 3rd and Saturday the 4th July and marks the beginning of a thrilling Wicked Wonderland World Tour that will bedazzle countries from Europe to South America. Handpicked to head up the DJ Team and take on the world during the tour are Swedish house Mafioso Sebastian Ingrosso and homegrown heroes Fedde le Grand and Erick E, who are sure-fire hits with the Sensation crowd. What’s more, for the premiere Wicked Wonderland show in Amsterdam, they will also be joined by local rising star Sander van Doorn.

alt

By mixing sensational DJs with breathtaking acrobatic dancers, decor and pyrotechnics, Sensation has evolved to become a spectacular event of international importance. Each year a new theme sets the mood for an audio-visual extravaganza that starts out in Amsterdam before moving on to other cities around the world. It’s a festival of sound, colour and light that is made even more impressive to the eye by the firmly established rule – that everyone must wear white. This rule has existed since the summer of 2000, when the very first edition, starring Tiësto, Sven Väth, and Carl Cox amongst others took place at Sensation’s spiritual home, Amsterdam Arena. Sensation has since been experienced by more than half a million clubbers worldwide and a wide range of DJs have performed at the events. From trance to the upfront electro of David Guetta, and from the minimal techno of Richie Hawtin to the pumping house of Erick Morillo.

Sensation’s current choice of contemporary club sound is reflected clearly by their new DJ Team. And with Ingrosso, Le Grand and Erick E at the helm there is a shift towards slick, sexy grooves with international allure, allowing for more intimacy on the dancefloor. Yes, Sensation keeps on innovating to deliver the best music and event production. So the upcoming Wicked Wonderland, a fantasy club adventure inspired by the Lewis Carroll classic, will raise the bar even higher, creating an immense journey that’s jam-packed full of enchanting surprises. A new addition to Wicked Wonderland that promises to be one of the highlights of the tour is the mystery act… ‘Curiouser and curiouser’, as Alice may say, these are guests whose identities will remain top secret until the actual event.

This year the Wicked Wonderland World tour de force will bring the show to such cities as Madrid, Copenhagen, Melbourne and Saint Petersburg, plus many more to be confirmed. So stay tuned to find out what else is ‘down the rabbit-hole’, that other world of ideas, imagination and sensation!
Nogen som skal til Amsterdam i år, om lørdagen, altså d. 4 Juli?
Vi er 3 gutter som tager derned i år
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af DjMail »

Jeg skal umiddelbart derned, men har ikke fået afklaret hvilken dag jeg har fået billetter til.
Men tror det er lørdag - eller måske begge dage.
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af jmunch »

Har i fundet hotel endnu?
cm-rex
Indlæg: 26
Tilmeldt: 11 nov 2007, 11:45

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af cm-rex »

så er der less then 4 hours to go :D
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af jmunch »

Sikke en tur til Amsterdam :)
Var et fedt show, men synes nu det sidste show var federe. Lineup var fed, men måtte desværre give op efter 7½ time, og se mig slået af aftermath fra coffee-shoppen dagen igen.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af DjMail »

Synes showet var cool, men var ikke afsted sidste år. Så kan ikke sammenligne.
Men det var på niveau med de tidligere 4-5 år.

Eneste minus var Will.i.am - så hold dog din kæft med "here with fedde le grand, whats up amsterdam, my name is will.i.am - dance4life agaaaiiiiinnnn"
Lørdag dag var dælme hård at komme igennem, men så er det godt at man kan søge trøst i redlight - ludere i vinduer er bare en skide god ide altså.
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af jmunch »

Med "sidste gang" tænker jeg Ocean of White i Parken. Var heller ikke i Amsterdam. Men synes showet var lidt vildere til Ocean of white.. men kan jo være fordi man ikke helt ved hvad der skal ske, og det er første år man er med :)
Vidste ikke at det var Will.i.am, men han var bare irriterende at høre på generelt..
Vi var også ude og kigge på Red light om søndagen, inden vi tog hjem. Jeg havde joked med at man skulle prøve en med begge dele, ellers kunne man ikke sige at man havde været i Amsterdam.. Så ser vi en i et vindue, med kæmpe silikone patter og hele svineriet, og så tog han lige fat og klemte om sin pik.. blev SÅ forskrækket. Så vi løb fnisende som små skolepiger!

Det var nu meget sjovt at se på flyet, hvor mange der så havde været til Sensation. Vi sad bagerst i flyet, og der var faktisk en del
Skinkew
Indlæg: 35
Tilmeldt: 23 jun 2004, 01:57

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af Skinkew »

Mig og en ven var dernede vi var dog derinde og se Sensation om Fredagen...

Men ja, man kunne tydeligt se hvem der havde været dernede til sensation da vi tog hjem søndag aften :D
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af DjMail »

Jeg var også derinde fredag.
Det hotel vi boede på havde åbenbart en aftale med Sensation travel, så der var satme mange folk i grimt hvidt tøj.

Det var sjovt fredag da vi selv havde grimt hvidt tøj på, lørdag var det bare endnu sjovere - for der havde vi ikke det grimme hvide tøj på :)
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af jmunch »

Var nogen af jer med KLM hjem til Kastrup, kl 21:10 tror jeg den lettede..
Stim
Indlæg: 657
Tilmeldt: 26 nov 2003, 23:10
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af Stim »

Jeg tog endnu engang turen derned for at opleve deres show. Og taget min brandert i betragtning, så synes jeg sgu de klarede det godt de kære DJ's. Savnede måske at der bare var én af dem der distancerede sig fra de andre. Og sceneopsætningen var ret skuffende taget deres ret opreklamerede '10th anniversary' i betragtning - men ellers havde vi sgu en kanon aften :D
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af DjMail »

Du synes ikke at der var forskel på erick e´s electro house og sander van doorns set ?
Jeg synes at djsne var meget varierede og all aorund ret gode.

Men hvis man er til electro og tøse vokaler - så har det været en ret dårlig oplevelse.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: [03-04/07/09] Sensation Amsterdam

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:Lørdag dag var dælme hård at komme igennem, men så er det godt at man kan søge trøst i redlight - ludere i vinduer er bare en skide god ide altså.
Der er ikke noget som at windowshoppe i red light...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar