[03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

[03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af nco »

Kode: Vælg alt

http://www.facebook.com/group.php?v=info&gid=129215437097
Jeg har på Facebook fået meldt mig ind i gruppen som der hedder Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen til april.
  • Hvad er nu det for noget?
  • Kan Danmark bære endnu en event?
  • Hvem står bag?
  • Mon ikke det bliver et flop (ligesom DDJA sidste år)?
Links til Facebook:
Club Awards 2010
DDJA
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af DjMail »

- Billigt plagiat på DDJA oprettet af en barnlig Jesper Green der var sur over at han ikke måtte stjæle af kassen hos DDJA
- DK kan sikkert godt bære endnu et event, men et awardshow - nej. Folk vil komme for festen og de artister der skal optræde og ikke for showet.
- Bag det står en samling af plattenslagere såsom Jesper Green og Sean Cord
- Var DDJA et flop sidste år ?
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af nco »

Aha! Nej, folk ser efterhånden det hele som en fest. Der er ikke meget award over det hele mere. Tvivler også på det som kunstner betyder noget særligt, at have en Club Award hjemme på kaminhylden.

Ja DDJA var et flop sidste år. Dårlig afviklet og Valbyhallen var bare ikke gearet til den event. Tuborgs gamle tappehaller havde langt bedre stemning. Men generelt synes jeg at afviklingsniveauet til DDJA er faldet de sidste par år.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af DjMail »

Jeg vil på ingenmåde kalde det et flop.
Hvis standarden ikke har været den samme, er det ikke automatisk det samme som at være et flop, synes eg ihvertfald ikke.

At Valby hallen så var indrettet på den mest hjernedøde måde er en anden ting, men det er Xstatic´s skyld og ikke DDJA.
De fleste artister som jeg er i berøring med har også lagt afstand til Club Awards, primært grundet de to mænd bag det.

Typisk Jesper at skulle smide sine ting samme dag eller weekend, præcis som med hans showcase på rådhuspladsen.
Hvis man ikke kan få det hele selv, så skal man åbenbart smadre det for alle andre :)
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af LeG0lAsDK »

DjMail skrev:Jeg vil på ingenmåde kalde det et flop.
Hvis standarden ikke har været den samme, er det ikke automatisk det samme som at være et flop, synes eg ihvertfald ikke.

At Valby hallen så var indrettet på den mest hjernedøde måde er en anden ting, men det er Xstatic´s skyld og ikke DDJA.
De fleste artister som jeg er i berøring med har også lagt afstand til Club Awards, primært grundet de to mænd bag det.

Typisk Jesper at skulle smide sine ting samme dag eller weekend, præcis som med hans showcase på rådhuspladsen.
Hvis man ikke kan få det hele selv, så skal man åbenbart smadre det for alle andre :)
Er frisk på en større uddybning af historie hvis du får tid - det lyder som noget af et show :D
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af nco »

Ja, og jeg glemt helt at skrive her i tråden igen.

Personligt synes jeg DDJA 2009 var dårligt afviklet. Som jeg opfattede festen, så synes jeg godt du kan kalde det et flop. Men det er selvfølgelig en smagssag. Og ja, jeg vil da også gerne have uddybet din historie Mail?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af DjMail »

Jeg har ikke den store interesse i at udbasunere personer og deres gøren på et offentlig forum.
Jeg kan kun sige at Green er en jeg aldrig skal lave forretning med.
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af Iwers »

Amen hvad fanden sker der..

[3-4-2010]Club Awards
[4-4-2010]Danish DeeJay Awards
Og hvis det er ham der også stod bag Showcase på rådhuspladsen samme dag som Prime, er han da godt nok, ondskyld mig "kæmpe idiot".

Hader folk der har ondt i røven over at det går godt for andre..
Man kan da håbe på at Jesper Green ikke får held med at lave det han har gang i der, således at DDJA bliver det mest vellykkede arrangement i år. Men det må vi se på udviklingen de næste par år, men fuck det er latterligt at ligge to prisuddelinger der er nærmest identiske samme weekend.

Hæfter mig i øvrigt ved at de kalder "Club Awards" for "CA" :lol:
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af nco »

Jeg håber da på at dukke up til DDJA i år. Men får jeg smidt billeterne gratis i nakken til Club Awards og det passer med mit arbejde, så vil jeg da overveje det. Men ja, det er lidt dårlig stil at lægge sig så tæt op af DDJA.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af nco »

Jeg orkede ikke selv Club Awards til aften. Jeg blev hjemme med en Barcelona-kamp i tv og en kæmpe Ikea-sæk med vasketøj som skulle lægges sammen. Efter hvad jeg allerede nu kan læse så småt på Facebook, så skulle Club Awards vist have været en temmelig kold og pinlig oplevelse?

Nogen der har mod på at skrive deres oplevelser fra aftenen ned?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af Iwers »

NCO, jeg kan kun sige........ ... ... DU GIK IKKE GLIP AF NOGET SOM HELST!
Eneste fede ved det var Kato's optræden, og det show han leverede var identisk med det han lavede i valbyhallen :) hold kæft hvor var det failed altså... der har vel været 5 grader i hallen ca. :/ tror jeg kan huske at man kunne stå og ånde kondens ud i luften :P vil sige at opvarmningen til showet var faktisk fedt! man står uden for hallen og skal ind og så spiller de noget rimelig fedt musik der.. men så går "Showet" igang.... midt i prisuddelingen var der så pludselig et kæmpe mega mix på 45 min?? :S megamixed var sådan en mellemting mellem totalt undergrunds Deep House..., men aldrig noget musik som ville kunne få nogen priser :)

Det som man måske kan sige var det gode ved det var at hele ideen med det var at man skulle få nye ukendte danske navne frem. altså ukendte DJ's som knokler for at blive noget i branchen skulle have sit navn nævt. *host* årets utopiapris *host* hvis der sidder nogen fra utopia dj skole og læser med her, så er det ikke flame, men bare en mening om at en pris skal være en man får når man har gjort noget ekstraordinært eller er den bedste til det man laver, ja okay han var den bedste fra utopia dj school, men så lad det dog blive inden for utopia dj school (ved godt at jeg bare kan holde mig væk! bla bla bla)
når man læser: "Det er en hyldest til den egentlige club musik i Danmark" Så tænker man nok mere på noget musik der rent faktisk bliver spillet på klubberne... ville gerne vide hvilke diskoteker der spiller det musik der blev spillet i lørdags... kom med navnene :D

Morten breums show failede fuldstændigt... han sluttede af med at lave en opbygning til hans store hit "domestic", men han nåede ikke endgang at spille introen til sangen færdig, og der stoppede det så??

Jeg tog hjem efter prisuddelingen var færdig, for somom det ikke var dårligt nok, så lød de første 15 min af afterpartyet ikke ligefrem som om at det var bedre, tvært imod.

Og nårh ja. de 10.000+ publikum var vidst skrumpet ind til like 3 tusind måske, hvis man skal sammenlige mængden der var til ddja... der var ikke nogen grund til at bruge en kæmpe udendørshal til formålet i hvert fald... men det stinker jo lidt af nordlys/prime. det skal helst ligge 50m fra hinanden :)

Til dem der siger at toiletforholdene var dårlige ved ddja sidst kan jeg kun sige at jeg ikke havde nogen problemer i nat :)

Glæder mig til at se en masse sucses videoer fra club awards... næste år skal club awards nok tage at reklamere med det det egentlig er, så kunne det ske at folk ikke blev skuffede :)

DDJA var fedt, og dejligt med en god opbyggende stemning, virkelig godt lavet :) glæder mig til at se andres kommentarer :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af Da Clown »

Lige for at få noget på det rene, så det med Uptopia DJ School, at kun at det var dem, der sponsorede prisen :) og ikke fordi deltagerne SKAL have været i bulgarien og deltage i forløbet dernede, for at kunne deltage i battlen ;)

Ligesom Chili sponsorer en pris til DDJA ;)
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af cyrus »

Nu var jeg kun til DDJA, så kan ikke Samligne det med Club Award..

Men 3 venner og jeg, tog til DDJA, og må sige som det første, fuck hvor er folkene bag DDJA ringe til situations fornemmelse, eller hvad skal man sige..
Jeg går ud fra de har en formodning omkring hvor mange billetter der er solgt, og hvor mange der så sån ca. vil komme, For valby hallen var alt for lille til dette event, aldrig har jeg været til et event med så ringe garderobe facilitet ca. 1time og 20min måtte der gå før vi fik vores jakker hunget.

Så kommer man til baren, og der slår den også helt klik, 35min skulle der gå før vi (4 personer) havde fået det vi lige skulle havde, og gang på gang kunne man bare opleve at dem bag baren stod stille og snakkede med hinanden, så uden grund var det ikke at man på nogle tidspunkter var ved at brænde af (Ved godt det er frivillige arbejds kræft; men siger man ja til sån et job, så skal man sku også yde sin kompetence, og udføre jobbet)

Nå men vi kommer så langt om længe ind i selve hallen hvor showet er i fuld gang, og derfra må jeg så sige at jeg var solgt. hele vejen igennem syntes jeg det var fede kunstner og rigtig fedt show, simon jul var sku griner som vært.. det eneste jeg måske kunne blive lidt træt af var teknikkerne inde til showet, flere gange løbe af aften kom der sku nogle brøler, fra teknikken af, sån som mikrofoner som var skruet for langt ned, eller alt for højt op, og video'er der kom forkert, eller uden grund pludselig stoppede.
Udover det var der så kun et minus tilbage, og det var luften og varmen inde i hallen, luften var for klam (Fugtig) og så skulle man tro der var over 40 grader der inde.. Men igen er det hallen der var for lille til alle de folk der kom...

Med hensyn til kunstnerne..
Så vil jeg ikke komme ind på hver enkel, da jeg gik glip af de 2 første timer og den sidste time til DDJA
Men vil alligevel tillade mig selv at komme med mit syn på det ringeste og bedste..

Burhan G topper stærkt over alle de andre som var på scenen som det ringeste af det ringeste.
En så ringe en kunstner skal man sku lede lange efter, en ting er han altid skal synge playback(Sikker fordi han ikke en gang kan huske hans egne tekster) men at han heler ikke kan præstere at se ud som om at det er ham der synger, er da noget så ringe og pisse træls at se på..

Men det jeg personlig syntes var det fedeste og bedste som skete på scenen var helt klart de 2 fyre fra Belgien (Dimitri Vegas & Like Mike) Fuck de gav den gas, og skulle der være nogen herinde, der oplevede en flyvende sprællemand oppe tæt på scenen så var det sku nok mig.
Håber bestemt ikke det er sidste gang jeg skal opleve de to herre igen live, helt igennem et lækkert og fedt mix de spillede..

Men jeg blir også nød til at kommentere AEY-TEAM "She's All Over Me* lød alt for fedt, og må sige jeg blev dybt forelsket i dette nummer, helt igennem genialt, og lige efter min musik smag.. men udover musikken må man gi dem top karakter for deres show, dejlige og pæne piger med meget lidt tøj er sku altid en sikker vinder :P

Ellers var der også lige "S&V feat karen - i nat" Som er Kasper s. & Thomas v. nyeste udspil, og sangen satte sku også gang i folk, og nummeret er helt sikker også udmærke, og kommer sku helt sikkert til at blive spillet en del på diverse club's, men alligevel blev jeg lidt skuffet, har det sån at de to herre Kasper & Thomas snart skal til at komme med noget anderledes lidt ligesom "Nice Nok" eller bare noget helt nyt, for syntes de har med at bruge lidt for meget af de samme lyde..

Med hensyn til alle de andre kunstner, så gjorde de alle sammen det sku også rigtig fedt.. Der var kun Burhan G som jeg ville ønske aldrig havde været på scenen..

Men når alt kommer til alt, både alt det dårlige og gode, så var det sku en vellykket og fed aften, jeg er helt sikkert at finde til DDJA næste år igen..
Vil bare håbe de flytter DDJA ud til Carlsberg hallerne igen..

Cyrus//
Celebrate Your Life With House
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af Iwers »

indrømmet jeg tog fejl omkring hvad den utopiapris indebar...

Altså gaderoben var ikke noget problem til club awards, der var så koldt at folk beholdte jakkerne på :P jeg kom allerede til ddja klokken 18.30 på det tidspunkt tog det ca 5 min at komme i garderoben. hvad baren angår, jeg begyndte allerede at drikke klokken 13 om eftermiddagen, så det var begrænset hvor tørstig jeg var da jeg kom ind :P

Hvis du synes at teknikkerne var dårlige til ddja skal du være glad for at du ikke var til club awards :)

Jeg tager ikke til club awards igen, men vil meget muligt være til ddja næste år :) og hold kæft hvor ville jeg føle mig snydt hvis jeg havde betalt for min billet til club awards. de åbnede jo for gratis sms billetter til sidst for at få fyldt op?
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af cyrus »

Ja okay.. Vi ankom ellers nogenlunde samme tid, tror den ca. har været nogle få min i 7, da vi kom igennem, og skulle hænge jakkerne.
Og vi måtte sku pæn vente lidt over en time..
Var også selv glad for jeg havde drukket i forvejen, for med den tid det tog, så var der ikke kommet meget alkohol i kroppen..
Celebrate Your Life With House
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af nco »

Jeg drak mig rent ud sønderstiv til DDJA, så jeg er glad for at læse jeres indlæg, da det gør jeg kun huske noget mere nu. Bl.a. havde jeg glemt alt om det med Karen og S&V. Men fed aften til DDJA. Vi fik en plads i en bar, og der hang vi vores jakker, opgav køen til garderoben.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af cyrus »

nco skrev:Jeg drak mig rent ud sønderstiv til DDJA, så jeg er glad for at læse jeres indlæg, da det gør jeg kun huske noget mere nu. Bl.a. havde jeg glemt alt om det med Karen og S&V. Men fed aften til DDJA. Vi fik en plads i en bar, og der hang vi vores jakker, opgav køen til garderoben.
Du sku vel aldrig havde haft en hvid/sort G-Star T-Shirt på.. :D Hvis det er så kan jeg kun skrive under på du var bacardi stiv..
Celebrate Your Life With House
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af nco »

Nej, det var dog ikke mig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: [03.04.10] Club Awards 2010 i Club Danmark-hallen

Indlæg af cyrus »

Hehe.. okay, tror også bare ham her skulle havde været gået hjem noget før.. Han fik hvertifald væltet nogen øl/sommersby ud af hænderne på folk.. :D
Celebrate Your Life With House
Besvar