Jeg tror det nærmeste vi kommer en CA-POT igen er i tilfælde af et andet arrangement, e.g. når Tiësto spiller i Parken og folk mødes inden.
Eller hvis en skal til et bestemt område af Danmark, og smider en besked herinde "hey sker der noget i Nr. Vorupør på lørdag. Jeg er der, hvem kan mødes til en pilsner og en flaske finsprit"
Det er efterhånden en del fester siden CA-POT har foregået uden for Aalborg, København eller Slagelse. Det betyder også det næsten altid har været de samme drivkræfter bag. Men hvem siger næste generation ikke snart selv kan banke fester sammen, så er initiativlysten til stede, så er det bare med at komme i gang med at finde en dato og lave et opslag. Det behøver jo blot at være en røvfuld brugere, der tømmer en lejlighed for sprut.
Mindes stadig da jeg fik klager fra tre blokke (boede i den yderste af tre på stribe) efter en CA-fest på kollegiet. Skønt var det, og Aalborg-festen, der involverede folk fra København, Sønderborg (så vidt jeg husker - i hvert fald Sønderjylland), Sjælland og en enkelt eller to fra Skanderborg, var kommet i stand om formiddagen. Hold kæft det var nice!
Det sjove ved festerne er altid at læse kommentarerne herinde efterfølgende. Som den sidste
julefrokost fra 2006 eksempelvis. Anyway, nu er jeg den der skal tilbage til Word

Kom lige til at søge på ordet julefrokost, der afleder fede tråde herinde om festminder. Generelt så er CAPOT vist et godt søgeord