Mangler folk der vil med til Stockholm

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Mangler folk der vil med til Stockholm

Indlæg af Pesimisten »

Har fået en tosset ide. Den hedder summerburst i Stockholm. Der kommer bl.a Guetta, Avicii, Adrian Lux og Dada life. For at gøre det billigst tænker jeg at dele en bil derop... Nogen der er med på ideen. Billetpris er 450SEK. Det er lørdag den 4 juni. Se mere på http://www.summerburst.se
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: Mangler folk der vil med til Stockholm

Indlæg af Pesimisten »

Synes selv det var en fed ide. Planen var egentlig distortion, men veninden jeg skulle danse med skal til fødselsdag i Sverige. Så faldt jeg pludselig over summerburst, og tænkte HEY! Vi mødes da bare i Sverige og danser!

Men har undersøgt det lidt, og den billigste måde er 465 kr, men så ligger flytiderne af H til! Skal jeg have fly, eller tog, der bare har "nogenlunde menneskelige" afgangstider, så snakker vi 1000 kr for en retur.

Tænker at der måske er nogle gutter/gutinder med en god sedan/stationcar, bosat i Kbh?, der er med på sådan en lille to dages tur. Evt finde et billigt sted at overnatte deroppe, og se hjem igen søndag. Så deler vi alle bro, benzin og evt. lidt slidtage af bil? Og så holder vi en fed fest i Sverige?

Nogen der er friske? Ved ikke endnu om min veninde skal med hjem til DK igen.
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Besvar