KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
BetteMand
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 okt 2007, 18:26
Geografisk sted: Aalborg

KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Indlæg af BetteMand »

Danmarks dj nr. 1 indtager Fredag d. 14 oktober pulten på Monkey Club i Aalborg

✓ KATO LIVE ON STAGE
✓ VIP FOTO PRESSEVÆG
✓ LIMOSERVICE NORD-LIMO.DK
✓ KONKURRENCER
✓ SPECIAL VIP BORDE KAN BOOKES

► Book en limokørsel for kun ialt kr. 900,- på @ Nord-Limo 4050 5540 og bliv kørt direkte til festen. Der er plads til 6-7 personer i hver Limo :) turen er incl. champagne.

► Mød Danmarks mindste mand i Monkey Mini Bar (åbner kl. 01.30)
Se indslag på tv2 fra åbningen:
http://www.tv2nord.dk/arkiv/2011/4/16?v ... autoplay=1

► Tryk synes godt om Monkey Club Aalborg, bliv opdateret om fremtidige events og vind vip billetter til fremtidige arrangementer : http://www.facebook.com/aalborgsbedstefester

STAY TUNED FLERE OVERRASKELSER, INFO OM BILLET SALG M.M. KOMMER HER PÅ SIDEN INDEN LÆNGE !!

Inviter dine venner til festen og deltag i udtrækningen om et vip bord m/ helflasker. Skriv på væggen hvor mange du har inviteret !!!

http://www.facebook.com/event.php?eid=216468648375904
BetteMand Out..:D
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Indlæg af Fairground »

BetteMand skrev:✓ VIP FOTO PRESSEVÆG
????
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Re: KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Indlæg af kloojve »

Fairground skrev:
BetteMand skrev:✓ VIP FOTO PRESSEVÆG
????
Det har vi også til vores jægerbombsfester fra nu af :) det er total Paradise !
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Indlæg af FrZ »

Jeg kommer aldrig til fester uden VIP pressevæg.. Var en gang til en fest, hvor de bare havde en almindelig pressevæg - fuuuuuck det var usselt. USSELT. Det skal være en VIP pressevæg, eller så kommer jeg ikke - siger det bare!

Unge er skøøøre.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Indlæg af DjMail »

Jeg er så enig FrZ.
Derfor har jeg altid min egen VIP pressevæg med - så mine billeder fra Distortion, jeg var den eneste på Skt. hans torv med VIP pressevæg...... shit nogle tabere.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Indlæg af QrazyLeg »

Fairground skrev:
BetteMand skrev:✓ VIP FOTO PRESSEVÆG
????
Mit umiddelbare gæt: har du købt dig til en VIP billet, så får du taget et billede. (Til forskel fra den DKBN-fotograf, der helt sikkert er inde for at flashe sit manglende fototalent)

Det kan man synes nok så meget om eller lade være, men hvad fanden skal den gimmick med at møde landets mindste mand i minibaren? Er det ikke nok man betaler overpris for halve flasker? Er det et diskotek eller et cirkus?

- anyway, Kato er genial bag en pult, og han skal nok trække folk til, også uden at folk skal lave showoff med betalte limousiner, pretend-to-be-pressefotos og en Cirkus Arena attraktion. Hvis al liret blev udeladt er jeg faktisk sikker på det blev en bedre fest. Om ikke andet, så kan jeg berette om et yderst skuffende Klub Stöj til Skive Festival, der var alt andet end fedt. Skibet (Spektrum, red.) var overfyldt med pumpede prettyboys og slutty damer, der indbød til alt andet end god festivalstemning. Det føltes ikke som om man var til festival, hvilket normalt vil passe mig glimrende, men står der Skive Festival på mit adgangskort, så forventer jeg et noget mere "bumset" klientel. Alt hvad den stræben efter "eksklusivitet" gjorde var at man følte sig mere malplaceret end til en fest nede foran Jägermeister-brandbilen på samme festival. Det eneste en sådan aftens indhold bidrager til er konstitutionen af at Monkey Club er et bonderøvsdiskotek, der svømmer blandt Jomfru Ane Gades utal af slagsen, og det tidligere Chaplin i Viborg, der absolut ikke var værd at bruge ret mange penge på. Slagsbrødre og langhårede verdensfrelsere var stamgæsterne, og ikke engang en meget våd bytur og et ret så uforpligtende dytbåt i en tøs kunne fjerne skuffelsen fra stedet når man vågnede med (moralske) tømmermænd og et smørret grin dagen derpå.

Det er lidt ligesom når Danmark vil lave storfilm: Fjern effekterne, lav den til en independent, og smid Susanne Bier på porten og lad von Trier tale for sig selv - først der har du et filmelskende publikum, der vil vende tilbage til næste projekt. Ikke fordi det er stor, større størst, men fordi det er råt for usødet og kvalitet fra start til slut!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: KATO @ MONKEY CLUB AALBORG

Indlæg af DjMail »

Jeg har en gang lejet 5 limoer fra limo nord - den ene mere skramlet og vammel end den anden.
Og hvorfor leje en limo til en festgade der er lukket for trafik - du skal uanset gå min. 300 meter hvor folk ikke kan se hvor vild du er for dine 900 kr.

Ta en taxa og brug de sidste 850 kr på at købe nogle jægerbombs til de små piger :)
Besvar