Hey Shorty NEM Mix

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Hey Shorty NEM Mix

Indlæg af Maunus »

Jeg synes sgu Kato har lavet et okay nummer men er nu mest til slutningen af nummeret, så jeg har klippet det ud og brugt som omkvæd i dette lille mix.

Jeg har brugt acapella fra Johnson - Bawler hele dagen og acapella fra USO - Dirty Dirty og så er der brugt Hey Shorty og Kato - Yeah yeah

jeg har et problem med at indstille Bawler hele dagen rigtigt i tempo :/ så måske en ville sende mig en acapella som var i 128 bpm? så kunne jeg nemlig lave dette færdigt. :)
Desuden har jeg i den første opgang til hey shorty omkvædet undladt det "Yeah yeah" som der er normalt og sat det ind fra Johnson i stedet, men anden gang har jeg holdt Yeah yeah på, hvad synes i lyder bedst? med eller uden Yeah?

håber på en lige ville hjælpe så jeg lige kunne gøre den helt i vinkel ;)
Brugeravatar
steffwell
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30 mar 2009, 00:21

Re: Hey Shorty NEM Mix

Indlæg af steffwell »

drop det der bawler hele dagen du har klippet ud , og vokalen med johnson kører for hurtigt til det der house beat:-) ellers er det en rigtig god ide..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Hey Shorty NEM Mix

Indlæg af Maunus »

nu har de dødelige endelig også fået adgang til den rigtige acapella ;)
Besvar