Øvelse gør mester? - Reason 4.

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
DeCain
Indlæg: 195
Tilmeldt: 16 sep 2002, 10:59
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Øvelse gør mester? - Reason 4.

Indlæg af DeCain »

Heysan.. Jeg er ved at forsøge mig med at lave lidt musik i Reason.. Har aldrig rigtig prøvet det før, men har fået dette ud af det indtil videre.. Kritik modtages gerne..!
--=DeCain the DJ=--
Djhoimark
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26 mar 2010, 22:19

Re: Øvelse gør mester? - Reason 4.

Indlæg af Djhoimark »

wh00t! synes faktisk det er rigtig nice :)
Zivago
Indlæg: 1510
Tilmeldt: 24 apr 2002, 16:06

Re: Øvelse gør mester? - Reason 4.

Indlæg af Zivago »

Teknisk er der ikke mange fejl, men selve tracket er kedeligt og ensformigt efter mine mening. Der er næsten ikke andet end grundrytmer. Men helt klart noget der kan bygges videre på.
Læg et egentligt melodi track oveni (det skal være nogle oktaver højere) - og skab noget variation. Det vil hjælpe en hel del.

Zivago
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: Øvelse gør mester? - Reason 4.

Indlæg af dwr »

En ting der er påfaldende for mig, når jeg lytter til sådan et track, sådan lige umiddelbart, det er:
- stemmen, synes jeg lyder lige for meget "dance with the devil" og 90s dance.
- Din synth er enten for dyb eller for skarp i kanten. Jeg ved ikke om du bruger Saw-bølger eller sådan noget alene, men det lyder lidt underligt. Og også lidt for dominerende for noget, der er så dybt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar