første forsøg :)

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
Svampebob
Indlæg: 114
Tilmeldt: 23 dec 2009, 13:17

første forsøg :)

Indlæg af Svampebob »

som overskriften lyder har jeg prøvet at lave et et mix.
det skal siges at det ikke har taget meget tid, men jeg vil gerne høre om det er noget der skal arbejdes videre på eller om det er røv og nøgler!
derfor forlanger jeg også ærlige svar ;)

here it is: http://soundcloud.com/iwers/regardless-assasin2

Anvendt:
- Denis Horvat - assasin
- JO & Klaus Christensen - Regardless accapella

:)
Senest rettet af dwr 29 apr 2010, 21:55, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Læs venligst foreskrifterne for indhold af de forskellige fora. Jeg har flyttet dit indlæg til det passende forum.
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: første forsøg :)

Indlæg af Deejay_Wonder »

Seriøst, hvad er din egen mening omkring dette bootleg? Hvis det havde været en anden, der havde lavet det, ville du så give ham ros?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Svampebob
Indlæg: 114
Tilmeldt: 23 dec 2009, 13:17

Re: første forsøg :)

Indlæg af Svampebob »

Jeg er rimelig tilfreds, men det er man vel generelt over det man selv laver. Det er jo derfor jeg spørger efter jeres mening. ;)
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: første forsøg :)

Indlæg af Deejay_Wonder »

Personligt synes jeg ikke at det er vellykket. Vokalen passer temmelig dårligt ift. selve tracket - desuden er den alt for høj i volumen.

De fleste har en tendens til at lytte sig døv til det, de selv laver hvorfor de mister deres kritiske sans. Skærp din kritiske sans når du producerer egne produktioner.
Bruger du acid, burde du være mere nøjagtig med beatmapping da vokalen, til tider, ikke rammer beatet.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Zivago
Indlæg: 1510
Tilmeldt: 24 apr 2002, 16:06

Re: første forsøg :)

Indlæg af Zivago »

Det er da godt nok en ommer.

Zivago
Svampebob
Indlæg: 114
Tilmeldt: 23 dec 2009, 13:17

Re: første forsøg :)

Indlæg af Svampebob »

Deejay_Wonder skrev:Personligt synes jeg ikke at det er vellykket. Vokalen passer temmelig dårligt ift. selve tracket - desuden er den alt for høj i volumen.

De fleste har en tendens til at lytte sig døv til det, de selv laver hvorfor de mister deres kritiske sans. Skærp din kritiske sans når du producerer egne produktioner.
Bruger du acid, burde du være mere nøjagtig med beatmapping da vokalen, til tider, ikke rammer beatet.
Tak for dine ord ;)
Efter jeg læste det og lyttede igen kan jeg da godt se at det er lige til at græde over :b
Besvar