En der evt er klar på at team up med mig? :-)..

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
Rizzlebabz
Indlæg: 142
Tilmeldt: 14 mar 2007, 15:04

En der evt er klar på at team up med mig? :-)..

Indlæg af Rizzlebabz »

Jeg har igennem en periode på 6 år mixet, her de sidste 2 år har det været mere seriøst.
Har spillet på klubber rundt omkring i danmark, og tanken har strejfet mig mange gange.... hvor er min mix' buddy ;-)
Kunne mægtigt godt tænke mig at 'teame up' med en som evt har lidt gear til at producerer på afstanden er relativt ligemeget..

Jeg gør meget i bootlegs, mash'ups og live mixing.. alt i alt har jeg en go' rytme og kunne godt tænke mig at leve det ud med en buddy, som har noget udstyr og ikke er bange for at sidde ned en nat med en helvedes masse redbull's og lave en masse sprøde beats, og større projekter!...

Håber på at møde DIG! :-)


takker af herfra, spørg endeligt ind hvis der er noget du/i gerne vil vide.
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Re: En der evt er klar på at team up med mig? :-)..

Indlæg af goafreak »

Lyder som et sjovt initiativ.

Jeg ved ikke hvad for en slags musik du vil lave helt præcist, men når du siger du har spillet på klubber rundt omkring i Danmark, går jeg ud fra det er mere eller mindre mainstream - og jeg holder mig umiddelbart til DnB (og eventuelle subgenre) og dubstep. Så jeg tror jeg siger pænt nej tak :)

Og så vil jeg mene, hvis du skal producere musik helt fra bunden, skal du have mere end "go' rytme" - medmindre det er elektrohouse du vil producere selvfølgelig - he-he-he

Men der er en masse poptøzer herinde, så mon ikke der er én der kunne være interesseret ;)
BØH
Besvar