Finde VST plugins?

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dude
Indlæg: 9
Tilmeldt: 19 mar 2011, 17:17

Finde VST plugins?

Indlæg af Dude »

Hej allesammen. jeg kender ikke moralen herinde på siden, men jeg kan se I har et forum hvor man kan dele musik, hvis der er en anden, som står og mangler det... Så jeg vil lige give det her et shot :)

Jeg har rodet lidt med fruity loops i en uges tid, og jeg kunne godt tænke mig at lave mine egne sounds med et plugin... er det ikke godt nok det man gør med et plugin?

Nå, nu kommer mit spørgsmål :P
jeg har hørt meget om et såkaldt nexus 1 & 2 plugin, men jeg kan ikke finde noget når jeg søger på det. Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan hente det?

På forhånd tak :)
Brugeravatar
David
Indlæg: 614
Tilmeldt: 14 aug 2002, 11:34
Geografisk sted: Danmark

Re: Finde VST plugins?

Indlæg af David »

Hey, har selv leget med Nexus i FL 9, dog ved jeg ikke om det virker i FL 10 som lige er kommet. Rigtig fed VST og kan godt pege dig i retning af hvor jeg selv fandt det :p
Warez-bb.org - Søg efter det derinde og find den version du står og skal bruge, plus diverse ekstra lyd pakker. Have fun
Dude
Indlæg: 9
Tilmeldt: 19 mar 2011, 17:17

Re: Finde VST plugins?

Indlæg af Dude »

David koster warez ikke penge? anywho, så kan jeg ikke registrere mig, da der er lukket for registreringer.

kan der ikke hentes plugins fra andre sider? :) jeg har selv prøver TPB, men der kunne jeg ikke finde noget
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Re: Finde VST plugins?

Indlæg af goafreak »

Nexus er ikke godt hvis du vil lave dine egne lyde.
Jeg kommer gerne med nogle vst plugins når jeg er kommet hjem fra job
BØH
Brugeravatar
David
Indlæg: 614
Tilmeldt: 14 aug 2002, 11:34
Geografisk sted: Danmark

Re: Finde VST plugins?

Indlæg af David »

Hmm du kan da sagtens register på warez-bb? :P http://www.warez-bb.org/profile.php?mode=register - Bare tryk I agree og indtast info.
Dude
Indlæg: 9
Tilmeldt: 19 mar 2011, 17:17

Re: Finde VST plugins?

Indlæg af Dude »

David - ja :) jeg troede bare du mente warez DK, men tak :)

Men hvad skal jeg skrive når jeg skal søge efter plugins?

Jeg har prøvet at skrive nexus plugin og nexus VST, men der kommer intet frem :/
Besvar