Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: Glædestråd

Indlæg af chreddy1 »

Fik det desværre ikke :(. Nå der må søges videre, andet er der vist ikke at gøre!

Som IT-supporter :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Glædestråd

Indlæg af QrazyLeg »

Øv da chreddy. Men ja, det er hårde tider at finde arbejde i, inden for sit drømmejob. Det kan jeg absolut tale med om.
Om ikke andet gælder det om at finde de små sejre i hverdagen. Er du på dagpenge så få dig tilmeldt alle de kurser du kan, og få noget for dine penge, og er du som mig ansat uden for dit "felt", så søg udfordringerne og ansvaret. Det kan godt betale sig. Jeg er så småt ved at stige i graderne, samt at lønsedlerne i denne tid er fantastisk morsomme at få.
Det koster så lidt over 200 timers arbejde om måneden, men er ikke en del af FOA (udtales FUA - Forbundet for Unyttig Arbejdskraft), så har intet problem med en arbejdsuge over 30 timer :mrgreen:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af Cokeline »

@chreddy1

Hvor længe har du været udlært nu?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: Glædestråd

Indlæg af chreddy1 »

Cokeline skrev:@chreddy1

Hvor længe har du været udlært nu?
Siden sidst i februar.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Glædestråd

Indlæg af QrazyLeg »

Har lige spenderet en mindre formue i en e-cigaret med alt hvad der tilhører :)
Så nu glæder jeg mig til at lægge de rigtige smøger på hylden om ca 20 dage. Min erfaring siger mig at skal det lykkes (og det skal det), så skal jeg nedtrappe nikotinen over en periode. Så mangler kun den nikotinfrie væske, som jeg kan købe i Danmark til en overskuelig pris :)

... og nu vil jeg i seng. Det er 21 timer siden jeg stod op, og skal op igen om ca 4 timer :)
Søvn er overvurderet når man er produktiv :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af TheJackal »

Ved ikke om det skal i glædestråden eller bare glemmes... ;) ...men i morgen fylder TheJackal her sgu' 30... puha! :)
Føler mig sgu' ikke specielt gammel, men når alle omkring en begynder at blive gift og få unger...tja så er man vel ikke helt ung længere.. :)
Og så er det egentligt også lidt skræmmende at tænke på, at første gang jeg stiftede bekendtskab med CA, var jeg blot en knægt på 17-18 år.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Glædestråd

Indlæg af amh »

var i Parken og se Coldplay!! Andet er der vidst ikke og sige, end; FUCK en fed koncert!! Endnu federe var at jeg intet havde betalt, men blev betalt for at passe på folk på B-tribunen. :-)
Besvar