Netbutikker med tøj, accesories, parfume osv.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Feffe skrev:www.wickedweasel.com
undertøj
:lol: Kender den godt, måske er linket mest henvendt til Sunshine og andre piger herinde.. :lol:
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Mikkel skrev:
Feffe skrev:www.wickedweasel.com
undertøj
:lol: Kender den godt, måske er linket mest henvendt til Sunshine og andre piger herinde.. :lol:
Du vil da gerne se mig i den her

Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

ThomazMix skrev:Hvad med Falslev's hjemmeside. www.trendsales.dk Nok mest for damer men der er også til herre. :) Læste lige den var blevet større end den blå avis den anden dag. Det er sq cool nok..
Falslev der står bag den?
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Ja Martin og Bo.. :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

Jeg er begyndt at handle på trendsales. Meget fed side, har gjort mig et par kup synes jeg selv. (:
CyberZink
Indlæg: 325
Tilmeldt: 28 jun 2003, 00:06

Indlæg af CyberZink »

i Får lige et link mere nu...


http://www.outletguru.com

Både dame og herre tøj: bla. Pringle, Miss Sixty, Lacoste, Hugo Boss, Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Diesel, Tommy Hilfiger, Adidas, Replay, Gant og Marlboro/classics
Billede
PinK^^ShadoW
Indlæg: 651
Tilmeldt: 29 okt 2006, 14:01
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

okay folk der går i über stramt tøj er ikke homoer!!

(jeg synes bare det viser at man er mere svanset end "de fantastiske 5" tilsammen, men det er sikkert noget med opvækst og venne miljø)
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

og folk med hængerøv er narkomaner, voldsforbrydere, perkere og mekaniker / smede.
CyberZink
Indlæg: 325
Tilmeldt: 28 jun 2003, 00:06

Indlæg af CyberZink »

så er jeg en svanset perker som er voldsnarkoman og arbejder som mekaniker hos de fantastiske 5 ...


FED
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

nej du er bare pisse vammel og en kæmpe nar
Cyberdog
Indlæg: 377
Tilmeldt: 22 apr 2002, 22:48
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

Er der nogen af Jer som kender et sted i København hvor man kan købe Versace solbriller? 8)
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

DjMail og CyberZink.. Don't argue.. You're both right :)
BØH
HurriJ-
Indlæg: 131
Tilmeldt: 19 jan 2007, 13:59
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Indlæg af HurriJ- »

hvor kan man købe et par lidt ældre disel bukser, var vidst på mode for et år siden.
Ved hvordan de ser ud når jeg ser dem, men kan ikke huske hvad de hedder. Ved der er lynlås på baglommerne.
Nogle der ved hvilke jeg snakker om og hvor de kan købes?
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

PinK^^ShadoW skrev:okay folk der går i über stramt tøj er ikke homoer!!

(jeg synes bare det viser at man er mere svanset end "de fantastiske 5" tilsammen, men det er sikkert noget med opvækst og venne miljø)
Du lyder som en lille tyk knægt, der får købt tøj af mor og far og ikke andet hvad ordet "Mode" betyder og iøvrigt ikke tør have din egen holdning fordi alle i din omgangskreds siger "Stramt tøj er homo".

Seriøst - tag dig dog sammen.

Stort baggy tøj er SÅ 90ies og er typisk noget jeg forbinder med tåber, der kun har en 9. klasses eksamen, arbejder på pizzariaer som bud og bor hjemme hos mor og far som 25 årige.

Moden med skater tøj blev "in" i 80erne pga amerikanske rappere, der mente det var sejt at ligne de indsatte - some havde fået den ide at det var sejt at gå i tøj 15 numre for stort... Tænk at vælge sin tøjstil efter en flok indsatte. SÅ har man fandme ikke meget smag..

Det er da sørgeligt at svine folk og kalde dem for homo fordi de følger moden.
Jeg ved godt at jeg ikke er en skid bedre selv når jeg går til samme metode, men håber fandme jeg ramte et ømt punkt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
HurriJ-
Indlæg: 131
Tilmeldt: 19 jan 2007, 13:59
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Indlæg af HurriJ- »

Eller måske nogle af jer der kan nævne nogle fede jeans, må ikke være baggy, slim eller hvide..
Har lige købt disel lemmen fra machi.dk, men blev lidt skuffet da jeg fik dem, lignede ikke dem på billedet :(
Har det generelt svært ved at finde fede jeans på nettet. prisen må heller ikke overstige 1000 kr. :)

Gå i skater tøj er for dem der ikke gider score pæne piger... De fleste piger kan ikke lig drenge i stort tøj og sko der er formet som en tallerken. Selv diskotekerne gider ikke lukker jer ind med jeres karl kany bukser, eller hvad man nu har på. hehe..
PinK^^ShadoW
Indlæg: 651
Tilmeldt: 29 okt 2006, 14:01
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

HurriJ- skrev: Gå i skater tøj er for dem der ikke gider score pæne piger... De fleste piger kan ikke lig drenge i stort tøj og sko der er formet som en tallerken. Selv diskotekerne gider ikke lukker jer ind med jeres karl kany bukser, eller hvad man nu har på. hehe..
hva sker der, hvor gammel er du? score piger? er det noget du har prøvet? jeg tror jeg har en der er flottere end du kommer i nærheden af! der er ikke noget diskotek der ikke vil lukke mig ind, de fleste steder kender de mig, og sidste weekend tog jeg min lillbror med ind han er 14, det er noget en dreng i små stramme jeans aldrig kan gøre!!! du lyder fanme som en af dem drenge der går med makeup!!! 8O

og dwr, du ramte ikke noget ømt, jeg går i stort tøj fordi det passer bedst, når man har venner der har brugt mere tid i fængsel end i frihed, og venner der går i bander, og venner der slåsser vær weekend, når man har venner der sælger stoffer OSV. og for ikke at ligne alle andre på handelsskolen og i byen. alle er jo ens!!! med jeres fine halsteklæder og altmulig lort!! ramte det?... er også lige glad, fint at ligne alle andre i byen!

skulle bare have det sagt! så må i sige hvad i vil!
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Har intet imod folk der går i Skater tøj men det var da en latterlig kommentar...

"Jeg er ikke som de andre, jeg er noget for mig selv..."

Det er også vildt fedt at slæbe sin 14 årige lillebror med i byen... Gir det street credit i den omgangskreds?
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

PinK^^ShadoW skrev: hva sker der, hvor gammel er du? score piger? ..... ..... drenge der går med makeup!!! 8O
Han har vel samme ret til at ytre sin holdning som dig. Ingen grund til at blive sur på ham. Iøvrigt, så tror jeg ikke dit tøj afgør om du kan tage en 14 årig med på diskotek. Nærmere en lamt diskotek eller en ansvarsløs storebror.
PinK^^ShadoW skrev: og dwr, du ramte ikke noget ømt, jeg går i stort tøj fordi det passer bedst, når man har venner der har brugt mere tid i fængsel end i frihed, og venner der går i bander, og venner der slåsser vær weekend, når man har venner der sælger stoffer OSV.
Så passer du jo også ganske fint ind i min fordom.
Iøvrigt, så kan du jo lige lave regnestykket. Dine venner skal være over 36 år for at have siddet i fængsel mere end halvdelen af deres liv, da du skal være 18 år for at komme i fængsel i Danmark. Så vidt jeg har forstået er du kun lige fyldt 18, så chancerne for at de værste af dine kammerater har siddet i fængsel i mere end et eller to år er forholdsvist små.
Iøvrigt har jeg ikke særlig meget til overs for danske "hardcore gangstaz". Synes nærmest det er pinligt.
PinK^^ShadoW skrev: og for ikke at ligne alle andre på handelsskolen og i byen. alle er jo ens!!! med jeres fine halsteklæder og altmulig lort!! ramte det?... er også lige glad, fint at ligne alle andre i byen!
Det er også fint du synes vi ligner hinanden. Jeg synes også alle skatere ligner hinanden. I det mindste kan man se forskel på vores kropsformer i modsætning til jeres ;)
Og nej. Du ramte på ingen måde eftersom svaret ikke kom som en overraskelse. Du er rimelig nem at forudsige.
PinK^^ShadoW skrev: skulle bare have det sagt! så må i sige hvad i vil!
Det gør jeg skam også.



PS.
Et lille modetip (Jeg føler mig helt som en skribent i WOMAN med sådan en kommentar :) )
Som HurriJ siger, så synes "de fleste piger" ikke det er så super fedt med et par XXXL bukser (og en røv der matcher dertil i størrelsen)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

til DWR
fuck du er gal i skralden... vi har lige haft afstemning i klassen, nu ved jeg ikke hvor gammel du er. men piger mellem 16 og 22 gider ikke have for fimset drenge.
[[så synes "de fleste piger" ikke det er så super fedt med et par XXXL bukser (og en røv der matcher dertil i størrelsen)]]
hvorfor tror ens røv er XXXL bare fordi man går i store busker?? nu er jeg selv en af dem der går i stort tøj, (og skater er dem der går i stramt tøj så ved du også det). men kom nu videre. okay der er større chance for i score i byen, men i kan da ikke holde på tøsen i særlig lang tid, hvis man er sådan en svans der stikker af fra slåskampe, og går i samme tøj som hendes far!
så kom op på hesten igen, og vær lidt særiøs!!!
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

HasHMuseN skrev:til DWR
fuck du er gal i skralden... vi har lige haft afstemning i klassen, nu ved jeg ikke hvor gammel du er. men piger mellem 16 og 22 gider ikke have for fimset drenge.
De fleste piger i den alder er desværre også nogle søer (so i flertal) - undskyld Sunshine! Faktisk lidt underligt, at de ikek vil have "fimsede" (metroseksuelle?) drenge, når de samtidig SKAL se D&G, Gucci og F by Friis overalt på drenges krop - DET er sgu da fimset tøj!
Besvar