Netbutikker med tøj, accesories, parfume osv.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

HasHMuseN skrev:til DWR
fuck du er gal i skralden... vi har lige haft afstemning i klassen, nu ved jeg ikke hvor gammel du er. men piger mellem 16 og 22 gider ikke have for fimset drenge.
Der tager du så fejl. Jeg er ganske normal i hovedet. Min påstand var mest ment som en provokation, men nu kan du jo (hvis du ved noget om statistik) ikke lavet en rundspørge bl.a. venner og bekendte og forvente at få et objektivt og representativt udfald - og slet ikke i en enkelt gymnasieklasse. Iøvrigt så er jeg ikke til 16 årige, så jeg er sådan set ligeglad med hvad de synes.
HasHMuseN skrev: [[så synes "de fleste piger" ikke det er så super fedt med et par XXXL bukser (og en røv der matcher dertil i størrelsen)]]
hvorfor tror ens røv er XXXL bare fordi man går i store busker??
Ganske udemærket spørgsmål. Lad mig besvare dit med et lignende. Hvorfor er man homo fordi man ikke går i XXXL?
HasHMuseN skrev: nu er jeg selv en af dem der går i stort tøj, (og skater er dem der går i stramt tøj så ved du også det). men kom nu videre.
Ja, jeg er ked af overraskelsen, men jeg er ikke inde i miljøet åbenbart, da jeg bruger forældede termer... Det hed skater da jeg var på din alder.
HasHMuseN skrev: okay der er større chance for i score i byen,
Så nu indrømmer du at de åbenbart godt kan lide tøjet alligevel?
HasHMuseN skrev: men i kan da ikke holde på tøsen i særlig lang tid, hvis man er sådan en svans der stikker af fra slåskampe,
Nu er det ikke alle der har Brian Nielsen eller Mike Tyson som deres store idol. Derudover, så behøver du ikke gå i XXXL for at være god til at slås. Jeg ser ikke sammenhængen.
HasHMuseN skrev: og går i samme tøj som hendes far!
så kom op på hesten igen, og vær lidt særiøs!!!
Hvad tøjet angår - ser du så dig selv som 50 årig og i str. XXXL?
Og jeg er skam seriøst.

Så hør her frøken. Tag dig sammen. Tal pænt. Opfør dig ordentlig og få styr på dine argumenter.[/quote]
Senest rettet af dwr 28 mar 2007, 11:16, rettet i alt 3 gange.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
HurriJ-
Indlæg: 131
Tilmeldt: 19 jan 2007, 13:59
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Indlæg af HurriJ- »

hehe fimeset tøj :)
Jeg kalder ikke mit tøj fimeset og er nok en af dem der slåsser mere end andre kunne jeg forestille mig....
men går sku ikke i skater tøj.. Jeg går dog heller ikke i slim tøj og må give dig ret i at det kan virke lidt fimset på nogle folk, medmindre det er tætsiddende t-shirt på en god overkrop...

men det er absolut ikke still at gå i xxxl :) og de få skater jeg har set i slåskamp og selv stået overfor, får altid tæsk eller løber deres vej, lige meget hvor mange de er :) så ikke sig man stikker af fra en slåskamp, pågrund af lidt fimset tøj som du kalder det..
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

til DWR

hmm man kan da rolig sige du ikke tager noget i en helhed men plukker alt det ud som er noget lort...
hvis du mener at en svans der går i pop tøj og løber sin vej hver gang han ser et slagsmål.. og bagefter kan score en dame... :S det må da være en spøg..
til dine spg`s vil jeg svare at: du skal tage en tekst seriøst og ikke bare prøve at lavet et større problem om det... din holdning er sku skrevet ud af en bog nørd...
Hoopstar
Indlæg: 1651
Tilmeldt: 30 dec 2002, 17:16

Indlæg af Hoopstar »

hey så stopper i sq... der er tøser til alle slags.. dog med undtagelse af de tosser der aldrig kommer uden for døren.. så om man er skater/gansta/hiphop eller whatever så er der folk der ligner en og deler samme smag og der er sq piger nok til dem alle..

burde man ikke bare sige end of discussion.. det var jo ikke det topic gik ud på...
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

HurriJ- skrev:hehe fimeset tøj :)
Jeg kalder ikke mit tøj fimeset og er nok en af dem der slåsser mere end andre kunne jeg forestille mig....
men går sku ikke i skater tøj.. Jeg går dog heller ikke i slim tøj og må give dig ret i at det kan virke lidt fimset på nogle folk, medmindre det er tætsiddende t-shirt på en god overkrop...

men det er absolut ikke still at gå i xxxl :) og de få skater jeg har set i slåskamp og selv stået overfor, får altid tæsk eller løber deres vej, lige meget hvor mange de er :) så ikke sig man stikker af fra en slåskamp, pågrund af lidt fimset tøj som du kalder det..
giver dig næsten helt ret! det er dwr der mener tøj kun kan være slim eller xxxl, jeg går for det meste i xl... skater er dem der går i meget tæt sidende tøj, jeg går i hip-hop street tøj. og ja jeg ved godt skater kun kan gøre noget hvis de er en del flere end dem de skal imod:D men som du selv siger kan det se homo ud på nogle. og det gør det på de fleste, fordi der ikke rigtig er nogle pop drenge med trænet overkrop!!!
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

Hoopstar skrev:hey så stopper i sq... der er tøser til alle slags.. dog med undtagelse af de tosser der aldrig kommer uden for døren.. så om man er skater/gansta/hiphop eller whatever så er der folk der ligner en og deler samme smag og der er sq piger nok til dem alle..

burde man ikke bare sige end of discussion.. det var jo ikke det topic gik ud på...
kan dwr så ikke flytte disse indlæg over i et nyt topic der kunne hedde tøj smag!?!?!
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

HasHMuseN skrev:til DWR

hmm man kan da rolig sige du ikke tager noget i en helhed men plukker alt det ud som er noget lort...
hvis du mener at en svans der går i pop tøj og løber sin vej hver gang han ser et slagsmål.. og bagefter kan score en dame... :S det må da være en spøg..
til dine spg`s vil jeg svare at: du skal tage en tekst seriøst og ikke bare prøve at lavet et større problem om det... din holdning er sku skrevet ud af en bog nørd...
Så tager vi den som en helhed.
Jeg er nok næppe en nørd, selvom jeg heller ikke er "down with da dawgz" i Ishøj eller KBH NV.
Men tydeligvis læser du ikke mit post ordenligt selvom du selv siger, at jeg plukker alt tydeligt ud.
Jeg fortalte dig, at jeg ikke kunne se, hvorfor en der ikke går i XXXL, skulle være dårligere til at slås? Jeg kan ikke se den logiske forklaring på det her. Har aldrig holdt meget af gadekamp, da jeg ikke gider have det på min straffeattest, men har gået til kickboksning i knap 4 år og pumper pt i træningscenter, men kunne sgu aldrig finde på at klæde mig i jeres slags tøj.
Og jeg prøver ikke at lave din tekst til et større problem, men gav dig istedet spørgsmålene enkeltvis så du kunne overskue dem, da jeg gætter på, at jeg ikke bør forventer mirakler af din intelligens.

Jeg ved udemærket godt hvorfor din slags hader skriftlige diskussioner. I har på ingen måde mulighed for at vinde dem, da man her får lov at gå ind og udpege, når I er fulde af lort uden, at I langer efter en i frustration over, at man har gennemskuet, at I INTET har at have jeres holdning i.

Hvad pigerne angår så omgik du også al min argumentation. Du fatter fuck all af, at jeg hentydede til, at det fuldkommen afhængigt af om man er interesseret i 16 årige Bettina fra Brøndby Strand eller om man vil have en pige, der kan lave andet end at gå derhjemme og se dum ud.

Så igen siger jeg (hvis du ikke fangede det før): Lad nu være med at omgå mine spørgsmål og kom med et ordenligt svar.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

HasHMuseN skrev:kan dwr så ikke flytte disse indlæg over i et nyt topic der kunne hedde tøj smag!?!?!
Det er ikke muligt flytte posts - kun hele tråde.
HasHMuseN skrev: og det gør det på de fleste, fordi der ikke rigtig er nogle pop drenge med trænet overkrop!!!
På hvilket grundlag udtaler du dig om det?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Underlig vendning, med hensyn til om slås i byen eller ikke gør...

Kan kun tage afstand fra alle jer der synes i er seje fordi i slås eller går sammen med nogen der gør...
I er sq da for dumme... 2x nå i lige frem synes i er seje...

Kan kun have ondt af jer at jeres hjene ikke er mere udviklet end en hulemand, som er niveau efter aben.
Så råd her fra se om i har andre "talenter" som i kan udnytte. Ret sikker på i vil nå længere i livet. Med mindre du hedder Mikkel.

Kan ikke rigtig huske var det her en tråd om netbutikker eller tøjstile ?
Nå, men går nok i halvstramt tøj, Man kan lige så godt vise sig lidt frem når man ser pisse godt ud!! Men stadig med klasse/respektabel nu når man er 27 år underviser på en skole, Formand for en stor sport forening og tager ud til folk og laver computer...
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Will.. So true.

Personligt har jeg det ikke så godt med netbutikker. Mest fordi jeg godt kan lide lige at prøve det først. F.eks. så bruger jeg fra 43-46 i sko afhængigt af mærke - hvilket ikke altså er konstant.
Men sådan noget som Tshirts, Underbukser og Sokker 'plejer' at være en rimelig standard størrelse... Det kunne man jo prøve.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

hmm du siger jeg ikke har hold i noget ?? men ved du hvad det vi laver her er bare og skrive en masse lort ned ?? enig ?? hvis skal starte forfra så kan vi godt sige at jeg ikke har ret i meget men det har du heller ikke... tror det er et stort spring med tøj fra by til by... og der er sku nok ingen der kan blive enig om hvad er fedt og hvad ikke er når vi diskuterer 2 modparter
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

det var til dwr
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

HasHMuseN skrev:hmm du siger jeg ikke har hold i noget ?? men ved du hvad det vi laver her er bare og skrive en masse lort ned ?? enig ?? hvis skal starte forfra så kan vi godt sige at jeg ikke har ret i meget men det har du heller ikke... tror det er et stort spring med tøj fra by til by... og der er sku nok ingen der kan blive enig om hvad er fedt og hvad ikke er når vi diskuterer 2 modparter
Se, der havde du fat i den lange ende. Som jeg sagde, så lagde du/din kammerat stilen og så holdt jeg den bare. Jeg er helt enig med dig, at det ikke er noget definitivt.
Jeg blev bare pissed over generaliseringen af alle, der går i tøj som ikke sidder særlig løst, hvilket fik mig til at provokere ved at lave en ligende generalisering af folk der gik i "skater-tøj" (set fra min vinkel).
Og ja - den var subjektiv, den var ukorrekt for den store mængde og nej jeg mener ikke, at alle i stort tøj nødvendigvis er uintelligente eller overvægtige, men jeg følte, at det var en lige så fair generalisering. Og tydeligvis mente du også det var unfair - det kunne jeg jo se på din reaktion.
Så i bund og grund fik jeg bevist, at du ville finde det lige så provokativt, hvis nogen omtalte din tøjstil på en sådan måde.

Iøvrigt, så synes jeg kun det er fint med en diskussion af og til. Så har jeg noget at spilde tiden på imellem pt. alt for store organiseringsarbejde i Navision :(

Så bottomline:
Tøjstil er subjektivt og har ikke noget at gøre med (såkaldt) 'mod', krop eller seksualitet.
Som vi også kom ind på så har det modsatte køn også forskellige meninger om tøj og der kan man lægge de samme rammer - nemlig at det er subjektivt og ikke nødvendigvis noget der pre-bestemmer andre personlighedstræk (selvom det kan tendere til det).

Enighed? :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

jah... delvis... hehe men end of discussion ??
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Ja ;)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Pink og Hashmusen

Wow jeres indlæg skriger bare af uvidenhed, umodenhed og uintellingens.
At man skulle kunne slås bedre eller have en bedre trænet krop fordi man går i stort tøj! Prøver i at tage pis på os ?

Ville gerne kommentere så mange af jeres udtalelser, men har desværre ikke tid lige nu.

Ved ikke om jeg går i jeres defination af svanset tøj da i er utrolig dårlige til at formulere jer skriftligt, men bare kald mig svans, homo og hvad i ellers bruger af pubertets udtryk... det er stadig mig som aldrig tager alene hjem fra byen.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

arhh hvorfor tag det op når man når til enighed ??? det er da dig der er dum nu :-s
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Du er nået til enighed med DwR... jeg syntes stadig jeres kommentare er yderst uintelligente at læse!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
HasHMuseN
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 nov 2006, 08:36

Indlæg af HasHMuseN »

godt så din menning... men alt skal måske være intelligent i den verden ??
Besvar