søger noget godt voks, bare ikke dax ;)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

søger noget godt voks, bare ikke dax ;)

Indlæg af zoonestar »

søger noget meget godt voks. det må meget gerne have de samme effekter som dax, bare ikke lige de samme ulemper. har hørt at man kan få alt muligt shampo osv til dax, men det gider jeg sku ikke mere. har også læst i blade at det kun rigtigt kan vaskes ud med flydende margarine. så ville lige høre om i kendte noget rigtig godt voks ;)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

Du kunne måske tage et billede af dit hår så man kan rådgive hvad du burde bruge. (: Sæt gerne håret på dit billede så jeg kan se hvad det skal kunne holde til. Hvor mange penge gider du bruge på det? Man kan jo sige lidt at dax er den billige udgave.

Da jeg brugte dax for nogle år siden havde jeg ikke de store problemer med at få det ud, der skulle bare bruges lidt varmere vand end hvad man plejer, så kom det ud efter 2 vask ca. ellers prøv på spar på dit forbrug ;)

Kan faktisk godt anbefale dax her til sommer hvis man kan finde ud af at bruge det rigtigt. ;) Det er godt når man er ude og bade, så kan man nemt få håret til at sidde igen efter badeturen på stranden.
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

det er så hermed noteret ned det med her til sommer, vil sige mit hår at ca ligesom dit på det billede som du har Maunus.
naRf
Indlæg: 695
Tilmeldt: 25 aug 2005, 22:21

Indlæg af naRf »

Billede
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

Kallek
Hvis det er ligesom mit så vil jeg anbefale ID Hair som naRf viser på billedet, (HUSK DET SKAL VÆRE SORT LÅG!!) det dufter godt, det gør dit hår let at sætte og det stivner en lille smule ikke meget, men hvis du roder lidt i det igen bliver det til at sætte igen (altså du kan lige varme det lidt eller hvad man skal sige) det er utrolig let at vaske ud.

Nu ved jeg ikke helt hvordan du selv har det med dit hår men, jeg har nogle gange problemer med jeg hele tiden køre igennem mit hår, en ren vane.
Når jeg gør det kommer mit hårvoks ud i hænderne og det er en smule irrerterende, derfor bruger jeg selv til fester noget som gør mit hår helt stift.

Så i min hverdag bruger jeg f.eks. en ID Hair (sort låg) og så hvis jeg skal til lidt festlige lejligheder så tager jeg først got2b Billede af denne model i, og bagefter bruger jeg en af disse Got2b Billede
eller denne Got2b Billede begge got2b gør håret mega stift den eneste forskel er at den ene er spray og den anden er endnu en slags voks.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

www.billigvoks.dk ?

Jeg kan anbefale Terrence Renati eller ID. Det er også som regel dem du finder hos frisøren og koster ca. 120 - 130 dkr.

Lige nu bruger jeg Terrence Renati Strong og den er jeg meget tilfreds med.
Billede

Køb lidt forskelligt, spørg om du må låne lidt hos dine venner. Så kan du også se hvordan konsistensen er, så kan du bedst finde ud af hvad du kan li' at bruge.

Først og fremmest kan man sige, at du skal vurdere din egen hårtype. Har du tyndt hår, er det en god idé at vælge en voks, som der sammen med et godt hold også giver dig noget volume/fylde i håret. Har du kraftigt hår, skal du have en stærk voks med masser af hold, som kan holde styr på dit hår f.eks. en fiber-voks. Derudover skal du vælge et produkt, som du kan lide at arbejde med. Den må gerne være nem at få i håret og ud igen. Den må gerne have en god duft, som du kan lide. Til sidst skal du være opmærksom på, om du ønsker et ”shine-look”/vådt look eller et ”matt look”/tørt look

Skal jeg vælge ID hair mud wax hard eller Terence Renati strong ?
Begge produkter har ry for at være næsten 100% ens, men der er nogle små forskelle som giver folk præferencer for det ene eller andet produkt. ID hair mud wax hard opløses f.eks. lidt lettere i badekaret, og derfor også i regnvejret. Så har man ikke lyst til at stå i bussen og dryppe for vildt med hvide regndråber en regnvejrs dag, skal man vælge Terence Renati ”strong” frem for ID Hair mudwax ”hard”. Man skal dog også huske, at Terence Renati strong er lidt dyrere end ID hair mud wax hard.





Btw. Maunus ikke nogen af de produkter du skrev er voks.[/img]
Senest rettet af Cokeline 03 maj 2007, 19:29, rettet i alt 3 gange.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

heh.. vi har nok en ekspert inden for det område, hva Maunus..? :P
Brugeravatar
David
Indlæg: 614
Tilmeldt: 14 aug 2002, 11:34
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Hey, jeg prøvede at købe mit voks fra www.billigvoks.dk sidst jeg skulle bruge snot til håret.

Du kan tilføje en medarbejder til din msn, for at få anbefalinger og få svar på eventuelle spørgsmål, ret nice :)

Han anbefalede den her til mig

Billede

http://billigvoks.dk/default.asp?site_i ... enummer=68

Har også lidt langt hår, som helst skal stritte =) Men kan da anbefale den her til sommer, dufter fint, holder godt og ja, ryger ud efter 1 vask.

Men du kan jo bare kigge rundt på siden og se hvad der skulle passe godt til dig, og så er de billige :P
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

David skrev:Hey, jeg prøvede at købe mit voks fra www.billigvoks.dk sidst jeg skulle bruge snot til håret.
Ehh skrev jeg ikke det?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: søger noget godt voks, bare ikke dax ;)

Indlæg af Cokeline »

Kallek skrev:søger noget meget godt voks. det må meget gerne have de samme effekter som dax, bare ikke lige de samme ulemper. har hørt at man kan få alt muligt shampo osv til dax, men det gider jeg sku ikke mere. har også læst i blade at det kun rigtigt kan vaskes ud med flydende margarine. så ville lige høre om i kendte noget rigtig godt voks ;)
Og det er ikke sundt for håret fordi det indeholder Silikone.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

tak for svarene, vil prøve nogle af de forskellige vokse i har sagt ;)
men flere vokse må godt blive anbefalet ;)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

chreddy1
Jaja jeg er pro du!

Cokeline
Jaja jeg er måske ikke helt pro så. (Din lille flueknepper :D)

Vil også anbefale en lille flot designede bøtte voks (eller hvad det nu er Cokeline siger :D) kan ikke huske navnet men det er super godt, og de har lavet nogle modeller som man kan mixe sammen så det bliver lidt bedre.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det er nok begrænset hvor mange flere der er værd at snakke om...

Er det SKINN du tænker på?

Billede


Nå ja iøvrigt kan der også findes voks og andre pleje produkter her...

http://menscare.dk/index.php?cPath=250_ ... cb5d46fa44[/img]
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

er der nogle der har prøvet American Crew ?
er det godt ?
er der nogle ulemper?
osv ?;)
Hofmeister
Indlæg: 165
Tilmeldt: 08 jun 2006, 20:07

Indlæg af Hofmeister »

Hvorfor åbner I ikke bare en frisør biks allesammen? :idea:
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Kallek skrev:er der nogle der har prøvet American Crew ?
er det godt ?
er der nogle ulemper?
osv ?;)
Aldrig set, hørt eller prøvet det.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hofmeister skrev:Hvorfor åbner I ikke bare en frisør biks allesammen? :idea:
Har jeg også... Klipper dig for 100,- dkr, :wink:

Billede
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg har pt. 3 forskellige vokse som jeg skifter imellem og blander i forhold til situationen.

Billede
Sebastian Xtah Crude Clay

Er en mat voks skruet sammen af mudder/ler, den har middel til stærk holde og er ultra nemt at vaske ud igen.


Billede
Sebastian Xtah bondage

Gir dig et glansfuldt look, med stift hår. Noget nær det samme resultat som en hårlak kan give dig, bare nemmere at styre og meget sundere for håret.

Billede
Kusco-Murphy Beach Hair

En voks som med bambus, som er fantastisk til semi langt hår, da det giver håret en typisk "morgen hår" effekt og gir fylde. Det anvender jeg oftest i nakken for a give nakkehårene lidt fylde/liv.
Du skal dog lige passe på hvis du har sort/meget mørkt hår. for så kan den knuste bambus muligvis ses.
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

DjMail
hvor kan man købe de 3 forskellige slags voks, til en remelig penge ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Køber dem hos min frisør, men sebastian voksene er at finde på http://www.billigvoks.dk/default.asp?site_id=1

Dog tror jeg nok min frisør har droppet Kuscho Murphy til fordel for et andet mærke, som jeg ikke helt har fået prøvet endnu.
Besvar