Den officielle tilbudstråd på Chart Attack

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

axci skrev:Telia deler ud af gratis biografbilletter! Først til mølle princip.

http://telia.dk/iphone/bioevent/
De skriver:
Telia skrev:...vi har reserveret 2 stk. biografbilletter til dig og en ven.
Reserveret? Det er vel ikke gratis så, eller er der noget jeg misforstår?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Altså, der står Telia giver gratis biograf billetter.
Så kan man vel kun gå ud fra at de er... gratis.

Eller er der noget jeg har overset?
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

PsyClone skrev:Altså, der står Telia giver gratis biograf billetter.
Så kan man vel kun gå ud fra at de er... gratis.

Eller er der noget jeg har overset?
De skriver det på hjemmesiden ja, men de skriver absolut ikke noget om det i mailen...

Udover det - hvordan fanden ved de hvem man er, når man kommer og henter dem? Håber de bare at man er ærlig og ikke møder op, hvis ikke man har fået mail?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ej, men hvorfor skulle de sende en mail om at de har reserveret pladser til dig, hvis ikke du har vundet billetterne?

Det ville ikke give mening.
IM JUST SAYING, IK' OS'.
allstar
Indlæg: 510
Tilmeldt: 08 aug 2002, 12:57
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

raffay skrev:Kan man ikke også REQ'e tilbud i denne her tråd? I så fald ville jeg høre hvor jeg kan få mig et Philips 42" plasma fladskærm til en go' skilling. Nogen der har et godt tilbud?
Er ret sikker på at philips er stoppet med at lave plasma, så dem du finder som nye er nogle år gamle, og husker fra min philipstid at det var noget værre lort


panasonic hvis du kikker efter plasma.
Billede
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Indlæg af jmunch »

Da du skrev dig ind til konkurrencen skulle du skrive dit navn Frz. Tror de har skrevet det ned, plus den email du har skrevet på.
Jeg tager derind alligevel. Fik fri af chefen. Woop woop!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

jmunch skrev:Da du skrev dig ind til konkurrencen skulle du skrive dit navn Frz. Tror de har skrevet det ned, plus den email du har skrevet på.
Jeg tager derind alligevel. Fik fri af chefen. Woop woop!
Så jeg kan altså sælge dem videre - fino :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

ja til det omkostningerne ved salget er :lol:
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Indlæg af jmunch »

Var inde og se den ;) hylende morsom film!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

jmunch skrev:Var inde og se den ;) hylende morsom film!
Var godt nok glad for at jeg ikke havde lagt en øre for at se den. Men man kan da ikke brokke sig, colaen var fin :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

allstar skrev:
raffay skrev:Kan man ikke også REQ'e tilbud i denne her tråd? I så fald ville jeg høre hvor jeg kan få mig et Philips 42" plasma fladskærm til en go' skilling. Nogen der har et godt tilbud?
Er ret sikker på at philips er stoppet med at lave plasma, så dem du finder som nye er nogle år gamle, og husker fra min philipstid at det var noget værre lort


panasonic hvis du kikker efter plasma.
ikke helt rigtig, philips laver stadigvæk plasma tv'er. men de laver ikke nogle top modeller, de satser på lcd marked primært.

Men ellers ja Pioneer slår Panasonic, men hvis man ikke lige har råd til det, så er det panasonic man skal vælge ;o)

derefter så LG's PG6000 også en rigtig god skærm til en god pris, og samsungs skærme er sådan udemærket inde for deres plasma tv.
Billede
Brugeravatar
DJ LAU
Indlæg: 818
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:30

Indlæg af DJ LAU »

Frem til kl 23 GMT kan man få 1£ rabat på alle cd'er, dvd'er og spil på cdwow.com (husk at bruge den engelske side og ikke den danske). Bestilte selv killers nye album der udkom idag for 63 kr.

Det skal dog siges at siden er pisse langsom, så den eneste måde jeg kunne få min ondre igennem på var med paypal
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hvis man er til Gucci, Prada, D&G mv. så har fashionroom.dk 50% på alt på mandag.

Kode: Vælg alt

På mandag den 5/1 mellem kl. 12 og 18. får du "ones in a lifetime" muligheden for at handle på Fashionroom med 50% i rabat på vores allerede i forvejen billige priser. Det eneste du skal gøre er at bruge følgende rabatkode i "kassen" og der vil herefter blive fratrukket 50%.

Rabatkoden er: VIPUDSALG
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Hvis du står og skal renovere køkken, så har El-Giganten et enestående tilbud på indbygnings-ovn, og glaskeramisk kogeplade (dropinette).

Tilbudet er ikke i avisen (eller det plejer ikke blive trykt i avisen) da denne vare KUN sælges via deres hjemmeside.

Electrolux / Ecotronic

Sæt pris - 3.299,- og det er sateme billigt!

Sættet er set til både 8.995,- og 9.995,- så der er virkelig penge at spare.
Der skal fragt oveni, men det er nok i størrelsen 400,- kr.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
DJ LAU
Indlæg: 818
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:30

Indlæg af DJ LAU »

Var lige nede i Kvickly på Englandsvej (Amager), ved ikke om tilbuddet gælder i andre butikker, men de havde 100stk glossy photopapir + 1GB SD-kort for 30 kr.

De havde også 2500 ark 90gr. A4 for 99 kr, dette står også i tilbudsavisen, og det er jo dejligt med billigt papir i eksamensperioden.
axci
Indlæg: 206
Tilmeldt: 26 dec 2005, 02:02

Indlæg af axci »

Moviezoo har tilbud på en del boxsets.

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/kampagn ... QwodYx98Tw
Brugeravatar
Raun
Indlæg: 488
Tilmeldt: 28 dec 2007, 18:16
Kontakt:

Indlæg af Raun »

CDSkiven.dk giver 15% rabat på alle vare:

Kode: Vælg alt


UDSALG - 15 % på alle varer

Når du kommer ind på cdskiven.dk starter du med at logge ind ved hjælp af din e-mail og kodeordet udsalg9. Tryk herefter på "log ind"-knappen og dine stamdata vil dukke frem. Nu kan du trykke på "shop videre" og nu vil samtlige priser være reduceret med 15 %.
OBS: Det kræver at du er registreret hos cdskiven.dk

Jeg har selv bestilt mig en ordenlig stak!
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Calle har Rockstar Energy-drikke til 69,95 for en kasse med 12 ½ litersdåser.

Så hvis nogen skal til Tyskland, så aftager jeg gerne en kasse eller to.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Hvis man bestiller på Elgigantens hjemmeside, så er det muligt at bestille OBH's fadølsanlæg til 499 kr (max. 2 pr. kunde).

Der kommer så fragt på 82 kr, men det er godt nok billigt. Havde lagt en i indkøbskurven, men googlede lige ølfustager, og de er åbenbart svære at få fat i.

Men her er tilbuddet. Kun på internettet er prisen gældende.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
bpm
Indlæg: 277
Tilmeldt: 29 jul 2002, 22:51
Geografisk sted: TPD APG

Cult Cola

Indlæg af bpm »

Cult Cola i ½liters dåse i superbest til 5,- +pant i uge 20...
Go get it...
(hvis man kan li det)
Besvar