Barer og diskoteker i Kbh?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af amh »

Nu er det efterhånden rigtig længe siden jeg har været i byen i København, og denne gang er vi nogle stykker som planlægger og prøve igen, de sidste par gange er det aldrig endt så godt. Vi aner simpelthen ikke hvor vi skal ta' hen, og de steder vi har prøvet har været overfyldte, så man ikke kunne sidde eller dårligt nok stå op.. så derfor: er der nogle som kan anbefale nogle barer, eller diskoteker agtigt, og hvad tid på døgnet skal man ta' afsted, for at have en chance for at ha et sted og være? Aldersgruppen vi er på er ca. Fra 21 og op efter.

På forhånd tak!
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af Pesimisten »

Uden at kende KBH overhovedet, så vil jeg sige Dunkel!

Musikken de spiller er i hvert fald lige mig!
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af FrZ »

Pesimisten skrev:Uden at kende KBH overhovedet, så vil jeg sige Dunkel!

Musikken de spiller er i hvert fald lige mig!
Men stedet bliver velangivet i navnet "Dunkel". Det er fint til Techno efterfester, men jeg ville ikke komme der for at feste.

For at vende tilbage til spørgsmålet er det umuligt at give et entydigt svar, da det afhænger af;

1) Aldersgruppe
2) Musik
3) Priser i baren
4) Peak-hour-tidspunkt

Kan du være veldefineret på ovenstående 4 punkter, så er det i hvert fald nemmere at komme nærmere et godt bud på et "godt" diskotek.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af amh »

Jamen, hmm, aldersgruppen er fra ca. 20 år og så op til 28 år. Primært mainstream, airchart og hvad de ellers hedder. Gerne "billige" flasker, eller evt. de der 10 kr's bar. Syntes generelt priserne er stort set det samme på alle steder. Den sidste med hvad tid, som regel i Roskilde, plejer vi og ta' afsted ved en 00-1 tiden før der er gang i byen, i København har de gange vi har taget afsted så sent har alle steder været overbooked, og det er om lørdagen vi plejer og ta' afsted. Håber det gav et lille billede af det. :)
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af night_hawk »

tag tidligt ind på kassen på nørrebro, på nørrebrogade tæt på dronnings louises bro, der kan man sku få sig nogle gode cocktails til at starte på.

dog skal man komme ret tidligt. 9-10 tiden :-)
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af amh »

Okay, de fleste som vi render sammen med vil jo helst gerne vente lidt længere med at ta afsted (så de kan nå og blive fuldere uden det bliver dyrere) Personligt er jeg lidt ligeglad med om vi tager afsted kl. 22- eller kl. 00. Bare der er plads, og hyggeligt.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af FrZ »

Vil klart anbefale Zefside - uden tvivl der jeg har haft de fedeste fester det sidste år. (også samme ejer som på Kassen).

Det er måske mere 25-30 og ikke så meget "airchart", du kommer ikke til at høre gaga og sebach. Men tilgengæld let fordøjelig house og det der er lidt hårdere. Eller smut i Kødboderne (hvis det ikke er helt lukket ned)?

Hvis du går efter billig bar og crap musik med unge piger, så hop ind på alle de A-Bar kopier der er åbnet på det sidste. Der er nok at vælge mellem (har endnu til gode at besøge den første af dem).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af night_hawk »

Ja, hvis det er så få penge som muligt og billigt..
tjaa.
hvad er det så ham der peter ulven fra paradise ting har lige åbnet nyt med 50kr for en liter fadøl, 6kr for tequila shots?
så der altid IN (penthouse nu) Med fri flaskeøl i royal.

så der billy boose, lille og proppet billigt sted.
og frøken nielsen også billigt og fri bar sted..

Tror vidst det er hvad der er pt ?
Billede
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af Pesimisten »

night_hawk skrev:Ja, hvis det er så få penge som muligt og billigt..


Tror vidst det er hvad der er pt ?

Eksisterer den glade gris stadig? Mener der var billige drinks/kander/øl for et par år siden
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af FrZ »

Pesimisten skrev:
night_hawk skrev:Ja, hvis det er så få penge som muligt og billigt..


Tror vidst det er hvad der er pt ?

Eksisterer den glade gris stadig? Mener der var billige drinks/kander/øl for et par år siden
Hvis folk går derind, så søger de virkeligt også bare efter laveste fællesnævner!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af FrZ »

night_hawk skrev:Ja, hvis det er så få penge som muligt og billigt..
tjaa.
hvad er det så ham der peter ulven fra paradise ting har lige åbnet nyt med 50kr for en liter fadøl, 6kr for tequila shots?
så der altid IN (penthouse nu) Med fri flaskeøl i royal.

så der billy boose, lille og proppet billigt sted.
og frøken nielsen også billigt og fri bar sted..

Tror vidst det er hvad der er pt ?
Og ja jeg tror du ramte alt hvad der kan kravle og gå af lorte steder - blir man set der, så er det vel kun for at hive en 16 årig med hjem (hvilket der principielt ikke er noget galt med!)... Bare lidt ærgerligt.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af Feffe »

Nogen vil måske mene at der er gået lidt for meget rekvalme i mit indlæg, men hvis du kommer inden kl 24.00 kan du bestille bord på cafe guldhornene i vestergade. Det samme gælder heidis, men jeg vil tro at i vil befinde jer bedst på guldhornet. http://cafeguldhornene.dk/book-en-bas

Priserne er 34 for en fadbamse og 24 for en øl. 45 for en sjus og 400 for en flaske. NCO kommer der ofte og har også set en del andre guffer herfra, derinde. Måske skyldes det at jeg arbejder der. ps fra den 16/1 flytter jeg dog ind på heidis bier bar.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: Barer og diskoteker i Kbh?

Indlæg af DoMiNaToR »

Feffe skrev:ps fra den 16/1 flytter jeg dog ind på heidis bier bar.

Så vidt jeg husker så har du da ikke rottehaler, så hvordan kan det lade sig gøre ?
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar