Jomfru Ane Gade.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Jomfru Ane Gade.

Indlæg af T-Mazz »

Hey CA'ere.

Næste weekend 20, 21 & 22 besøger, besøger jeg sammen med 5 venner Aalborg, til en druktur Fredag og lørdag.
Ville egentlig bare høre lidt om hvad folk anbefaler, hvis man vil slå sig ned et sted, her tænker jeg på pris og musik.

Er der nogle steder deroppe der spille dance musik?
- Og hvis man nu er til store fadbamser som vi alle er, hvor skal vi så gå hen?

(( Ja jeg ved godt google, facebook ect. findes )) Men ville bare høre folks mening og hvad de bedste kan lide herinde..

God Weekend.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af QrazyLeg »

Billige fadøl: alle steder (Saltlageret undtaget, også eneste sted med entré, til gengæld det bedste sted i Jomfru Ane Gade synes jeg. Nordjyder nægter at slås hvis de først har lagt en 50'er i indgang)

Dance? Tja Manhatten mindes jeg spiller i den genre, ellers flet over til Vesterå (stedet har samme navn som gaden, der er en sidegade til Jomfru Ane Gade). Mere club end noget andet sted i Aalborg. Viva La Revulotion er også et godt bud på noget lidt mere alternativt end mainstream-helvedet fra "Gaden". Det ligger i Maren Turis Gade (sidegade til Jomfru Ane Gade, modsat Vestrå)

Generelt i Jomfru Ane Gade skal I nok ikke have for meget sjællænder-accent. Det har før kostet Feffe og \\On3 en skalle eller to... Sørgeligt, men sandt. Det er trods alt DK's største provinsby heroppe.

Skal I have virkelig billige fadøl/Jägerboms/kvinder så er Heidi's Bier Bar et besøg værd. Der skal I til gengæld nok have en god playliste med på iPod/telefonen og hørepropper i, hvis ikke I skal forpestes med tyrolermusik og Rasmus Seebach...

God tur :) Skal desværre arbejde hele weekenden, og er sandynligvis i Frederikshavn om aftenen/natten, ellers havde jeg gerne taget en øl med jer.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af T-Mazz »

Har de virkelig fået en skalle? De lyder som nogle aggressive sataner deroppe ;)
Men tak for info, tror nok vi skal besøge de steder du nævner og håber vi kan være heldige med et sted der ikke kun har mainstream på programmet.

Kan man gå til de der sidegader hvor Viva La Revulotion eller Vesterå også ind på gaden igen? Eller hvordan fungere det..

"Skal I have virkelig billige fadøl/Jägerboms/kvinder" Det skal da helt sikkert besøges så, så må man lige holde Rasmus Seebach ud i lidt tid, hvis damerne er værd at kigge på :P
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Sv: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af QrazyLeg »

Damerne er lidt tarvelige - sådan typisk aalborgensiske.
Det tager fem minutter at gå til de steder der ikke ligger i Gaden, og så har du endda tid til at fare vild undervejs.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Sv: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af QrazyLeg »

I øvrigt. Er det ren herretur så tag på Club Red Light. Ligger i bunden af Jomfru Ane Gade (modsat 7-Eleven) og så cirka 50 meter til venstre når i kommer fra J.A.G. Lige over for Maxim.
Underholdningen siger sig selv ud fra navnet ;-)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af T-Mazz »

Det er en ren herretur, så den club bliver helt sikkert besøgt... Tak ;)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af DoMiNaToR »

Hvordan gik turen så ?
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af FrZ »

Jeg har da smidt bukserne i gaden - helt uden at få skaller eller des lige :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tror de omkringstående folk kunne se der var mangel på udfordring og mental tilstedeværelse i at tjatte lidt til dig. Fulde menneske :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af T-Mazz »

DoMiNaToR skrev:Hvordan gik turen så ?
Turen gik rigtig godt, syntes det var et fedt sted og god idé med sådan en gade. Også var det rart at komme væk fra Københavns efterhånden kedelige natteliv og prøve noget nyt..
Fredag kom vi "allerede" dertil kl.24, hvilket betød der ikke rigtig var kommet gang i den endnu, og vi fik spurgt os frem til at der først plejer komme gang i den ved 01-02 tiden... Så vi brugte tiden inden "start" på at gå stederne igennem og se hvad de forskellige var og fik udnyttet alle de steder der gav gratis "drinks" ud (Altså de der halv vand/halv øl drinks).. Generalt hele fredag nat blev brugt til at gå stederne igennem så når vi skulle derind igen om lørdagen, vidste vi hvad vi skulle gå efter.
Efter som vi alle stort set ville finde et sted med dance musik, gik vi som anbefalet ind på Manhatten og fik hurtigt dj'en til at spille dance.. i 1½-2 timer i træk!!, om det var fordi der ikke var ret mange eller om det er normalt ved jeg ikke, men gang i musikken kom der da.
Også fik jeg jo øjne for deres store skilt med en flaske spiritus til 300,- kun !! Hvilket jo lyder godt, indtil de spørger om hvor mange sodavand vi skal have til og han fortæller mig sådan en Pepsi max i galsflaske koster 30,-.. Men okey det jo der de henter deres penge. Men det kunne godt have været alm. coca cola.
Så gik turen til Newcastle baren, hvor vi ikke blev ret længe.. Vi drak et par shots også daffede vi videre.. Der kom vi så forbi noget der hed noget med zwei grosse bier bar, som ikke rigtig så ud af noget i indgangen da alle folk sad via de lange borde og snakkede, men da vi så kom længere ind bagved.... WOW hold kæft der var gang i den 8O. Alle folk på bordene, barene og de opstillede podier i midten også til tysk fest musik, 1 liters store fadbamser! og søde bartendere i små nisse ligende kostumer... Det var et rigtig fedt sted..
Vi gik videre en time før lukketid ca. og skulle ind på gaslight, hvilket vi gik hurtigt fra igen for der var helt dødt.
Så turen gik hjem til min veninde som vi overnattede hos, hvilket tog længere tid pga... ja 3 københavnere på udflugt i stiv tilstand.. Vi skulle til Lindholm St., så der var en god vej.

Lørdag var vi så igen derinde og der skulle vi på Heidis bear bar, som jo er 10 x federe i aalborg end i københavn og meget større, vi fik os et bord tæt på dansegulvet og drak os væk i store fadøl og struh rom i kogende vand!! Der kom nogle søde piger hen til os og vi fik en god sludder hele natten og lærte os hurtigt at her danser man på bordene! Så ja der røg vi op rigtig, rigtig mange gange til god gang blandet musik, alt lige fra Lukas Podolski tysker tramp til Vi er røde vi er hvide...
Vi var rigtig glade for det sted så vi blev der hele natten, og der var gang i den til de lukkede, fedt fedt. Vi var så ved at komme i "problemer" da vi så en overdrevet stiv mand slå sin kæreste i gulvet og min ven og jeg gik hen for at hjælpe hende op igen og finde hendes veninder, men kæresten kom hurtigt tilbage og sagde vi skulle lade hende være ellers ville han hente "drengene" hvilket han så ikke gjorde alligevel.. Ellers oplevede vi intet "had" til os pga. vores københavnske accent ;)

Vi nåede så alligevel efter Heidis at besøge Red Light.. hvor vi blev taget "pænt" imod ;) og nød nogle kolde øl og en flaske champagne til 2.000,- perfekt måde lige slutte turen på inden man gik hjem.

Søndag ja gik så på at sove og se lidt af byen og fandt et sted hvor de lavede KÆMPE durum.. perfekt til en dag med tømmermænd! Senere om aftenen skulle vi så forbi Aalborg stadion og se AAB-BIF, da vi alle er BIF fans.
Bagefter var det så tilbage til bilerne til 4 lange stive timer tilbage.
Alt i alt så var det en rigtig, rigtig fed tur og vi kommer helt sikkert til at tage mange flere af de ture derop!
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af DoMiNaToR »

Nice da, lyder som om i har haft en god tur ;-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af TheJackal »

Ja det lyder satme som om det har været en sjov tur... bortset lige fra AaB - BIF, naturligvis.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Jomfru Ane Gade.

Indlæg af QrazyLeg »

I øvrigt, kommer I herop igen, så 1) sig til i god tid, 2) tømmermændene plejes bedst med nr. 40D fra Sams Barbeque, hvis der skal spises ude. De sidste par gange har vi lavet mad hjemme når vi er stået op. Ganske fint når man har fået tre timers søvn og jeg skal på arbejde, men for satan jeg glæder mig til ikke at skulle på arbejde efter en bytur/generel indtagelse af alkohol :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar