Din allerførste PM på Chart Attack.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Din allerførste PM på Chart Attack.

Indlæg af PsyClone »

Hey hey,

Jeg sad lige og gloede min gamle PM's igennem.
Go' griner!
Den er sgu også 10 år gammel! :D

Fra Cargo:
Emne: Strejke!!!
Take your damn phono biacth!

:lol:

Så vidt jeg husker strejkede vores lærere på teknisk skole. :lol:

Vi kan lige vende den om og se hvad min allerførste sendte PM er:
Til sdsdsd:
Emne: Spasser
Din nød! :evil:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Har INGEN anelse om hvad det drejer sig om. Har prøvet at checke brugernavn, men der er ingen indlæg. Who knows!

Hvad har i andre at byde på? :lol:
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Re: Din allerførste PM på Chart Attack.

Indlæg af Down1 »

And i quote "Ingen beskeder" :(
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Din allerførste PM på Chart Attack.

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har slettet mange af mine gennem tiden, så ældste nuværende besked er et tilbagesvar angående nogle hjemmesider til at købe dvd-film jeg engang lavede hertil (og #chart.dk)

... den første i min indbakke er et request fra Chreddy på et release jeg havde smidt på RS.

Linket til dvd virker endda endnu: http://www.home.no/qrazyleg/service/chartdk/dvd/

Det vilde var at det var sider jeg gennemtæskede hver evig eneste dag - sammen med en hulens masse bogmærker om musik. Ret ofte ende det ud i et enkelt køb eller to :p

Er faktisk begyndt at købe lidt nyt igen BluRay/DVD, men jeg synes godt nok der er noget langt mellem de fede udgivelser. Nu glæder jeg mig til at få Batmans maske ind af døren som det næste, sammen med nogle Brian Bolland og Frank Miller Batman, Joker og the Pinguin statuetter til at stå. De er fra serien Batman Black & White.

Hvis nogen skulle snuble over en 1/6 scala figur af den Batman-statue der er med i TDKR så smid mig en pm. Det irriterer mig grænseløst den ikke er annonceret til produktion.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Din allerførste PM på Chart Attack.

Indlæg af nco »

Jeg har desværre heller ikke alle mine. Men den ældste lige nu, det er fra Goddie550 som efterspørger et nummer og tilbyder en guldbajer næste gang at han møder mig. Husker dog aldrig at jeg fik den bajer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar