Onsdag d. 21. december 2016:

Når der afsendes en besked, så kommer boardet med en fejlmeddelelse. Men beskeden går altså fint igennem. nco\\

Jul på Facebook

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Moderator: Moderators

QrazyLeg
Site Admin

Jul på Facebook

#1 Postby QrazyLeg » 07 Dec 2012, 21:24

Glædelig jul :) Det er fantastisk stykke kommunikationsarbejde :)

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright

FrZ
Chart Attack VIP

Re: Jul på Facebook

#2 Postby FrZ » 09 Dec 2012, 16:27

Den var faktisk fin :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.

LeG0lAsDK
Opera anmelder

Re: Jul på Facebook

#3 Postby LeG0lAsDK » 09 Dec 2012, 21:03

QrazyLeg wrote:Glædelig jul :) Det er fantastisk stykke kommunikationsarbejde :)

Ja, den er fin og passer fint ind i den rebranding hele folkekirken forsøger sig med i øjeblikket, se evt. de nye logoer, det er spændende at se om det lykkes, jeg tror det

QrazyLeg
Site Admin

Sv: Jul på Facebook

#4 Postby QrazyLeg » 14 Dec 2012, 05:41

Jeg tror også det lykkes, men desværre kun delvist. For selvom den generelle diskurs om folkekirken ændres til det positive, så er jeg bange for at der internt i organisationen er for mange "tjemestemænd" (host DSB), der stamper i gulvet og har for meget at skulle have sagt fra en sagnomspunden tid :(

nco
Site Admin

Re: Sv: Jul på Facebook

#5 Postby nco » 14 Dec 2012, 08:54

QrazyLeg wrote:(host DSB)(
Åh.. det virker bekendt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA

Down1

Re: Sv: Jul på Facebook

#6 Postby Down1 » 14 Dec 2012, 15:55

QrazyLeg wrote:Jeg tror også det lykkes, men desværre kun delvist. For selvom den generelle diskurs om folkekirken ændres til det positive, så er jeg bange for at der internt i organisationen er for mange "tjemestemænd" (host DSB), der stamper i gulvet og har for meget at skulle have sagt fra en sagnomspunden tid :(
En ting er at der internt i kirken kan være stridigheder. Noget helt andet er, at kirken jo er underlagt den til hver en tid bestemmende minister. Bare se de her homo-vielser, noget der jo helt fundamentalt går i mod kirkens skrifter. Kirken står på flere måder med et imageproblem, men bare at gøre kirken top moderne tror jeg ikke er en gangbar løsning.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin

QrazyLeg
Site Admin

Sv: Jul på Facebook

#7 Postby QrazyLeg » 14 Dec 2012, 16:25

Det handler ikke om at gøre den topmoderne men at føre den ind i nutiden. Man man stadig godt bevare tradition og kultur uden nogen russisk revolution :-)