Jul på Facebook

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Jul på Facebook

Indlæg af QrazyLeg »

Glædelig jul :) Det er fantastisk stykke kommunikationsarbejde :)

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Jul på Facebook

Indlæg af FrZ »

Den var faktisk fin :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Re: Jul på Facebook

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:Glædelig jul :) Det er fantastisk stykke kommunikationsarbejde :)


Ja, den er fin og passer fint ind i den rebranding hele folkekirken forsøger sig med i øjeblikket, se evt. de nye logoer, det er spændende at se om det lykkes, jeg tror det
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Sv: Jul på Facebook

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tror også det lykkes, men desværre kun delvist. For selvom den generelle diskurs om folkekirken ændres til det positive, så er jeg bange for at der internt i organisationen er for mange "tjemestemænd" (host DSB), der stamper i gulvet og har for meget at skulle have sagt fra en sagnomspunden tid :(
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Sv: Jul på Facebook

Indlæg af nco »

QrazyLeg skrev:(host DSB)(
Åh.. det virker bekendt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Re: Sv: Jul på Facebook

Indlæg af Down1 »

QrazyLeg skrev:Jeg tror også det lykkes, men desværre kun delvist. For selvom den generelle diskurs om folkekirken ændres til det positive, så er jeg bange for at der internt i organisationen er for mange "tjemestemænd" (host DSB), der stamper i gulvet og har for meget at skulle have sagt fra en sagnomspunden tid :(
En ting er at der internt i kirken kan være stridigheder. Noget helt andet er, at kirken jo er underlagt den til hver en tid bestemmende minister. Bare se de her homo-vielser, noget der jo helt fundamentalt går i mod kirkens skrifter. Kirken står på flere måder med et imageproblem, men bare at gøre kirken top moderne tror jeg ikke er en gangbar løsning.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Sv: Jul på Facebook

Indlæg af QrazyLeg »

Det handler ikke om at gøre den topmoderne men at føre den ind i nutiden. Man man stadig godt bevare tradition og kultur uden nogen russisk revolution :-)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar