Skift af EL leverandør?!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Skift af EL leverandør?!

Indlæg af amh »

Nu har jeg modtaget et brev fra min forsyningsleverandør SEAS-NVE, hvor i der står at man kan vælge frit om man vil benytte sig af deres pris på el, eller andres da den lige har været i udbud.. Nu spørger jeg så; hvis man går ind på elpristavlen.dk der er der en del andre som er billigere end SEAS-NVE i strøm, men er det det værd og skifte? Og i såfald hvis der så er noget galt med at strømmen går, hvem skal man så henvende sig til ? Nogle som har haft erfaring med bare og skifte leverandør? De er jo forholdsvis dyre SEAS-NVE.. I forhold til de lidt mindre selskaber...
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Skift af EL leverandør?!

Indlæg af nco »

Har også fået det fine brev. Men må indrømme jeg ikke har undersøgt om det kan betale sig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Skift af EL leverandør?!

Indlæg af amh »

Det er åbenbart billigere og skifte til små selskaber, så vidt jeg har kunne læse mig frem til på siden, men hvor meget er det man sparer i sidste ende...? Nu skal jeg godt nok til og være på S.U. i et halvt år, så hvor der kan spares, spares der!
Besvar